Ügyfélszolgálati és támogató chatbotok fejlesztése

Fedezd fel a legújabb chatbot megoldásokat ügyfélszolgálatod fejlesztésére! Kérj konzultációt szakértőinktől most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Chatbot ügyfélszolgálati rendszer fejlesztése

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene nekem egy új ügyfélszolgálati chatbot kifejlesztésében. A feladatod az lenne, hogy tervezd meg az interakciókat és a válaszokat, amelyeket a chatbot adni fog. Fontos, hogy a chatbot képes legyen megérteni a leggyakoribb ügyfélszolgálati kérdéseket, és megfelelő válaszokat adni rájuk. Elvárás, hogy legyen tapasztalatod a chatbot fejlesztésében és ismerd a legjobb gyakorlatokat. A munka távmunkában is végezhető, így ha nem Budapesten élsz, akkor is szívesen várom a jelentkezésed!

Ügyfélszolgálati chatbot tesztelése

Debrecen
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy olyan szakemberre, aki segít tesztelni a már meglévő ügyfélszolgálati chatbotomat. A feladatod az lenne, hogy végigpróbáld a chatbot különböző funkcióit, hogy kiderüljön, mennyire jól reagál a felhasználói kérésekre. Kérem, hogy írd le a tesztelési folyamatot és a hibákat, amiket találsz, és adj javaslatokat a javításokra. Fontos, hogy tapasztalt legyél a tesztelés terén és érts a chatbotok működéséhez. A munka online végezhető, így bárhol elérhetsz.

Chatbot ügyfélkapcsolati tréning kidolgozása

Szeged
3 hónapja

Üdv! Szükségem van egy szakértőre, aki segítene kidolgozni egy tréningprogramot az ügyfélszolgálati chatbot használatáról. A célom az, hogy a csapatom jól tudja használni a chatbotot és kihasználja az összes funkcióját. Kérlek, készíts egy részletes tréninganyagot, amely tartalmazza a legfontosabb tudnivalókat és gyakorlati példákat is. Elvárás, hogy tapasztalt légy a tréningek tartásában és érts a chatbotok terén is. A feladat online elvégezhető, tehát bármelyik településről jelentkezhetsz!

Chatbot integráció a weboldalunkra

Pécs
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene integrálni egy ügyfélszolgálati chatbotot a weboldalunkra. A feladatod az, hogy a chatbotot a megfelelő helyre beilleszd, és gondoskodj arról, hogy zökkenőmentesen működjön. Fontos, hogy a chatbot munkája összhangban legyen a weboldal dizájnjával és funkcióival. Kérlek, jelentkezz, ha van tapasztalatod hasonló integrációkban. Ez a projekt online végezhető, így nincsenek földrajzi korlátok!

Chatbot frissítése és karbantartása

Győr
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy szakemberre, aki segít frissíteni a már meglévő ügyfélszolgálati chatbotomat. A feladatod az lenne, hogy átnézd a chatbot tartalmát, frissítsd az információkat és javítsd a válaszai minőségét. Elvárás, hogy tapasztalatod legyen a chatbotok karbantartásában és tudj javaslatokat tenni a fejlesztési irányokra is. A munka online végezhető, ezért bármely településről pályázhatsz!

Chatbot szövegezési feladat

Online munka
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segít megalkotni a szövegezést a chatbotomhoz. A cél az, hogy a chatbot barátságos és segítőkész hangnemben kommunikáljon a felhasználókkal. Kérlek, készíts el különböző párbeszédeket és válaszokat a leggyakoribb kérdésekre, amelyeket az ügyfelek feltehetnek. Elvárás, hogy tapasztalt legyél a chatbot szövegezésében és érts a kommunikáció pszichológiájához is. A munka teljes mértékben online végezhető, így bárhonnan csatlakozhatsz!

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a chatbot ügyfélszolgálat, és hogyan működik?
A chatbot ügyfélszolgálat egy olyan digitális megoldás, amely mesterséges intelligenciát használ a felhasználók kérdéseinek megválaszolására. A chatbotok képesek automatikusan kommunikálni a felhasználókkal, válaszolni a gyakori kérdésekre, és irányítani őket a megfelelő információforráshoz. Alapvetően a chatbotok elemzik a beérkező üzeneteket, és a legmegfelelőbb választ kínálják, növelve ezzel a válaszidőt és a felhasználói élményt.
Mik a chatbot ügyfélszolgálat előnyei a hagyományos ügyfélszolgálattal szemben?
Hogyan lehet hatékonyan integrálni egy chatbotot az ügyfélszolgálati rendszerbe?
Milyen típusú kérdésekre képes válaszolni egy chatbot ügyfélszolgálat?