Hogyan kommunikáljunk a szolgáltatáson belül?
A szolgáltatás felületén zajló kommunikáció történhet privát üzenetek formájában a chat ablakon keresztül és telefonon.
Chat
A chat funkció csak a regisztrált felhasználóknak elérhető.
A chatben szakemberek és megrendelők beszélhetnek, pontosíthatják a feladat részleteit, illetve Qjob hírekről tájékozódhatnak.
A megrendelő minden olyan szakembernek privát üzenetet küldhet, aki jelentkezett a feladata elvégzésére. Miután a megrendelő írt a szakembernek, számára egy olvasatlan üzenet jelzés fog megjelenni a jobb felső sarokban található "Boríték" fülnél.
A chatben kiválaszthatja a Szakembert, és a proilját is megtekintheti. Amíg nyitott a feladat, addig a megrendelő minden ajánlatot tett szakembernek írhat. Mindig a megrendelő kezdi a beszélgetést. A szakember csak akkor írhat üzenetet, ha kiválasztották a feladatra.
Amennyiben a feladatot visszavonták, vagy más került kiválasztásra, a szakember nem tud több üzenetet küldeni a megrendelőnek.
30 nappal a feladat befejezése után a chat ablak lezárul. Ha ön elégedett volt a szakember munkájával, és máskor is szívesen dolgozna együtt vele ajánlja fel közvetlenül számára új megrendelését.
A Qjob-tól kapott üzenetekben tájékozódhat a fontosabb technikai változásokról és promócióinkról.
Telefon
A megrendelők kizárólag a feladatukra való jelentkezés után láthatják a szakemberek telefonszámát.
Ha megtetszett egy szakember profilja, felajánlhat neki feladatot. Amennyiben ez a szakember érdeklődését felkelti, ő elküldi önnek az ajánlatát és a telefonszámát.
Gyakran ismételt kérdések
- Észrevettem a szolgáltatásra vonatkozó szabályok megsértését, kit kell értesítenem?
Ha weboldalunkon jogsértést észlel, panaszt tehet a feladattal vagy a felhasználóval kapcsolatban a "Jelentés" gombra kattintva. Felvesszük a kapcsolatot a jelentett személyel és megtesszük a szükséges intézkedéseket.