Chatbot beállítása a Monday CRM-hez

Optimalizáld a Monday CRM-edet egy profi chat-bot beállításával! Kérj szakértői konzultációt most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Chatbot beállítása CRM rendszerhez

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene beállítani egy chatbotot a CRM rendszeremhez. Fontos, hogy a chatbot zökkenőmentesen integrálódjon a CRM-be, hogy automatizálni tudjuk az ügyfélszolgálati folyamatokat. Elvárásaim közé tartozik, hogy tapasztalatod legyen a chatbot fejlesztésében és a CRM rendszerek ismeretében. A munkát lehetőleg online végezd el, de Budapesten is elérhető legyél, ha szükséges, hogy személyesen találkozzunk. Kérlek, írj egy rövid bemutatkozót és néhány referenciát!

CRM-hez kapcsolódó chatbot beállítása

Debrecen
3 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki tapasztalattal rendelkezik chatbotok fejlesztésében, különösen CRM rendszerekhez. A feladatom az lenne, hogy a CRM rendszerünkbe integráljunk egy hatékony chatbotot, amely segíti az ügyfeleinket a kérdéseik gyors megválaszolásában. Nagyon fontos, hogy a chatbot egyedi válaszokat tudjon adni az ügyfelek érdeklődése alapján. Kérlek, csak olyan szakember jelentkezzen, aki korábban is dolgozott már hasonló projekteken. Mivel a munka online is végezhető, Debrecenből is szívesen fogadok jelentkezőket!

Chatbot fejlesztés CRM integrációval

Szeged
3 hónapja

Sziasztok! Keresek egy tapasztalt fejlesztőt, aki segít beállítani egy chatbotot a CRM rendszeremhez. A chatbotnak képesnek kell lennie az ügyfélszolgálat automatizálására és az alapvető kérdések megválaszolására. A feladat során figyelembe kell venni a már meglévő CRM adatokat, hogy a chatbot személyre szabott válaszokat tudjon adni. Elvárásom, hogy a szakember rendelkezzen tapasztalattal CRM rendszerekkel és a chatbot fejlesztésében. A munka online, ezért bárhonnan jelentkezhetsz!

CRM chatbot beállítás

Pécs
3 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki jártas a chatbotok beállításában, és van tapasztalata CRM rendszerekkel. A célom egy olyan chatbot kialakítása, amely automatikusan válaszol az ügyfélszolgálati kérdésekre a CRM adatainak felhasználásával. Kérlek, túllépj a sablon válaszokon és hozd létre a chatbotot, hogy valóban értékes támogatást nyújtson az ügyfeleinknek. Fontos, hogy online tudj dolgozni, de Pécs környékén lévő szakemberek jelentkezését is várom!

Integrálj chatbotot a CRM rendszerembe

Győr
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segít nekem egy chatbot kifejlesztésében, amely integrálódik a CRM rendszeremhez. A chatbotnak képesnek kell lennie különböző ügyfélszolgálati feladatok automatizálására, és fontos, hogy értsen az ügyfélszolgálati folyamatokhoz. Kérlek, csak olyan szakember jelentkezzen, aki már dolgozott CRM rendszerekkel és chatbotokkal. A munka online lesz, így bárhonnan elvégezheted a feladatot.

CRM chatbot fejlesztő keresése

Online munka
3 hónapja

Helló! Keresek egy tapasztalt chatbot fejlesztőt, aki segít integrálni a chatbotot a CRM rendszerembe. A célom, hogy az ügyfélszolgálatunkat hatékonyabbá tegyük a chatbot segítségével. Elvárásom, hogy a chatbot személyre szabott válaszokat tudjon adni és jól működjön a már meglévő CRM rendszerrel. Kérlek, ajánlj referenciákat a korábbi munkáidról, és jelezd, hogy online tudsz dolgozni! Válaszaitokat előre is köszönöm!

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Miért érdemes chatbottal bővíteni a CRM rendszerünket?
A chatbotok nagyszerű kiegészítők a CRM rendszerekhez, mert automatizálják az ügyfélszolgálatot, ezáltal csökkentve a válaszidőt és növelve az ügyfélélményt. A chatbotok képesek 24/7 elérhetőséget biztosítani, így az ügyfelek bármikor kérdésekkel fordulhatnak hozzánk. Emellett a chatbottal gyűjtött adatok segítenek a marketing és értékesítési stratégiák optimalizálásában, hiszen pontosabb képet kapunk az ügyfelek igényeiről és preferenciáiról.
Hogyan lehet a chatbottal felvenni a kapcsolatot a CRM rendszeremmel?
Milyen funkciókat érdemes beállítani a chatbotomban a CRM használata során?
Mik a legnagyobb kihívások a chatbot beállításakor a CRM-hez?