ID 62196

Virtuális asszisztencia

  • Ajánlatkérésre zárva
  • Egyedi megállapodás
  • Online

Feladat információi

Van egy kb 100 slide-ból álló canva oktatási anyagom. Egy része arculati elemekkel már rendelkezik, a többsége nyers szöveg. > Ezt kellene arculatnak megfelelően rendezni, dizájnolni, néhány képpel, illusztrációval ellátni, animálni. > Illetve szeretnék bele a tartalomhoz igazodó kb 20 db figyelemfelkeltő, akár humoros GIF-et insertálni. Ha canva preziben jártas vagy, szívesen ötletelsz újat és ezt a kreativitásodat a slide-okon megjeleníted, írj nekem! Ha képzési/oktatási anyagok szerkesztésében otthonosan mozogsz, az külön előnyt jelent :) Határidő: 03.24 adnám át és 04.02-ig szeretnék végeredményt kapni. Ez alatt 3 körös véleményezéssel, ha szükséges online egyeztetéssel dolgozhatunk együtt.

Paraméterek

Szolgáltatás helyszíne
Távmunkában végezhető

Fizetési módok

Megállapodás szerint

A feladat részletei

  • 62196
  • A feladat létrehozva: 20 márc. 05:22-kor
  • Frissítve: egy éve

Feladat létrehozója

Katalin
  • +36 30 999 ** **
    Ellenőrzött
  • laktos******@g****.***
    Nem ellenőrzött
  • Csak telefonos kommunikáció

További feladatok ebben a kategóriában

Portfólió készítés
  • 4 szakember válaszolt

Végzős hegesztő porfólió mintát szeretnék kérni

Portfólió készítés
  • 0 szakember válaszolt

hegesztő vizsgára porfolió készítését szeretném kérni

Szeretnék leiratkozni. Köszönöm
  • 2 szakember válaszolt

Szeretnék leiratkozni. köszönöm

Ügyfélszolgálati munkatárs
  • 0 szakember válaszolt

Ügyfélkapcsolati munkatárs (Hibrid munkavégzési hely) Cégünk 14 éve végez lakossági akadálymentesítési feladatokat, saját fejlesztésű és gyártású termékével. A növekedés következtében szükségessé vált az ügyfélszolgálati munkakör bővítése magyar, cseh és szlovák nyelvterületen, ezért fontos, hogy mind a három nyelvet folyékonyan beszéld. Főbb feladatok: Telefonos ügyfélszolgálati feladatok ellátása, Vásárlói élmény fejlesztésében való részvétel, Hatékonyság növelő projektek támogatása, Megrendelések, ütemezésének ellenőrzése, adatbekérés, Nyilvántartások vezetése, kimutatások készítése, Napi irodai folyamatok operatív támogatása. Téged keresünk, ha jól kommunikálsz és proaktív vagy, nem jelent számodra problémát az önálló munkavégzés, műszaki és kreatív szemlélettel rendelkezel, jó a problémamegoldó készséged. Előny: ügyfélszolgálati, asszisztensi körben szerzett tapasztalat, alapvető számlázási ismeretek. Amit kínálunk: hosszú távú munkalehetőség, versenyképes jövedelem, modern munkahelyi környezet. Bérezés projektindítási időszakban óradíjas alapon, később akár alapbér+jutalék Munkavégzés helye: Budapest, iroda, home office - hibrid Munkakezdés ideje: 1-2 hónapon belül esedékes Betanítási időszak, kb 2 hét

Gépelés
  • 20 szakember válaszolt

3 oldal, 4 word dokumentumban,a mit excel-be kellene beírni csatolni hogyan tudom a dokumentumot, vagy kapok e-mail címet ? Mennyibe kerül és hogyan lehet utalni és mikor ? Üdvözlettel Dr Tárkány István *******.******@*-******.** ** *******

Portfólió készítés
  • 12 szakember válaszolt

10-15 diábol álló prezentáció készítés a szociális gondozó és ápoló szakrol.

Brandépítés
  • 1 szakember válaszolt

mascot design and brand build out

Egyéb
  • 2724, Újlengyel
  • 0 szakember válaszolt

irodai adminisztratív munka: iratrendezés

Hello normális hirdetés kezelőt keresek
  • 4 szakember válaszolt

Hello normális hirdetés kezelőt keresek

Online marketing, keresőoptimalizálás, Facebook, Instagram
  • 1192, Budapest
  • 6 szakember válaszolt

Utazási Iroda ajánlatok

Adatbázis létrehozás
  • 18 szakember válaszolt

Bejövő emailekből és üzenetekből adatbázis elkészítése! Adatok kigyűjtése, megjegyzések hozzáfűzése, rendszerezés.

Faanyag eladó nagy mennyiségben
  • 0 szakember válaszolt

Faanyag eladó