Anikó
Magánszemély- Szolgáltatások
- Magamról
- Kapcsolat
Válaszd ki a szolgáltatás kategóriát
Magamról
Asszisztensként dolgozom már 5 éve, pontos precíz vagyok. Vállalt feladatok: dokumentumok szerkesztés, kezelése, bejövő levelek fogadása, megválaszolása, hirdetések, jegyzőkönyvek, szerződések megírása, kisebb rendezvények szervezése, fordítás, adatrögzítés, adatbázis feltöltés, adminisztrációs feladatok.
Asszisztensként dolgozom már 5 éve, pontos precíz vagyok. Vállalt feladatok: dokumentumok szerkesztés, kezelése, bejövő levelek fogadása, megválaszolása, hirdetések, jegyzőkönyvek, szerződések megírása, kisebb rendezvények szervezése, fordítás, adatrögzítés, adatbázis feltöltés, adminisztrációs feladatok.
Nyelvtudás
Német, Angol, Magyar
Szolgáltatási terület és elérhetőségek
![](https://s3.qjob.hu/static_maps/c7d92312613a96f2d4ac3afb827b7d67.jpg)
- Terület
6000, Kecskemét
- Telefon
+36 30 440 ** ** Tovább
- Weboldal
Nem elérhető
Mi várható ezután?
Kérj árajánlatot ettől a szakembertől! Ez ingyenes, megbízási kötelezettség nélkül.
- 1. Írd meg mit kell a szakembernek csinálnia
- 2. Kapj ingyenes ajánlatot (árat, határidőt, munkavégzési feltételeket)
- 3. Bízd meg őt, amennyiben megfelelőek a feltételek