Hogyan kommunikjunk a szolgáltatáson

A szolgáltatás felületén zajló kommunikáció történhet privát üzenetek formájában a Chat ablakon keresztül, vagy telefonon is.

Chat

A chat funkció csak a regisztrált felhasználóknak elérhető.

A chatben szakemberek és megrendelők beszélhetnek, pontosíthatják a feladat részleteit, illetve Qjob hírekről tájékozódhatnak.

A Megrendelő minden olyan Szakembernek privát üzenetet küldhet, aki jelentkezett a feladata elvégzésére. Miután a Megrendelő írt a Szakembernek, számára egy olvasatlan üzenet jelzés fog megjelenni a jobb felső sarokban található "Boríték" fülnél.

A chatben kiválaszthatja a Szakembert, és a proilját is megtekintheti. Amíg nyitott a feladat a Megrendelő minden ajánlatot tett Szakembernek írhat. Mindig a Megrendelő kezdi a beszélgetést. A Szakember csak, akkor írhat elsőként üzenetet, ha kiválasztották a feladatra.

Amennyiben a feladatot visszavonták, vagy más került kiválasztásra, a Szakember nem tud több üzenetet küldeni a Megrendelőnek.

30 nappal a feladat befejezése után a Chat ablak lezárul. Ha ön elégedett volt a Szakember munkájával, és máskor is szívesen dolgozna együtt vele ajánlja fel közvetlenül számára új megrendelését.

A Qjob-tól kapott üzenetekben tájékozódhat a fontosabb technikai változásokról és promócióinkról.

Telefon

A Megrendelők kizárólag a feladatukra való jelentkezés után láthatják a Szakemberek telefonszámát.

Ha megtetszett egy Szakember profilja, ajánljon fel neki egy feladatot. Amennyiben ez a Szakember érdeklődését felkelti, ő elküldi Önnek az ajánlatát és a telefonszámát.

Gyakran ismételt kérdések

- Észrevettem a szolgáltatásra vonatkozó szabályok megsértését, kit kell értesítenem?

Ha weboldalunkon jogsértést észlel, panaszt tehet a feladattal vagy a felhasználóval kapcsolatban a "Jelentés" gombra kattintva. Felvesszük a kapcsolatot a jelentett személyel, és megtesszük a szükséges intézkedéseket.