Mit jelent a fizetett ajánlat?
A vállalkozók jelentkeznek a feladatokra, és szolgáltatásaikat a megtett ajánlatok segítségével hirdetik. Az ajánlattételnek költsége van, azon feladatok kivételével, amelyek szolgáltatásáért az ügyfél fizet.
Az ajánlattal együtt az ügyfél megkapja a vállalkozó elérhetőségét, és érdeklődés esetén kapcsolatba lép vele, illetve felkéri a feladat elvégzésére.
Ha az ügyfél nem Önt választotta a feladat elvégzésére, akkor a zárolt pénzeszközök visszatérülnek az Ön egyenlegére.
Fizetési módok
1. Korlátlan csomag
A korlátlan ajánlatcsomagban korlátozások nélkül jelentkezhet minden feladatra. Érvényesített csomaggal rendelkező kategóriában egy ajánlat ára 0 forint.
2. Egyszeri ajánlatok
A kifizetést a ajánlat közzététele után azonnal zárolják, de számlájáról csak abban ez esetben vonják le, ha a vállalkozó Önt választotta. Az ajánlattétel költségét a szolgáltatás díjai határozzák meg.
Hogyan tudhatom meg az ajánlattétel költségét?
Az ajánlattétel költségét a feladat címe és a „Javaslat hozzáadása” gomb jelzi.
A feltüntetett összeget az ajánlat közzététele után egyenlegén zároljuk.
Amennyiben nem Önt kérték fel a feladatra, az összeg visszakerül egyenlegére.
Hogyan tehetek ajánlatot?
Annak érdekében, hogy Önt gyakrabban válasszák a feladat elvégzésére, próbáljon azonnal jelentkezni az új megrendelésekre. Ehhez iratkozzon fel az új feladatok értesítésére, és gyakran ellenőrizze azokat.
Telepítse a Qjob mobilalkalmazásokat (IOS és Android), és állítsa be az értesítéseket, hogy az elsők között értesüljön az új feladatokról.
Mindegyik kategóriában és alkategóriában bevezetik a szolgáltatások minimumárait. Adot feladatban az ügyfél nem határozhat meg alacsonyabb árat.
Ha véleménye szerint munkája többet ér, akkor megadhatja az összeget, amelyért készen áll a feladat elvégzésére. Sok vásárló szívesen elfogadja a vállalkozó által felajánlott árat. Fontos, hogy meggyőzően indokoljon.
Megállapodtam az ügyféllel, mi a következő lépés?
Amint megbeszélte az ügyféllel a megrendelés teljesítésének feltételeit, rögzítse a szolgáltatáson a feladat megkezdésének idejét. Ehhez kérje meg az ügyfelet, hogy Önt válassza a feladat elvégzésére. Amint a megrendelő ezt megteszi, SMS-t küldünk Önnek az ügyfél telefonszámával.
A megrendelés teljesítése után ne felejtse el lezárni a feladatot. Kérje meg az ügyfelet, hogy hagyjon visszajelzést a munkájáról. A vélemények befolyásolják értékelését. És minél magasabb az értékelése, az ügyfelek annál gyakrabban bízzák Önre a feladatokat, és annál gyorsabban nővekszik a bevétele.
Hogyan és hol tudom feltölteni az egyenlegemet
Negatív egyenleg esetén nem tud ajánlatot hagyni. A feltöltéshez lépjen a profiljában a "Fiók" szakaszba, és válassza ki az Ön számára megfelelő fizetési módot:
- Bankkártya,
- Elektronikus pénztárca,
- Banki alkalmazás stb.
Ugyanezen az oldalon megtekintheti az összes művelet statisztikáját. A feltöltés minimális összege 1000 forint.
Szintén bármikor visszatérítheti pénzét a számlájáról a Qjob-ba.
Gyakori kérdések
- Mikor kerül levonásra a pénzem ha ajánlatot teszek?
Amikor a megrendelő Önt választja ki a feladatra vagy korlátlan csomag fizetésekor.
- Visszatéríthetem-e az ajánlatra kifizetett pénzt?
A Qjob szolgáltatásnak a vállalkozók fizetnek a hirdetésükért illetve azért hogy elérhetőségeik a megrendelőkhöz jussanak. A megrendelőnél az összes ajánlat és telefonszám mentésre kerül. Bármelyik vállalkozót felhívhatja vagy chatezhet vele, még akkor is, ha a feladatot törölték.
Ha a megrendelő nem Önt választotta a feladatra, vagy ha a moderátor törölte a feladatot a szolgáltatási szabályok megsértése miatt, akkor a javaslatért fizetett összeget visszatérítik.
- Mennyi ajánlatot kell hagynom ahhoz, hogy kapjak megrendelést?
Általában ahhoz, hogy megrendelést kapjon, néhány ajánlatot kell tennie. A magas értékelés és a pozitív vélemények növelik az esélyt arra, hogy Önt kérjék fel a feladatra. Minél több pozitív véleményt kap, annál gyakrabban Önt fogják választani a feladatra.