Hogyan kommunikáljunk a szolgáltatáson belül?

A szolgáltatás felületén zajló kommunikáció történhet privát üzenetek formájában a chat ablakon keresztül és telefonon.

Chat

A chat funkció csak a regisztrált felhasználóknak elérhető.

A chatben szakemberek és megrendelők beszélhetnek, pontosíthatják a feladat részleteit, illetve Qjob hírekről tájékozódhatnak.

A megrendelő minden olyan szakembernek privát üzenetet küldhet, aki jelentkezett a feladata elvégzésére. Miután a megrendelő írt a szakembernek, számára egy olvasatlan üzenet jelzés fog megjelenni a jobb felső sarokban található "Boríték" fülnél.

A chatben kiválaszthatja a Szakembert, és a proilját is megtekintheti. Amíg nyitott a feladat, addig a megrendelő minden ajánlatot tett szakembernek írhat. Mindig a megrendelő kezdi a beszélgetést. A szakember csak akkor írhat üzenetet, ha kiválasztották a feladatra.

Amennyiben a feladatot visszavonták, vagy más került kiválasztásra, a szakember nem tud több üzenetet küldeni a megrendelőnek.

30 nappal a feladat befejezése után a chat ablak lezárul. Ha ön elégedett volt a szakember munkájával, és máskor is szívesen dolgozna együtt vele ajánlja fel közvetlenül számára új megrendelését.

A Qjob-tól kapott üzenetekben tájékozódhat a fontosabb technikai változásokról és promócióinkról.

Telefon

A megrendelők kizárólag a feladatukra való jelentkezés után láthatják a szakemberek telefonszámát.

Ha megtetszett egy szakember profilja, felajánlhat neki feladatot. Amennyiben ez a szakember érdeklődését felkelti, ő elküldi önnek az ajánlatát és a telefonszámát.

Gyakran ismételt kérdések

- Észrevettem a szolgáltatásra vonatkozó szabályok megsértését, kit kell értesítenem?

Ha weboldalunkon jogsértést észlel, panaszt tehet a feladattal vagy a felhasználóval kapcsolatban a "Jelentés" gombra kattintva. Felvesszük a kapcsolatot a jelentett személyel és megtesszük a szükséges intézkedéseket.