Ingatlan ügyintézés
Feladat információi
Fizetési módok
A feladat részletei
- 151689
- A feladat létrehozva: 23 jún. 07:12-kor
- Frissítve: egy hónapja
Feladat létrehozója

- +36 70 672 ** **Ellenőrzött
- nagynelev**********@g****.***Nem ellenőrzött
- Csak telefonos kommunikáció
Ár-irányelveink
Orosházán egy ilyen családi ház ingatlanügyintézési szolgáltatásának ára nagyban függ a konkrét feladat típusától, például tulajdonjogi átírás, adásvételi szerződés elkészítése vagy energetikai tanúsítvány kiállítása. Átlagosan az ingatlanügyintézés díja 80 000–150 000 forint között mozog egy 120 m²-es ház esetén. Ez az ár tartalmazza a teljes ügyintézést, jogi tanácsadást, dokumentumok előkészítését és kapcsolattartást az illetékes hivatalokkal. Egy m²-re lebontva ez kb. 670–1250 forint. Az ügyintézés általában 2-4 hétig tart, függően az ügy bonyolultságától és az adott hivatalok ügyintézési idejétől. Ha például energetikai tanúsítványra is szükség van, az plusz 20 000–40 000 forint lehet. Az ár változhat attól is, hogy a szolgáltató mennyire komplex szolgáltatást nyújt, illetve hogy mennyi személyes egyeztetés szükséges.
További feladatok ebben a kategóriában
- 7720, Apátvarasd
- 0 szakember válaszolt
TermészetvédelmiTerület, Mecseki Erdőgazdaság szomszédságában. 3 szntes lakóház 450 m2
- 1031, Budapest
- 2 szakember válaszolt
Első emeleti 73 m2-es téglalakás egy két lakásos házban önálló kb.200 m2-es kerttel
- 1106, Budapest
- 0 szakember válaszolt
A volt munkáltatóm a felmondásom utáni titoktartás megsértésére hivatkozik. Ügyfelei felmondtak, mert nem megfelelő színvonalú szolgáltatást nyújtott, és megkerestek, hogy elvállalnám-e őket. Semmilyen szerződésben nem szerepelt, hogy nem állhatok munkakapcsolatban korábbi ügyfeleivel. 21 millió forint kártérítést követel.
- 0 szakember válaszolt
Könyvelés induló cégnél, ÁFA-fizető. Kezdetben 5 bejövő számla, 1-2 kimenő számla. Alkalmazottak nélkül. Angol nyelvű kommunikáció előnyt jelent.