Hívóközponti alkalmazás: rendeléskezelés, szkriptek és statisztikák fejlesztése a hatékonyabb ügyfélszolgálatért

Fedezd fel a legjobb call-center alkalmazást, amely segít a megrendelések kezelésében, a hatékony szkriptek kidolgozásában és a statisztikák elemzésében! Kérj szakértői konzultációt most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Hívásközpont alkalmazás fejlesztése

Budapest
5 napja

Üdvözlöm! Olyan szakembert keresek, aki képes egy hatékony és felhasználóbarát Hívásközpont alkalmazást fejleszteni számomra Budapest területén. A feladat lényege, hogy egy olyan szoftvert készítsen, amely lehetővé teszi az ügyfelek könnyű kapcsolatfelvételét, hívások kezelését és statisztikák nyomon követését. Elvárás, hogy tapasztalattal rendelkezzen hasonló rendszerek fejlesztésében, jó ismeretekkel bírjon a VoIP technológiákban és az adatbiztonságban. A munka során szigorú határidőket kell betartani, és a rendszer megbízhatóan működjön a Budapest környéki telepítés során.

Hívásközpont alkalmazás fejlesztése

Budapest
5 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene a hívásközpont alkalmazásom fejlesztésében. A feladatod lenne egy felhasználóbarát felület kialakítása, ahol a munkatársak könnyen kezelhetik a hívásokat. Fontos, hogy az alkalmazás mobilra is optimalizált legyen. Elvárás, hogy rendelkezz tapasztalattal hasonló projekteken, és tudj dolgozni agilis módszertanban. A munka végezhető online, de Budapesten is szívesen találkoznék, hogy megvitassuk a részleteket.

Hívásközpont alkalmazás tesztelése

Debrecen
5 hónapja

Helló! Egy hívásközpont alkalmazás teszteléséhez keresek szakértőt. A feladatod a szoftver alapos tesztelése, hogy minden funkció hibátlanul működjön. Elvárás, hogy tapasztalt legyél a szoftver tesztelésében, és ismerd a különböző tesztelési módszereket. A munka remekül végezhető online, de ha Debrecenben laksz, szívesen találkoznék, hogy jobban átbeszéljük a részleteket.

Hívásközpont app dizájn frissítése

Szeged
5 hónapja

Üdv! Olyan designert keresek, aki segítene a hívásközpont alkalmazásunk arculatának frissítésében. A célunk egy modern, vonzó felület kialakítása, ami javítja a felhasználói élményt. Kérlek, mutasd be korábbi munkádat, és hogy milyen dizájn szoftvereket használsz. A munka végezhető online, de Szegeden is szívesen találkoznék, hogy megbeszéljük az elképzeléseket.

Hívásközpont alkalmazás adatbázis kezelése

Pécs
5 hónapja

Szia! Olyan adatbázis szakértőt keresek, aki segítene a hívásközpont alkalmazás mögött álló adatbázis optimalizálásában. Fontos, hogy a rendszer gyorsan és hatékonyan működjön, ezért szükség lesz a jelenlegi struktúra átvizsgálására és módosítására. Elvárás, hogy tapasztalt legyél SQL-ben, és ismerd az adatbázis kezelés legjobb gyakorlatait. A feladat végezhető online, de Pécsen is szívesen találkoznék.

Hívásközpont app integrációs feladatok

Győr
5 hónapja

Helló! Olyan fejlesztőt keresek, aki segíthet a hívásközpont alkalmazás integrációs feladataiban. A célunk, hogy az app zökkenőmentesen működjön együtt más rendszerekkel, mint például CRM-ekkel. Kérlek, mesélj a korábbi integrációs projektjeidről, és a használt technológiákról. A feladat online is elvégezhető, de ha Győrben élsz, örömmel beszélgetnék a részletekről.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a Hívásközpont app és milyen előnyei vannak?
A Hívásközpont app egy olyan mobilalkalmazás, amely lehetővé teszi, hogy hatékonyan kezelje a bejövő és kimenő hívásokat, valamint nyomon kövesse az ügyfélkommunikációt. Az előnyei közé tartozik a központosított híváskezelés, a valós idejű statisztikák, valamint a könnyen használható felület, amely segíti a felhasználókat az ügyfélszolgálati munkájuk optimalizálásában.
Hogyan kell telepíteni a Hívásközpont app-ot az okostelefonon?
Mennyire biztonságos a Hívásközpont app használata?
Milyen funkciók találhatók a Hívásközpont app-ban?