Mit tegyek ha negatív véleményt kaptam
A visszajelzés egy illető személyes véleménye a feladat elvégzésének folyamatáról és a munka eredményéről. Ezt szerzői jog védi, így nem rejthetjük el és nem változtathatjuk meg. Ebben csak a visszajelzés irója jogosult. Mit tehet ha negatív véleményt kapott?
1. Próbálja önállóan megoldani a problémát
Írjon az ügyfélnek vagy a vállalkozónak. A helyzetek eltérőek lehetnek, gyakran fordul elő, hogy önök egyszerűen nem értették meg egymást. Ellentmondásos helyzetben készen állunk segítséget nyújtani, ám először próbálja meg felvenni a kapcsolatot a felhasználóval, és önállóan megoldani a problémát. Írjon udvarias, negatívitás nélküli üzenet az ügyfélnek vagy a vállalkozónak, próbálja megfejteni az illető miért hagyott negatív véleményt.
2. Írjon az ügyfélszólgálatnak
Ne siessen negatív visszajelzéssel válaszolni. Amennyiben igazságtalannak tartja az értékelést, készen állunk arra, hogy bekapcsolódjunk és kiderítsük a negatív visszajelzés megjelenésének az okait. Ellenőrzés során kiderül, hogy érdemtelen (igazságtalan), vagy egyszerűen hibás (ilyen is történik) az értékelés.
Döntést hozni ilyen esetben segíthetnek:
Kiegészítő anyagok segítenek megérteni a helyzetet: egy képernyőkép a levelezésről vagy egy fotó a minőségi munkájáról. Hálásak lennénk, ha tudna ilyet prezentálni.
Segítünk kideríteni a negatív visszajelzések okait, de nem tudjuk megváltoztatni vagy elrejteni azokat.