Mit érdemes tudnia a vállalkozónak a sikeres kezdet érdekében?
SMS-t és egy e-mailt kapott tőlünk, amely megerősíti, hogy Ön vállalkozói státuszba került? Olvassa el a következő lépéseket.
1. Szolgáltatás szabályai
Feltétlenül olvassa el azt, hogy miért veszítheti el a vállalkozó státuszát.
2. Profil szerkesztése
- Írjon magáról a profiloldalán: hány éves, hol tanult, hol dolgozott. Tüntesse fel azokat az előnyöket, melyeket az ügyfél kaphat abban az esetben, ha Önt választja ki a feladat végrehajtáshoz. (Tüntesse fel az Önnel való együttműködés összes előnyét.)
- Jelölje azokat a kategóriákat, amelyekben készen áll dolgozni.
- Sorolja fel az Ön által nyújtott szolgáltatásokat és azok árait.
- Töltsön fel referenciamunkákat. Javasoljuk, hogy ezt minden vállalkozó tegye meg. Például, ha futárként szeretne dolgozni, töltsön fel fotót egy csomaggal vagy egy csokor virággal a kezében.
Felhívjuk figyelmét: a profilban tilos bármilyen elérhetőséget feltüntetni: telefon, e-mail, link harmadik fél szolgáltatásaihoz.
3. Egyenleg feltöltése és az ajánlatok fizetése
A Qjob vállalkozói fizetnek a feladatokra való válaszolásért és azért hogy őket kérjék fel a feladatra.
A javaslat közzététele után az ügyfél azonnal megkapja üzenetben a vállalkozó telefonszámát.
Ahoz hogy válaszolhasson egy feladatra figyelmesen olvassa el a leírást és kattintson az "Ajánlat hozzáadása" gombra.
Korlátlan ajánlat csomag vásárlása
Megvásárolhat egy korlátlan ajánlatcsomagot az érdeklődési kör kategóriájában vagy alkategóriájában, és korlátlan számú ajánlatot hagyhat a feladatokra.
- Azoknak az aktív vállalkozóknak alkalmas, akik folyamatosan végeznek el feladatokat és szeretnék növelni jövedelmüket.
Jelentkezés a munkára feladatra
Feliratkozhat a feladatokra egy Ön érdeklő kategóriában vagy területen. Az új feladatokról szóló értesítéseket e-mailben illetve értesítések formájában küldjük el a Qjob mobilalkalmazásban.
Javasoljuk, hogy telepítse és használja mobilalkalmazásainkat (IOS vagy Android) annak érdekében, hogy a lehető leggyorsabban tudjon reagálni az új feladatokra, illetve válaszolni az ügyfelek kérdéseire.
A feladatok listájában érdekes megrendeléseket találhat kulcsszó alapján, vagy a használhati szűrők segítségével:
- Kategóriák
- Ajánlatok nélkül
- Sürgős feladat (azonnali végrehajtás igényel)
- Tranzakciókockázat nélkül (bankkártyás fizetés)
- Város, kerület
4. Ajánlatok
Annak érdekében, hogy vállalkozóként gyakrabban kapjon felkérést, próbáljon meg minél hamarabb válaszolni az új feladatokra, részletesen körülírni a szolgáltatásait és előnyeit.
Ha az ügyfél által megadott ár nem tűnik Önnek megfelelőnek, kínáljon ellenértéket. Sok ügyfél szívesen elfogadja a vállalkozó feltételeit.
5. Az ügyféllel való kommunikáció
Miután jelentkezik a feladatra, az ügyfél felhívhatja Önt vagy kérdéseket tehet fel egy személyes chaten. Beszélje meg az együttműködés részleteit. Ha a feladatban nem a kockázat nélküli tranzakciót választja ki, akkor állapodjon meg egy kényelmes fizetési módban.
Kérje meg az ügyfelet, hogy Önt válassza a feladat végrehajtójának a szolgáltásón. Miután ezt megtette, SMS-t kap az ügyfél nevével és telefonszámával. Hívja fel, köszönje meg a bizalmát, és, miután megbeszélték az összes részletet, lásson hozzá a munkához.
6. Visszajelzés
A visszajelzések segítenek kialakítani egy megbízható vállalkozó és ügyfél közösséget a Qjob-on. A feladat elvégzése után feltétlenül jelezze a szolgáltatáson, hogy a munka befejeződött, és hagyjon visszajelzést az ügyféllel kapcsolatban. Ne felejtse el emlékeztetni arra, hogy írjon véleményt Önről. Minél több pozitív vélemény van a profiljában, annál gyakrabban fogják Önt felkérni a feladatok elvégzésére.
7. Letiltás
Olvassa el, mi alapján veszítheti el vállalokozói státuszát. Kövesse a szolgáltatás szabályait, és minőségi szolgáltatásokat nyújtson és minden sikerülni fog!
Tehát az alapvető szabályok:
- Szerkessze meg a profilját.
- Hagyjon vonzó ajánlatokat új megbízásokra. Adja meg a ellenérték értékét, ha nem ért egyet az ügyfél által felajánlott fizetés öszzegével.
- Minél magasabb az értékelése, annál gyakrabban fogják Önt választani a feladatokra.
- Legyen udvarias és figyelmes az ügyfelekkel szemben. Ne feletkezzen el a mosolyról. Segít jó benyomást hagyni az ügyfélben.