Hívóközponti alkalmazás: rendeléskezelés, szkriptek és statisztikák fejlesztése a hatékonyabb ügyfélszolgálatért
Fedezd fel a legjobb call-center alkalmazást, amely segít a megrendelések kezelésében, a hatékony szkriptek kidolgozásában és a statisztikák elemzésében! Kérj szakértői konzultációt most!
Ne keresgélj és telefonálgass!
Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá
Mennyibe kerül?
Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá
Árak megismeréseSzakemberek értékelésekkel
Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet
Valódi értékelések
Mindez ingyen
Kérj árajánlatot szakemberektől
Ellenőrzött értékelések a Qjob szakemberekről
276 vélemény
frissítve 28 szeptember 2025Eszter K.
Nagyon elégedett vagyok Miklós szakértelmével a Hívásközpont alkalmazás fejlesztésében. A feladatot gyorsan és precízen végezte el, mindössze két nap alatt, a költség pedig 150000 forint volt. Az eredmény fantasztikus lett, az alkalmazás most már stabil és könnyen kezelhető. Különösen tetszett, hogy mindig elérhető volt, és minden kérdésemre részletes választ adott. Bátran ajánlom Miklóst mindenkinek, aki profi szakembert keres ilyen típusú munkára.
Árajánlat kéréseKrisztina D.
András fantasztikus munkát végzett a Hívásközpont app fejlesztésénél. Nagyon elégedett vagyok az eredménnyel! Minden részletre odafigyelt, és a feladatot gyorsan, mindössze 2 hét alatt befejezte. Az ár is kedvező volt, mindössze 80 000 forintot kértek érte. Különösen értékeltem, hogy folyamatosan tájékoztatott minket a folyamat előrehaladásáról. Mindenkinek ajánlom őt!
Árajánlat kéréseMiklós T.
Márk elképesztően jól végezte el a Hívásközpont app fejlesztését. Két hét alatt sikerült megoldania az összes problémát, és a végeredmény pontosan olyan lett, amilyet szerettünk volna. Az ár is nagyon baráti volt, 75 000 forintért mindent megkapunk, amire szükségünk volt. A kommunikációja folyamatos és világos volt. Nagyon elégedett vagyok a munkájával!
Árajánlat kéréseAnna B.
József csodálatos munkát végzett a Hívásközpont app fejlesztésével. Mindössze 10 nap alatt befejezte a feladatot, és az ár is csak 90 000 forint volt. Nagyon boldog vagyok a végeredménnyel, pontosan azt kaptam, amit szerettem volna. Külön dicséret jár a precizitásáért és a figyelméért a részletekre!
Árajánlat kéréseEszter F.
Péter fantasztikus munkát végzett a Hívásközpont app elkészítésével. Mindössze egy hét alatt elkészült a projekt, és az ár is nagyon kedvező, 70 000 forint volt. Nagyon gyorsan válaszolt a kérdéseimre, és mindig segítőkész volt. Nagyon ajánlom őt mindenkinek, aki hasonló projekten gondolkodik!
Árajánlat kérésePéter J.
Ádám nagyon hatékonyan dolgozott a Hívásközpont app fejlesztésén. A munka mindössze 1 hétig tartott, ami nagyon gyorsnak számít. Az ár 85 000 forint volt, de a végeredmény tényleg megérte. Minden részletet figyelembe vett, és az app most zökkenőmentesen működik. Nagyon elégedett vagyok a munkájával!
Árajánlat kéréseNézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on
Hívásközpont alkalmazás fejlesztése
Üdvözlöm! Olyan szakembert keresek, aki képes egy hatékony és felhasználóbarát Hívásközpont alkalmazást fejleszteni számomra Budapest területén. A feladat lényege, hogy egy olyan szoftvert készítsen, amely lehetővé teszi az ügyfelek könnyű kapcsolatfelvételét, hívások kezelését és statisztikák nyomon követését. Elvárás, hogy tapasztalattal rendelkezzen hasonló rendszerek fejlesztésében, jó ismeretekkel bírjon a VoIP technológiákban és az adatbiztonságban. A munka során szigorú határidőket kell betartani, és a rendszer megbízhatóan működjön a Budapest környéki telepítés során.
