Chatbot integráció légitársaságokkal és jegyfoglaló platformokkal

Fedezd fel, hogyan integrálhatod a chatbotokat légitársaságaiddal és foglalási platformjaiddal! Kérj szakértői konzultációt még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Chatbot kialakítása légitársaságokkal való interakcióhoz

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segíteni tudna nekem egy chatbot megalkotásában, amely légitársaságokkal való interakciókra specializálódik. A chatbotnak képesnek kell lennie információt adni a járatokról, árakról, foglalásokról és egyéb fontos részletekről. Fontos, hogy beszéljünk a chatbot felhasználói élményéről is, így jó lenne, ha tapasztalatod lenne a felhasználói interakciók tervezésében. A feladatot online szeretném elvégezni, így nem fontos, hogy egy helyen legyünk, csak a munkafolyamatokat tudjuk egyeztetni.

Chatbot fejlesztés légitársasági ügyfélszolgálathoz

Debrecen
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy szakemberre, aki képes megtervezni és létrehozni egy chatbotot, amely a légitársasággal kapcsolatos ügyfélszolgálati feladatokat látja el. Az elvárásom, hogy a chatbot gyors és pontos válaszokat adjon a leggyakoribb kérdésekre, mint például a járatok menetrendje, járatinformációk stb. Fontos, hogy a chatbot képes legyen integrálódni a meglévő rendszereinkkel. Az együttműködés online történne, így bárhonnan dolgozhatsz.

Intelligens chatbot létrehozása légitársasági ügyfelek számára

Szeged
3 hónapja

Üdv! Olyan szakembert keresek, aki tapasztalattal bír intelligens chatbotok fejlesztésében, különösen légitársaságok ügyfeleinek. A célom az, hogy a chatbotunk tudjon segíteni a vásárlóknak a foglalás folyamatában, a járatinformációk megadásában és a problémák megoldásában. Elvárás, hogy a chatbot támogassa a többnyelvű kommunikációt és jól kezelje az ügyfélszolgálati kérdéseket. Az egész munka online zajlik, így nem szükséges, hogy a csapat egy helyen legyen.

Légitársaságokkal foglalkozó chatbot programozása

Pécs
3 hónapja

Szia! Szükségem van egy olyan programozóra, aki képes létrehozni egy chatbotot, ami a légitársaságokkal kapcsolatos információkat gyorsan és hatékonyan tudja szolgáltatni. A chatbotnak tudnia kell kezelni a leggyakoribb ügyfélszolgálati igényeket és kérdéseket, mint például a járatváltozások vagy a törlés ügyintézése. Ideális lenne, ha már van tapasztalatod a légiközlekedés terén. A munkát online végeznénk, így rugalmasan tudunk együttműködni.

Chatbot fejlesztése légitársaságok ügyfélszolgálatához

Győr
3 hónapja

Helló! Olyan fejlesztőt keresek, aki segíteni tud nekem egy chatbot létrehozásában, amely a légitársaságok ügyfélszolgálati feladataiban segít. A chatbotnak képesnek kell lennie a járatokról való információk adására és a foglalási folyamaton keresztül útmutatás nyújtására. Kérlek, mesélj arról, hogy milyen technológiákat használnál és hogy milyen tapasztalataid vannak ezen a területen. A feladat online valósul meg, így jöhetsz bárhonnan.

Légitársaságokkal foglalkozó chatbot design

Online munka
3 hónapja

Üdv! Szakembert keresek, aki tudna segíteni egy chatbot design tervezésében, amely légitársaságok ügyfélszolgálatához kapcsolódik. A chatbotnak barátságos és intuitív felhasználói felülettel kell rendelkeznie, hogy a felhasználók könnyedén tudjanak információt szerezni a járatokról és a szolgáltatásokról. Fontos, hogy a chatbot jól reagáljon a felhasználói kérdésekre, és az élmény pozitív legyen. Az együttműködés online lesz, így kényelmesen dolgozhatsz a saját helyedről.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mik azok a chatbotok, és hogyan segíthetnek a légitársaságoknak?
A chatbotok olyan mesterséges intelligencia alapú programok, amelyek képesek automatikusan válaszolni a felhasználók kérdéseire, akár írásban, akár hangalapú interakció során. A légitársaságok számára a chatbotok jelentős előnyöket nyújtanak, például 24/7 elérhetőséget, az ügyfélkérdések gyors kezelését, és a gyakori problémák előrejelzését. Így csökkenthetik az ügyfélszolgálati költségeiket, miközben javítják az utasok élményét.
Milyen típusú kérdésekre képesek válaszolni a légitársasági chatbotok?
Hogyan lehet a legjobban integrálni a chatbotokat a légitársaságok ügyfélszolgálatába?
Mik az előnyei és hátrányai a chatbotok használatának légitársaságok számára?