Fejlessze ügyfélkezelési kommunikációját miskolci tréningen

Találj pszichológust ügyfélkezelésre! Foglalj kommunikációs tréninget

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot miskolci szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Ügyfélkezelési kommunikációs tréning szervezése

Miskolc
14 órája

Kedves szakértő! Olyan trénerre van szükségem, aki tapasztalt az ügyfélkezelési és kommunikációs tréningek lebonyolításában. A cél, hogy a résztvevők hatékonyabban tudják kezelni az ügyfélkapcsolatokat, javítsák kommunikációs készségeiket és növeljék az ügyfél-elégedettséget. A tréninget Miskolcon kell megtartani, és fontos, hogy a tréner jól tudjon alkalmazkodni a helyi körülményekhez, valamint interaktív, gyakorlatias módszerekkel dolgozzon. Elvárás, hogy legyen releváns tapasztalata hasonló események szervezésében, és kiváló kommunikációs készségekkel rendelkezzen.

Egyéni ügyfélkezelési tréning kidolgozása

Miskolc
14 órája

Üdvözlöm! Olyan szakembert keresek, aki személyre szabott ügyfélkezelési kommunikációs tréninget tud összeállítani és megtartani Miskolcon. A tréning célja, hogy a résztvevők fejlesszék ügyfélkapcsolati képességeiket, tanuljanak hatékonyabb kommunikációs technikákat és kezeljék a nehéz helyzeteket. A tréning során interaktív gyakorlatokat és példákat szeretnék alkalmazni, ezért fontos, hogy a tréner tapasztalt legyen a gyakorlati oktatásban. Elvárás, hogy a tréning személyre szabott legyen, és megfeleljen a helyi üzleti kultúrának.

Csapatépítő ügyfélkezelési tréning szervezése

Miskolc
14 órája

Kedves tréner! Egy csapatépítő tréninget szeretnék szervezni Miskolcon, amelynek fő témája az ügyfélkezelési kommunikáció. Cél, hogy a csapat tagjai jobban megértsék ügyfeleik igényeit, hatékonyabban kommunikáljanak és erősítsék az ügyfélkapcsolatokat. A tréningnek interaktívnek kell lennie, tartalmaznia kell szerepjátékokat, csoportmunkát és esettanulmányokat. Elvárás, hogy a tréner tapasztalt legyen ilyen típusú rendezvények szervezésében, és képes legyen a résztvevőkkel közvetlen, barátságos hangnemben dolgozni.

Online ügyfélkezelési kommunikációs tréning lebonyolítása

Miskolc
14 órája

Üdvözletem! Olyan szakembert keresek, aki online formában tudna ügyfélkezelési kommunikációs tréninget tartani Miskolc környékén élő cégek munkatársai számára. A tréning célja, hogy a résztvevők megismerjék az online ügyfélkommunikáció alapjait, fejlesszék kérdező és problémamegoldó képességeiket, és hatékonyabban tudják kezelni az ügyfelekkel való digitális kapcsolatokat. Fontos, hogy a tréner jártas legyen az online oktatásban, és képes legyen interaktív, élvezetes tartalmat nyújtani virtuális környezetben is.

Ügyfélkezelési tréning tartása helyszíni és online kombinációban

Miskolc
14 órája

Kedves szakértő! Szeretném, ha szervezne egy ügyfélkezelési kommunikációs tréninget Miskolcon, amelyben a résztvevők mind személyesen, mind online módon tudnának részt venni. A tréning célja, hogy a munkatársak hatékonyabban kommunikáljanak ügyfeleikkel, javítsák problémamegoldó képességeiket és növeljék az ügyfél-elégedettséget. Elvárás, hogy a tréner legyen tapasztalt a vegyes formátumú oktatásban, és képes legyen mindkét környezetben interaktív és gyakorlatias tréninget tartani. A tréning időtartama egy nap, és a helyszín Miskolc belvárosában található.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mit tartalmaz pontosan az Ügyfélkezelési kommunikációs tréning Miskolcon?
Ez a tréning részletesen bemutatja, hogyan lehet hatékonyan kommunikálni az ügyfelekkel, beleértve a hallgatóság igényeinek felismerését, a megfelelő kérdezéstechnikákat és a konfliktuskezelést. Célja, hogy a résztvevők magabiztosabban és professzionálisabban kezeljék az ügyfélkapcsolatokat.
Milyen előnyökkel járok, ha részt veszek az Ügyfélkezelési kommunikációs tréningen Miskolcon?
Mennyire gyakran ajánlott részt venni ilyen tréningen, és van-e lehetőség ismétlésre Miskolcon?
Hogyan tudom jelentkezni az Ügyfélkezelési kommunikációs tréningre Miskolcon, és milyen feltételek vannak?