Mit érdemes tudnia a vállalkozónak a sikeres kezdet érdekében?

SMS-t és egy e-mailt kapott tőlünk, amely megerősíti, hogy Ön vállalkozói státuszba került? Olvassa el a következő lépéseket.

1. Szolgáltatás szabályai

Feltétlenül olvassa el azt, hogy miért veszítheti el a vállalkozó státuszát.

2. Profil szerkesztése

  • Írjon magáról a profiloldalán: hány éves, hol tanult, hol dolgozott. Tüntesse fel azokat az előnyöket, melyeket az ügyfél kaphat abban az esetben, ha Önt választja ki a feladat végrehajtáshoz. (Tüntesse fel az Önnel való együttműködés összes előnyét.)
  • Jelölje azokat a kategóriákat, amelyekben készen áll dolgozni.
  • Sorolja fel az Ön által nyújtott szolgáltatásokat és azok árait.
  • Töltsön fel referenciamunkákat. Javasoljuk, hogy ezt minden vállalkozó tegye meg. Például, ha futárként szeretne dolgozni, töltsön fel fotót egy csomaggal vagy egy csokor virággal a kezében.

Felhívjuk figyelmét: a profilban tilos bármilyen elérhetőséget feltüntetni: telefon, e-mail, link harmadik fél szolgáltatásaihoz.

3. Egyenleg feltöltése és az ajánlatok fizetése

A Qjob vállalkozói fizetnek a feladatokra való válaszolásért és azért hogy őket kérjék fel a feladatra.

A javaslat közzététele után az ügyfél azonnal megkapja üzenetben a vállalkozó telefonszámát.

Ahoz hogy válaszolhasson egy feladatra figyelmesen olvassa el a leírást és kattintson az "Ajánlat hozzáadása" gombra.

Korlátlan ajánlat csomag vásárlása

Megvásárolhat egy korlátlan ajánlatcsomagot az érdeklődési kör kategóriájában vagy alkategóriájában, és korlátlan számú ajánlatot hagyhat a feladatokra.

  • Azoknak az aktív vállalkozóknak alkalmas, akik folyamatosan végeznek el feladatokat és szeretnék növelni jövedelmüket.

Jelentkezés a munkára feladatra

Feliratkozhat a feladatokra egy Ön érdeklő kategóriában vagy területen. Az új feladatokról szóló értesítéseket e-mailben illetve értesítések formájában küldjük el a Qjob mobilalkalmazásban.

Javasoljuk, hogy telepítse és használja mobilalkalmazásainkat (IOS vagy Android) annak érdekében, hogy a lehető leggyorsabban tudjon reagálni az új feladatokra, illetve válaszolni az ügyfelek kérdéseire.

A feladatok listájában érdekes megrendeléseket találhat kulcsszó alapján, vagy a használhati szűrők segítségével:

  • Kategóriák
  • Ajánlatok nélkül
  • Sürgős feladat (azonnali végrehajtás igényel)
  • Tranzakciókockázat nélkül (bankkártyás fizetés)
  • Város, kerület

4. Ajánlatok

Annak érdekében, hogy vállalkozóként gyakrabban kapjon felkérést, próbáljon meg minél hamarabb válaszolni az új feladatokra, részletesen körülírni a szolgáltatásait és előnyeit.

Ha az ügyfél által megadott ár nem tűnik Önnek megfelelőnek, kínáljon ellenértéket. Sok ügyfél szívesen elfogadja a vállalkozó feltételeit.

5. Az ügyféllel való kommunikáció

Miután jelentkezik a feladatra, az ügyfél felhívhatja Önt vagy kérdéseket tehet fel egy személyes chaten. Beszélje meg az együttműködés részleteit. Ha a feladatban nem a kockázat nélküli tranzakciót választja ki, akkor állapodjon meg egy kényelmes fizetési módban.

Kérje meg az ügyfelet, hogy Önt válassza a feladat végrehajtójának a szolgáltásón. Miután ezt megtette, SMS-t kap az ügyfél nevével és telefonszámával. Hívja fel, köszönje meg a bizalmát, és, miután megbeszélték az összes részletet, lásson hozzá a munkához.

6. Visszajelzés

A visszajelzések segítenek kialakítani egy megbízható vállalkozó és ügyfél közösséget a Qjob-on. A feladat elvégzése után feltétlenül jelezze a szolgáltatáson, hogy a munka befejeződött, és hagyjon visszajelzést az ügyféllel kapcsolatban. Ne felejtse el emlékeztetni arra, hogy írjon véleményt Önről. Minél több pozitív vélemény van a profiljában, annál gyakrabban fogják Önt felkérni a feladatok elvégzésére.

7. Letiltás

Olvassa el, mi alapján veszítheti el vállalokozói státuszát. Kövesse a szolgáltatás szabályait, és minőségi szolgáltatásokat nyújtson és minden sikerülni fog!

Tehát az alapvető szabályok:

  1. Szerkessze meg a profilját.
  2. Hagyjon vonzó ajánlatokat új megbízásokra. Adja meg a ellenérték értékét, ha nem ért egyet az ügyfél által felajánlott fizetés öszzegével.
  3. Minél magasabb az értékelése, annál gyakrabban fogják Önt választani a feladatokra.
  4. Legyen udvarias és figyelmes az ügyfelekkel szemben. Ne feletkezzen el a mosolyról. Segít jó benyomást hagyni az ügyfélben.