WordPress fejlesztési feladatok
Feladat információi
Paraméterek
Fizetési módok
A feladat részletei
- 44101
- A feladat létrehozva: 20 okt. 14:39-kor
- Frissítve: 2 éve
Feladat létrehozója

- +36 70 886 ** **Ellenőrzött
- amanda_*******@y****.***Ellenőrzött
- Telefonon és chaten is lehet kommunikálni
3 szakember válaszolt

- (1 értékelést)
- 15 000 Ft

- 1 000 Ft

- (5 értékelés)
- 1 Ft/szolg.
További feladatok ebben a kategóriában
- 4 szakember válaszolt
Üdv! Olyan embert keresek aki hirdetés feladással foglalkozik
- 0 szakember válaszolt
Hirdetési oldal+video stream,belső pénztálca, felhasználói admin felületek,short funkció,automata értesítések küldése, automata számlázás stb..elég összetett oldal . az oldal működése kivan dolgozva kérem a részletek miatt keressenek bennünket!
- Budapest
- 0 szakember válaszolt
I'm an e-commerce entrepreneur living in Budapest’s 20th district. I am looking for someone to help me learn the fundamentals of AI and machine learning. I am eager to delve deeper into AI and ML to leverage this knowledge in my e-commerce endeavors. Requirements: - Able to communicate clearly in English or German - Has a good grasp of AI and machine learning principles (you don’t need to be an expert) - Willing to come to my home for the lessons Offer: - 20 EUR/hour - Flexible hours - If you're patient and willing to teach someone starting from a foundational level, please get in touch now via chat.
- 0 szakember válaszolt
Kedves András, Láttam az Unasos hirdetését, érdeklődni szeretnék szabad-e még a pozíció? Jelenleg is 2 Unasos webshoppal foglalkozom teljes állásban, de emellett vallani tudom a havi min. 40 órát. A felületet természetesen ismerem, kreatívtartalmak gyártása sem akadály. A munka fajtájától függően óradíj vagy havi fix összeg is lehetséges, megbeszélés kérdése. Ha bármely kérdése lenne, keressen bizalommal elérhetőségeim egyikén: **********@*****.*** +***********
- 0 szakember válaszolt
Üdvözlöm! Ha webes munkában tudok segíteni, kérem keressen a roberttrcz73kukacdzemailpontkom elérhetőségen.
- 2 szakember válaszolt
Fejlesztőcsapatot keresünk egy olyan rendszer kialakításához egy logisztikai cég részére, ami mind telefonos, mind chatbotos üzenetes lekérdezés esetén automatikusan tud azonnal, pontos információval szolgálni a csomag/rendelés státuszával kapcsolatban (rendelés feldolgozás alatt, csomag összekészítve, csomag úton van, csomagot mikor milyen címre szállítjuk ki stb.).
- 3 szakember válaszolt
Van egy újonnan indított használtruha kereskedő vállalkozásom, amely magas minőségű, divatos ruházatot kínál elérhető áron. Szeretném bővíteni ügyfélkörömet és népszerűsíteni az új boltot egy hatékony reklámkampány révén. Projekt leírása: Keresek egy szakembert vagy szakembercsapatot, akik képesek létrehozni egy automatizált telefonos reklámkampányt, és a hozzá szükséges hangrobotot a következő célok elérésére: Kapcsolatfelvétel potenciális vásárlókkal és az új bolt bemutatása. Adatközpontú kérdőívek felállítása és az ügyfélpreferenciák felmérése a ruházattal kapcsolatban. Egy automatizált hangrobot fejlesztése, amely képes megszervezni és kezelni kimenő hívásokat. A hangrobot által kezelt hívásokban az alábbiakat végezze el: - Mutassa be a cégünket és ajánlatainkat - Kérdezze meg az ügyfeleket a ruházati preferenciáikról és vásárlási szokásaikról - Tartsa nyilván az adatokat és segítse a célzott reklámstratégia kidolgozását Elvárások: - Tapasztalat az automatizált telefonos kampányok tervezésében és végrehajtásában - Hangrobot fejlesztésében való jártasság - Hatékony kommunikáció és ügyfélkapcsolat-kezelés - Rugalmasság az ügyfélpreferenciákhoz való alkalmazkodásban Az árajánlat részletezését szeretném kérni, hogy mennyi a fejlesztés díja, az üzemelés, hívásdíjak stb. Saját telefonszám adatbázissal-rendelkezem, de ha a jelentkező tudja ezt bővíteni, ennek a költségeit is meghallgatnám.
