udv hengerfejet steretnék javiratni
Feladat információi
Paraméterek
További feladatok
Fizetési módok
A feladat részletei
- 110765
- A feladat létrehozva: 15 okt. 09:27-kor
- Frissítve: 10 hónapja
Feladat létrehozója

- +36 30 204 ** **Ellenőrzött
- jonas******@g****.***Nem ellenőrzött
- Csak telefonos kommunikáció
További feladatok ebben a kategóriában
- 6133, Jászszentlászló
- 0 szakember válaszolt
Nehezen kapcsol fel ,illetve nem kapcsolja a negyedik fokozatot. Hiba jel a műszer falon , kiolvasott hiba : fokozat hiba .
- Nyíregyháza
- 0 szakember válaszolt
Volkswagen autó váltója nem veszi be a tolatást.
- 7342, Mágocs
- 0 szakember válaszolt
elektromos szervo probléma
- 7627, Pécs
- 0 szakember válaszolt
Kidobja az 5.sebbeséget terhelés alatt
- 4400, Nyíregyháza
- 0 szakember válaszolt
Multitronic váltó Kuplung csúszást hirtelen gyorsitaskor be remeg az autó nem akar menni
- 9000, Győr
- 0 szakember válaszolt
bontott automata váltó a csere után nem indul. (Chevrolet Captiva 2012) = Opel Antara
- 6727, 28, Sólya utca, Szeged
- 0 szakember válaszolt
Üdvözlöm. Péntek este, autópályán való előzéskor a 4-es henger motorrángatás kíséretében leállt. Trafócsere és gyertyacsere után is a 4-es henger nem működött. Injektort kiszedni s tesztelni nem tudtam az út szélén. Az autó Szegeden van és járóképes, mikor lenne alkalmas, hogy megvizsgálják? Más: Hengerfejtömítés-csere és szelepszárszimmering-csere is érdekelne (elkezdte enni az olajat, csipegetni a hűtővizet); ezen kívül gyanítom, hogy a kipuff.cső is kifúj valahol a leömlő alatt (csattogó hang negyedikben és ötödikben kis sebességről való gyorsításkor, a bemelegítéssel múlik a hang). Ezekre szeretnék kérni egy korrekt bevizsgálást és külön ajánlatot. Köszönettel: Mach Ervin
- 2220, Vecsés
- 0 szakember válaszolt
vw bora 1.6 16v 2002 kézi váltó kb.2500 fordulatszámon gyorsításkor kissé felsír. Alacsonyabb ill. magasabb fordulaton nem.
- 3744, Múcsony
- 10 szakember válaszolt
Tünet: Egy Fiat Ducato-m van, ami megállt kétszer is alattam. Elment az erő, motorlámpa világít, az automata sebességváltó 3-as sebességben ragadt be. Ezen kívül veszi a nullát, a parkolást és a hátramenet is működik, viszont D-ben csak a hármas fokozat megy, erő nélkül. Sokat járkálok Svájc és Magyarország között, először ez Svájcban történt meg. Elvittem egy svájci Fiat márkaszervízbe, ott a váltó vezérlése kapott egy új szoftvert, legalábbis ezt mondták nekem. Az autó tünetmentes volt ezután, elindultam vele Magyarországra, kb 400 km után München mellett ugyanazzal a tünetekkel az autó megint megadta magát. Szerencsére nem messze voltam egy német Fiat márkaszervíztől, lassan elgurultam odáig. Két hét után azt a választ kaptam, hogy valószínűleg el van tömődve a részecskeszűrő, de a váltóolajban fémreszelék van, ezért váltót kell cserélni. A kérdésre, hogy nem-e lehet a váltót megjavítani azt a választ kaptam, hogy ők nem nyúlnak bele, nem is annyira értenek az automata váltóhoz. Úgy döntöttem, hogy traileren elviszem Magyarországra az autót, mert Magyarországon még esélyes, hogy nem csak felületes diagnosztikát kapok, és javítanak is, nem csak cserélnek egyből mindent. Egy fuvarozós ismerősöm műhelyében landolt az autó Múcsonyban, ahol a srácok (sajnos csak alapszintű lehetőséggel) megnézték az autót. Itt azt a választ kaptam, hogy tényleg van fémreszelék a váltóolajban, de az minimális, és náluk amikor a váltót áttették manuális üzemmódba, mind a 8 sebességet vette és erő is volt benne (érdekes, hogy nálam előtte ez nem ment, pedig próbáltam). Automata üzemmódban viszont továbbra sem megy. Szóval az a gondolatom volt, hogy egy hozzáértő profi diagnosztikással át kellene nézetni az autót, aki tényleg alaposan utánajár ennek az "alomániának", hátha valamilyen teljesen más okból szabályoz le az autó.
- 7815, Harkány
- 0 szakember válaszolt
BMW e** (**** ***le automata) olajcsere