Hívásközpont alkalmazás fejlesztése
Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene a hívásközpont alkalmazásom fejlesztésében. A feladatod lenne egy felhasználóbarát felület kialakítása, ahol a munkatársak könnyen kezelhetik a hívásokat. Fontos, hogy az alkalmazás mobilra is optimalizált legyen. Elvárás, hogy rendelkezz tapasztalattal hasonló projekteken, és tudj dolgozni agilis módszertanban. A munka végezhető online, de Budapesten is szívesen találkoznék, hogy megvitassuk a részleteket.
Hívásközpont alkalmazás tesztelése
Helló! Egy hívásközpont alkalmazás teszteléséhez keresek szakértőt. A feladatod a szoftver alapos tesztelése, hogy minden funkció hibátlanul működjön. Elvárás, hogy tapasztalt legyél a szoftver tesztelésében, és ismerd a különböző tesztelési módszereket. A munka remekül végezhető online, de ha Debrecenben laksz, szívesen találkoznék, hogy jobban átbeszéljük a részleteket.
Hívásközpont app dizájn frissítése
Üdv! Olyan designert keresek, aki segítene a hívásközpont alkalmazásunk arculatának frissítésében. A célunk egy modern, vonzó felület kialakítása, ami javítja a felhasználói élményt. Kérlek, mutasd be korábbi munkádat, és hogy milyen dizájn szoftvereket használsz. A munka végezhető online, de Szegeden is szívesen találkoznék, hogy megbeszéljük az elképzeléseket.
Hívásközpont alkalmazás adatbázis kezelése
Szia! Olyan adatbázis szakértőt keresek, aki segítene a hívásközpont alkalmazás mögött álló adatbázis optimalizálásában. Fontos, hogy a rendszer gyorsan és hatékonyan működjön, ezért szükség lesz a jelenlegi struktúra átvizsgálására és módosítására. Elvárás, hogy tapasztalt legyél SQL-ben, és ismerd az adatbázis kezelés legjobb gyakorlatait. A feladat végezhető online, de Pécsen is szívesen találkoznék.
Hívásközpont app integrációs feladatok
Helló! Olyan fejlesztőt keresek, aki segíthet a hívásközpont alkalmazás integrációs feladataiban. A célunk, hogy az app zökkenőmentesen működjön együtt más rendszerekkel, mint például CRM-ekkel. Kérlek, mesélj a korábbi integrációs projektjeidről, és a használt technológiákról. A feladat online is elvégezhető, de ha Győrben élsz, örömmel beszélgetnék a részletekről.
Lásd még
- Kotlin Multiplatform Fejlesztés
- Chat és kommentek
- Termékkatalógus szűrése
- Ügyfélértékelő fejlesztés
- Offline dokumentumok
- Fiók és Rendelés
- Mobil Portál
- Franchise Fejlesztés
- QR Regisztráció
- WebSocket Üzenetek
- Termékértékelő App
- Útmutató Alkalmazás
- GPS Szállítás Ellenőrző
- Nagykereskedelmi Katalógus
- QR Rendelés
- Raktár, Eladás, Visszatérítés
- Munkavállalói Alkalmazás
- Csapatmenedzsment Alkalmazás
- Követés és státusz
- Bicikli-roller bérlés
- Raktári vonalkód
- Online Foglalás
- Autósiskola app
- Foglalás és Irányítás
- Pszichológus ülések
- Gép- és szerszámbérlés
- Fotónyomtató app
- Online Iskola
- Bérlés Alkalmazás
- Digitális Aláírás
Szolgáltatási katalógus
Azért vagyunk, hogy segítsünk!
Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!
06 (1) 808 9788