Tóthi Kriszti Virtuális Asszisztens

Magánszemély
  • Szolgáltatások
  • Magamról
  • Kapcsolat

Magamról

20+ év tapasztalatom van KKV-szektorból irodavezetés, HR, ügyfélszolgálat, asszisztencia, beszerzés, értékesítés, logisztika és készletgazdálkodás területén. Végzetem Pénzügy-Számvitel, Logisztika, Bér- és TB-ügyintézőit. Ennek és a sok év tapasztalatnak köszönhetően kiigazodom a KKV-k teljes adminisztrációs háttérmunkáiban és gyorsan elsajátítom a számomra új dolgokat. Miért válassz engem? *feladatorientált vagyok *rendszerben gondolkodom *messze betartom a határidőket *proaktív vagyok *megbízható, szorgalmas, pontos, precíz, kedves, kreatív és talpraesett vagyok Miért is lettem virtuális asszisztens? Szerettem volna rugalmasabb munkaidőben dolgozni, otthonról. Fontos szempont volt továbbá, hogy valami olyat tudjak végezni, amivel másoknak tudok segíteni. Ezért úgy döntöttem, hogy belevágok a virtuális munka világába, hogy így kamatoztassam az eddig megszerzett tapasztalataimat. Tudásommal szeretnék azoknak segíteni akik nem tudnak teljes állásban titkárnőt / ügyintézőt foglalkoztatni, vagy nem rendelkeznek iroda-helységgel, illetve azoknak akiknél online is ellátható az ügyviteli menet, ezáltal költséget megtakarítva számukra. Szolgáltatásaim, amivel megoldást kínálok, hogy több időd maradjon a fontos dolgokra: * Adminisztratív támogatás: · Iratrendezés · Adatrögzítés · Nyilvántartások vezetése · Word Dokumentumok készítése, szerkesztése · Excel Táblázatok készítése, kezelése · Prezentációk készítése · Jelentések készítése · Űrlapok készítése · PDF konvertálás · Naptár kezelés, emlékeztetők, határidők · Adatgyűjtés az internetről · Árajánlatok begyűjtése · Árajánlatok készítése · Megrendelések készítése · Megrendelések feldolgozása * Asszisztencia: · Email-ek csoportosítása · Spam levelek szűrése, törlése · Nem kívánatos hírlevelekről való leiratkozás · Email-ek kezelése, kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnerekkel · Emlékeztetők (névnap, születésnap, egyéb események figyelése) · Kisebb grafikai munkák: pl. névjegykártya-, szórólap szerkesztése · Weboldal kezelés (WordPress) · Gépkocsik kötelező- és casco biztosításainak nyilvántartása, évfordulós újraszámolása, megkötése. * Pénzügyi adminisztráció: · Számlázás · Kézi számlák feltöltése a Nav online számlázóba · Fizetési határidők nyomon követése · Kifizetések feldolgozása · Pénzügyi kimutatások vezetése · Elszámolások készítése · Könyvelési anyagok összekészítése, rögzítése * Munkaügyi adminisztráció: · jelenléti ívről szabadságok összesítése, nyilvántartása, továbbítása a könyvelés felé * Veszélyes hulladékok éves bevallása OKIR-programon keresztül

20+ év tapasztalatom van KKV-szektorból irodavezetés, HR, ügyfélszolgálat, asszisztencia, beszerzés, értékesítés, logisztika és készletgazdálkodás területén.

Végzetem Pénzügy-Számvitel, Logisztika, Bér- és TB-ügyintézőit. Ennek és a sok év tapasztalatnak köszönhetően kiigazodom a KKV-k teljes adminisztrációs háttérmunkáiban és gyorsan elsajátítom a számomra új dolgokat.

Miért válassz engem?

*feladatorientált vagyok

*rendszerben gondolkodom

*messze betartom a határidőket

*proaktív vagyok

*megbízható, szorgalmas, pontos, precíz, kedves, kreatív és talpraesett vagyok

Miért is lettem virtuális asszisztens?

Szerettem volna rugalmasabb munkaidőben dolgozni, otthonról.

Fontos szempont volt továbbá, hogy valami olyat tudjak végezni, amivel másoknak tudok segíteni. Ezért úgy döntöttem, hogy belevágok a virtuális munka világába, hogy így kamatoztassam az eddig megszerzett tapasztalataimat.

Tudásommal szeretnék azoknak segíteni akik nem tudnak teljes állásban titkárnőt / ügyintézőt foglalkoztatni, vagy nem rendelkeznek iroda-helységgel, illetve azoknak akiknél online is ellátható az ügyviteli menet, ezáltal költséget megtakarítva számukra.

Szolgáltatásaim, amivel megoldást kínálok, hogy több időd maradjon a fontos dolgokra:

* Adminisztratív támogatás:

· Iratrendezés

· Adatrögzítés

· Nyilvántartások vezetése

· Word Dokumentumok készítése, szerkesztése

· Excel Táblázatok készítése, kezelése

· Prezentációk készítése

· Jelentések készítése

· Űrlapok készítése

· PDF konvertálás

· Naptár kezelés, emlékeztetők, határidők

· Adatgyűjtés az internetről

· Árajánlatok begyűjtése

· Árajánlatok készítése

· Megrendelések készítése

· Megrendelések feldolgozása

* Asszisztencia:

· Email-ek csoportosítása

· Spam levelek szűrése, törlése

· Nem kívánatos hírlevelekről való leiratkozás

· Email-ek kezelése, kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnerekkel

· Emlékeztetők (névnap, születésnap, egyéb események figyelése)

· Kisebb grafikai munkák:

pl. névjegykártya-, szórólap szerkesztése

· Weboldal kezelés (WordPress)

· Gépkocsik kötelező- és casco biztosításainak nyilvántartása, évfordulós újraszámolása, megkötése.

* Pénzügyi adminisztráció:

· Számlázás

· Kézi számlák feltöltése a Nav online számlázóba

· Fizetési határidők nyomon követése

· Kifizetések feldolgozása

· Pénzügyi kimutatások vezetése

· Elszámolások készítése

· Könyvelési anyagok összekészítése, rögzítése

* Munkaügyi adminisztráció:

· jelenléti ívről szabadságok összesítése, nyilvántartása, továbbítása a könyvelés felé

* Veszélyes hulladékok éves bevallása OKIR-programon keresztül

Nyelvtudás

Angol

Szolgáltatási terület és elérhetőségek

  • Terület

    1013, Budapest

  • Telefon

    +36 30 305 ** ** Tovább

  • Weboldal

    Nem elérhető

Mi várható ezután?

Kérj árajánlatot ettől a szakembertől! Ez ingyenes, megbízási kötelezettség nélkül.

  • 1. Írd meg mit kell a szakembernek csinálnia
  • 2. Kapj ingyenes ajánlatot (árat, határidőt, munkavégzési feltételeket)
  • 3. Bízd meg őt, amennyiben megfelelőek a feltételek