Virtuális asszisztenst keresek
Feladat információi
Paraméterek
Fizetési módok
A feladat részletei
- 66645
- A feladat létrehozva: 08 ápr. 11:26-kor
- Frissítve: egy éve
Feladat létrehozója

- +36 70 327 ** **Ellenőrzött
- krasz******@g****.***Ellenőrzött
- Telefonon és chaten is lehet kommunikálni
11 szakember válaszolt

- (11 értékelés)
- Egyedi megállapodás

- (6 értékelés)
- 1 000 Ft

- (4 értékelés)
- 4 000 Ft/szolg.

- (1 értékelést)
- Egyedi megállapodás

- 1 000 Ft

- 1 500 Ft/szolg.

- Egyedi megállapodás

- 15 000 Ft/szolg.

- 7 000 Ft/óra

- 3 600 Ft/óra

- Egyedi megállapodás
További feladatok ebben a kategóriában
- 6 szakember válaszolt
Van egy kb 100 slide-ból álló canva oktatási anyagom. Egy része arculati elemekkel már rendelkezik, a többsége nyers szöveg. > Ezt kellene arculatnak megfelelően rendezni, dizájnolni, néhány képpel, illusztrációval ellátni, animálni. > Illetve szeretnék bele a tartalomhoz igazodó kb 20 db figyelemfelkeltő, akár humoros GIF-et insertálni. Ha canva preziben jártas vagy, szívesen ötletelsz újat és ezt a kreativitásodat a slide-okon megjeleníted, írj nekem! Ha képzési/oktatási anyagok szerkesztésében otthonosan mozogsz, az külön előnyt jelent :) Határidő: 03.24 adnám át és 04.02-ig szeretnék végeredményt kapni. Ez alatt 3 körös véleményezéssel, ha szükséges online egyeztetéssel dolgozhatunk együtt.
- 2100, Gödöllő
- 13 szakember válaszolt
Adminisztrációs feladat, termékfeltöltés shoprenteres webshopba.
- 0 szakember válaszolt
Ügyfélkapcsolati munkatárs (Hibrid munkavégzési hely) Cégünk 14 éve végez lakossági akadálymentesítési feladatokat, saját fejlesztésű és gyártású termékével. A növekedés következtében szükségessé vált az ügyfélszolgálati munkakör bővítése magyar, cseh és szlovák nyelvterületen, ezért fontos, hogy mind a három nyelvet folyékonyan beszéld. Főbb feladatok: Telefonos ügyfélszolgálati feladatok ellátása, Vásárlói élmény fejlesztésében való részvétel, Hatékonyság növelő projektek támogatása, Megrendelések, ütemezésének ellenőrzése, adatbekérés, Nyilvántartások vezetése, kimutatások készítése, Napi irodai folyamatok operatív támogatása. Téged keresünk, ha jól kommunikálsz és proaktív vagy, nem jelent számodra problémát az önálló munkavégzés, műszaki és kreatív szemlélettel rendelkezel, jó a problémamegoldó készséged. Előny: ügyfélszolgálati, asszisztensi körben szerzett tapasztalat, alapvető számlázási ismeretek. Amit kínálunk: hosszú távú munkalehetőség, versenyképes jövedelem, modern munkahelyi környezet. Bérezés projektindítási időszakban óradíjas alapon, később akár alapbér+jutalék Munkavégzés helye: Budapest, iroda, home office - hibrid Munkakezdés ideje: 1-2 hónapon belül esedékes Betanítási időszak, kb 2 hét
- 10 szakember válaszolt
Google/facebook céges profil véleményezése volna a feladatkör, pár perces művelet, a díjazás mellett ha volna rá igény ingyen visszaértékelek. :)
- 9 szakember válaszolt
heti 2-4 reklàmszösszenet, a weblappal idöpontfoglalàsi és fizetési lehetöség felkinàlàsa, tervezett workshop felépitett reklàmozàsa, hogy min 16 fö fizetö vendég legyen
- 5 szakember válaszolt
Facebook, instagram, youtube reklàmok elkészitése, feltöltése, honlap kialakitàsa webshoppal, online idöpontfoglalàsi és fizatési lehetöséggel
- 1221, Budapest
- 4 szakember válaszolt
kb.2000 / nap és 1 hónapig.
- 6725, Szeged
- 6 szakember válaszolt
Haj bőr és köröm étrendkiegészítő terméknek kell egy hirdetés
- 4032, Debrecen
- 2 szakember válaszolt
laktózmentes csokoládéhirdetés