Mit tegyek ha negatív véleményt kaptam?

A visszajelzés egy illető személyes véleménye a feladat elvégzésének folyamatáról és a munka eredményéről. Ezt szerzői jog védi, így nem rejthetjük el és nem változtathatjuk meg. Erre csak a visszajelzés irója jogosult. Mit tehet ha negatív véleményt kapott? 

1. Próbálja önállóan megoldani a problémát

Írjon az ügyfélnek vagy a vállalkozónak. A helyzetek eltérőek lehetnek, gyakran fordul elő, hogy a két fél egyszerűen nem értette meg egymást. Ellentmondásos helyzetben készen állunk segítséget nyújtani, ám először próbálja meg felvenni a kapcsolatot a felhasználóval, és önállóan megoldani a problémát. Írjon udvarias, negativitás nélküli üzenet az ügyfélnek vagy a vállalkozónak, próbálja megfejteni, hogy az illető miért hagyott negatív véleményt.

2. Írjon az ügyfélszolgálatnak

Ne siessen negatív visszajelzéssel válaszolni. Amennyiben igazságtalannak tartja az értékelést, készen állunk arra, hogy bekapcsolódjunk és kiderítsük a negatív visszajelzés megjelenésének az okait. Az ellenőrzés során kiderülhet, hogy érdemtelen (igazságtalan), vagy egyszerűen csak hibás az értékelés. 

Döntést hozni ilyen esetben segíthetnek: 

Kiegészítő anyagok segítenek megérteni a helyzetet: egy képernyőkép a levelezésről vagy egy fotó a minőségi munkájáról. Hálásak lennénk, ha tudna ilyet prezentálni. 

Segítünk kideríteni a negatív visszajelzések okait, de nem tudjuk megváltoztatni vagy elrejteni azokat.