Mi a választott bíráskodás és miért eshetnek alá a feladataim?
Ha а megrendelő és a vállalkozó között a munka eredményével kapcsolatosan nézeteltérések jelennek meg, akkor a megbízást választott bíráskodási eljárásba veszik, melyet a szolgáltatás szakemberei végeznek el. Ez akkor fordul elő, ha a felek eltérő státuszokkal zárták le a feladatot (pl. az egyik fél jelezte, hogy a munka befejeződött, a másik fél viszont azt jelezte, hogy még nem fejeződött be).
Minden helyzetet egyénileg vizsgálunk. A felügyeleti osztály alkalmazotjai felveszik a kapcsolatot az ügyféllel és a vállalkozóval, tisztázzák a részleteket, és a felek érveinek figyelembevételével végleges döntést hoznak. Ennek eredményeként a feladat lezárul mint elvégzett vagy befejezetlen feladat.
A döntés meghozatalakor figyelembe vesszük:
Papírra rögzített megállapodások.
Fotók az elvégzett feladatról / munkáról (ideális esetben előtte és utána).
Levelezés a Qjob chaten.
Átvételi elismervény (pénzátadás során).
Egyéb bizonyítékok és dokumentumok, amelyek a feladathoz kapcsolódnak.
Abban az esetben, ha a feladat egyik résztvevőjével nem sikerül kapcsolatba lépni, a szolgáltatás alkalmazottjai a megismert információ alapján döntenek a feladat státuszáról.
A választott bíráskodással kapcsolatos kérdés esetén írjon az ügyfélszolgálatnak.
Gyakori kérdések
- Negatív értékelést hagytam, és befejezetlennek jelöltem a feladatot, de a vállalkozó közben helyrehozta. Mit tegyek?
Írjon levelet az ügyfélszolgálatnak.