Fejlessze ügyfélkezelési kommunikációját szolnoki tréningen

Találj pszichológust ügyfélkezelésre! Foglalj kommunikációs tréninget

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szolnoki szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Ügyfélkezelési kommunikációs tréning szervezése

Szolnok
21 napja

Kedves szakértő! Szükségem van egy professzionális ügyfélkezelési kommunikációs tréningre Szolnokon, amely segít a munkatársaimnak hatékonyabban kommunikálni az ügyfelekkel. A tréning során szeretném, ha átbeszélnénk az ügyfélközpontú kommunikáció alapelveit, a problémák hatékony kezelését, valamint a konfliktuskezelést. Elvárom, hogy a tréning interaktív legyen, gyakorlati példákkal és szerepjátékokkal, hogy a résztvevők valóban alkalmazni tudják a tanultakat. A tréning időtartama kb. 4 óra, és lehetőség szerint délelőtti vagy délutáni időpontban lenne ideális, egyeztessünk a pontos időpontokról. Elvárás, hogy a tréner tapasztalt legyen az ügyfélkapcsolatok területén, és legyen korábban hasonló tréning szervezésében tapasztalata. Kérem, hogy a tréning helyszínét Szolnokon biztosítsa, valamint a szükséges eszközöket, mint például flipchart, projektor, és hangosítás. Várom ajánlatát és a részletes tervet, hogy mihamarabb tudjunk egyeztetni a további lépésekről.

Ügyfélkezelési tréning tartása vállalati csapatnak

Szolnok
21 napja

Üdvözlöm! Egy Szolnoki cégnél keresek olyan tréner szakembert, aki vállalati szinten tudna ügyfélkezelési kommunikációs tréninget tartani. A cél, hogy a munkatársaink jobban megértsék az ügyfelek igényeit, hatékonyabban kommunikáljanak, és ezáltal növeljük az ügyfél-elégedettséget. A tréning során fontos, hogy interaktív módszerekkel dolgozzunk, beleértve szerepjátékokat és csoportmunkát. A tréning időtartama 6-8 óra, lehetőleg egy nap alatt, délelőtti és délutáni szünetekkel. Elvárás, hogy a tréner rendelkezzen tapasztalattal nagyobb létszámú céges tréningek szervezésében, és legyen jó kommunikációs készsége. Kérem, hogy a tréning helyszínét Szolnokon biztosítsa, vagy javasoljon megfelelő helyszíneket. A tréninghez szükséges eszközöket, mint például hangosítás, vetítő, flipchart, biztosítsa. Várom ajánlatát, hogy mielőbb meg tudjuk szervezni a tréninget.

Személyre szabott ügyfélkommunikációs tréning fejlesztése

Szolnok
21 napja

Kedves tréner! Szolnoki cégként szeretnénk fejleszteni ügyfélkezelési kommunikációnkat, és ehhez keresünk egy szakembert, aki személyre szabott tréninget tudna tartani a munkatársainknak. A tréning célja, hogy a résztvevők mélyebb ismereteket szerezzenek az ügyfélkommunikációról, különösen a problémák azonosításáról és megoldásáról, valamint a hatékony hallgatási technikákról. Elvárjuk, hogy a tréning interaktív legyen, tartalmazzon gyakorlati feladatokat, és igazodjon a cégünk profiljához. A tréning időtartama kb. 5 óra, lehetőség szerint délelőtt vagy délután, egyeztessünk az időpontokat. Fontos, hogy a tréner tapasztalt legyen ügyfélkapcsolatok terén, és tudjon személyre szabott tanulási anyagokat biztosítani. A tréning helyszínét Szolnokon kérjük biztosítani, valamint szükséges eszközöket – például flipchart, projektor – kérjük, biztosítson. Várom megtisztelő ajánlatát és a részletes programtervet.

Csapatépítő ügyfélkommunikációs tréning

Szolnok
21 napja

Üdvözlöm! Szolnoki cégnél szeretnénk egy csapatépítő tréninget szervezni, amely az ügyfélkezelési kommunikációra fókuszál. A cél, hogy a csapat tagjai jobban megértsék egymás nézőpontját, erősítsék a csapatszellemet, miközben fejlesztik kommunikációs készségeiket az ügyfelekkel. A tréning során gyakorlati példákra és csoportos gyakorlatokra számítunk, hogy mindenki aktívan részt vegyen. A tréning időtartama 4-6 óra, ideális esetben délelőtti vagy délutáni időpontban, a pontos időpontokat egyeztetjük. Elvárás, hogy a tréner tapasztalt legyen csoportdinamikában és ügyfélkommunikációban, valamint képes legyen élvezetes, motiváló légkört teremteni. A helyszínt Szolnokon kérjük biztosítani, ahol rendelkezésre állnak a szükséges eszközök, mint például flipchart, hangosítás. Kérem, küldje el ajánlatát és a részletes programtervet, hogy mielőbb elkezdhessük a szervezést.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Miért fontos az ügyfélkezelési kommunikációs tréning Szolnokon a vállalkozásom számára?
Az ügyfélkezelési kommunikációs tréning Szolnokon segít abban, hogy a munkatársaid hatékonyabban és magabiztosabban kezeljék az ügyfelekkel való kommunikációt. Ez növeli az ügyfél-elégedettséget, javítja a vállalkozás reputációját, és hosszú távon nagyobb ügyfélhűséget eredményez, ami üzleti szempontból kiemelten fontos.
Milyen témákat érint a tréning Szolnokon, és mennyire személyre szabottak az órák?
Mennyi időt vesz igénybe egy ügyfélkezelési kommunikációs tréning Szolnokon, és hogyan zajlik a tanfolyam?
Hogyan tudok részt venni az ügyfélkezelési kommunikációs tréningen Szolnokon, és milyen feltételek szükségesek?