Irodatakarítás Üllően gyorsan és hatékonyan

Találj professzionális irodaház takarító specialistát, aki a legjobb áron kínálja szolgáltatásait! Kérj ingyenes árajánlatot most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot üllői szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Irodaház teljes körű takarítása

Üllő
3 hónapja

Szia! Olyan takarítóra van szükségem, aki átfogó takarítást tud végezni az irodaházunkban Üllőn. Az irodánk körülbelül 300 négyzetméter alapterületű, és szeretném, ha a takarítás a következőket tartalmazná: padlófúk, asztalok, székek, számítógépek és egyéb bútorok portalanítása, valamint a mosdók és konyha alapos takarítása. Fontos, hogy minden helyiség tiszta és rendezett legyen. Olyan szakemberre van szükségem, aki már rendelkezik tapasztalattal irodák takarításában, és ismeri a megfelelő takarító szereket és technikákat. Ideális esetben a takarítást pénteken szeretném lebonyolítani, hogy a hétvégén már egy friss és tiszta irodában kezdjünk dolgozni.

Irodai takarítás és fertőtlenítés

Üllő
3 hónapja

Helló! Az irodánkban nagy hangsúlyt fektetünk a tisztaságra és a higiéniára, ezért keresünk egy megbízható takarítót, aki képes rendszeresen takarítani és fertőtleníteni az irodaházunkat Üllőn. A feladat magában foglalja a napi takarítást, mint például a szemetesség kiürítése, padlófelületek tisztítása, és a közös helyiségek, például a konyha és mosdók fertőtlenítése. Elvárás, hogy tapasztalt legyen, és ismerje a legújabb higiéniai szabványokat. A munkát hétfőtől péntekig, napi 2-3 órában kellene végezni. Kérlek, írjátok meg, hogy mikor tudnátok elkezdeni!

Irodaház alapos takarítása

Üllő
3 hónapja

Sziasztok! Keresek egy takarító céget, aki alapos takarítást tud végezni az irodaházunkban Üllőn. Az irodánk napi használatban van, ezért szeretnénk, ha a takarítás alapos lenne, különös figyelmet fordítva a nehezen elérhető helyekre is. A feladatok közé tartozik a bútorok portalanítása, a szőnyegek porszívózása és a mosdók takarítása. Elvárjuk, hogy a takarító rendelkezzen a megfelelő eszközökkel és vegyszerekkel, és legyen tapasztalata irodák takarításában. Ideális esetben a takarítást szombaton szeretnénk, hogy a hét elejére mindent rendben találjunk.

Irodai takarítás és rendezés

Üllő
3 hónapja

Helló! Olyan takarítóra van szükségem, aki nemcsak takarítani tud, hanem az irodánkban lévő rendetlenséget is képes helyrerakni. Az irodaházunk Üllőn található, és szeretném, ha a takarítás során a dokumentumokat és eszközöket is szépen el tudnád rakni. Ezen kívül fontos, hogy a padlók, bútorok és közös helyiségek tiszták legyenek. Kérlek, ha van tapasztalatod és referenciáid, oszd meg velünk! A munka ideális időpontja kedden lenne, hogy a hét középére már minden rendben legyen.

Irodaház heti takarítása

Üllő
3 hónapja

Sziasztok! Irodánk takarítónőt keres, aki heti rendszerességgel takarítja az Üllőn található irodaházunkat. A feladat a padlófűtés tisztítását, a bútorok portalanítását és a fürdőszobák alapos takarítását is tartalmazza. Jól jönne egy olyan szakember, aki tisztában van a takarítószerek használatával és a legjobb takarítási gyakorlatokkal. Az irodánk hétfőtől péntekig nyitva áll, így a takarítás ideális esetben pénteken lenne, hogy a hétvégére mindent tisztán találjunk.

Irodai fertőtlenítés és takarítás

Üllő
3 hónapja

Jó napot! Az irodánk takarítására keresünk egy olyan szakembert, aki különös figyelmet fordít a fertőtlenítésre is. Üllőn található az irodaházunk, ahol fontosnak tartjuk a higiéniát, így a takarító feladata a gyakran érintett felületek, mint kilincsek, asztalok és számítógépek alapos fertőtlenítése lenne. A napi takarítás mellett hetente szeretnénk, ha egy alaposabb fertőtlenítést is végeznél. Kérlek, jelezd, ha rendelkezel tapasztalattal, és mikor tudnád elkezdeni a munkát!

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mik a legfontosabb lépések az irodaház takarítás során Üllőn?
Az irodaház takarítása Üllőn általában több lépésből áll. Először is, fontos az alapos előkészület: a takarítandó terület átnézése, a szükséges eszközök és anyagok előkészítése. A takarítási folyamat során érdemes a legnagyobb forgalmú helyiségekkel kezdeni, mint például a recepció, tárgyalók és az étkezők. A napi szintű takarítás magában foglalja a padló felmosását, porolást és a szemetesek kiürítését. A mélytisztítás esetén, mint például a szőnyegek vagy ablaktisztítás, érdemes szakemberek segítségét kérni, hogy a legjobb eredményt érjük el.
Milyen gyakorisággal érdemes irodaházat takarítani Üllőn?
Milyen környezetbarát termékeket lehet használni az irodaház takarításához Üllőn?
Miért fontos az irodaház rendszeres takarítása Üllőn?