- 0 szakember válaszolt
I'm an e-commerce entrepreneur living in Budapest’s 20th district. I am looking for someone to help me learn the fundamentals of AI and machine learning. I am eager to delve deeper into AI and ML to leverage this knowledge in my e-commerce endeavors. Requirements: - Able to communicate clearly in English or German - Has a good grasp of AI and machine learning principles (you don’t need to be an expert) - Willing to come to my home for the lessons Offer: - 20 EUR/hour - Flexible hours - If you're patient and willing to teach someone starting from a foundational level, please get in touch now via chat.
- 1 szakember válaszolt
Olvastam róla, hogy már lehetőség van a hívások automatizálására botok segítségével. Biztosítási értékesítőként naponta 50-100 hívást kell indítanom potenciális ügyfelek szerzése érdekében. Jelenleg ezt a feladatot személyesen, valamint egy alkalmazottam segítségével végzem el, azonban szeretném ha egy igazi ember hangját használó robot végezni el ezeket a hívásokat. Így a munkatársammal több időnk maradna a legjobb biztosítási csomagok összeállítására, és a személyes találkozókra. A robot feladata a következő lenne: megadott telefonszámokat felhívni, név alapján köszönni, majd pár szóban bemutatkozni. Pár kérdést és tájékoztatót követően meg kell kérdeznie, hogy érdekli-e az ügyfelet egy személyre szabott biztosítási csomag. Amennyiben igen, akkor felajánl egy személyes találkozót, amit visszahívást követően már személyesen intézünk. A teljes beszélgetés körülbelül 2 perces hosszabb válaszok esetén. Egy ilyen automatizmusra szeretnék árajánlatot kérni, valamint plusz előny ha a bejövő hívásokat is ugyanígy tudja kezelni (abban az esetben, ha a hívott fél visszahívná a kijelzett telefonszámot) Tisztelettel, Mészáros Miklós
- 2 szakember válaszolt
Egy Budapest, 16.kerületi pizzéria részére kell egy olyan automatizált rendszert fejleszteni, ami éjjel-nappal képes fogadni a bejövő hívásokat. Telefonos rendelés esetén felveszi a rendelést, és automatikusan továbbítja a szükséges információkat a megfelelő helyekre (rendelés tételei - konyha, futár / rendelés címe - futár / rendelés visszaigazolása és várható kiszállítási ideje - megrendelő emailben). Amennyiben asztalfoglalás, vagy egyéb (nem rendelés) céljából telefonálnak, akkor a hangrobot irányítsa át a hívást munkatársainkhoz, akik folytatják a megkezdett beszélgetést. A célunk ezzel az automatizmussal a pizzéria túlterhelt munkatársainak válláról levenni a telefonos rendelésfelvétel terhét, ami gyakran túl sok időt vesz igénybe. A robotnak első körben ismernie kell a menü minden elemét, értelmeznie és reagálnia kell az extra kívánságokra (pl. extra feltét, levenni valamilyen alap feltétet, szállítási címnél különleges kérések stb.), valamint amint kiderül egy telefon alatt hogy nem rendeléssel kapcsolatban keresnek minket, akkor azt a hívást automatikusan továbbítania kell. Amennyiben beválik a rendszer és elérhető áron továbbfejleszthető, akkor az asztalfoglalást és a panaszfelvételt is rá fogjuk bízni, azonban első körben csak a rendelések felvétele is már nagy segítség lenne számunkra. Tisztelettel Sümeg Márton