Interaktív reklámfelületek fejlesztése

Fedezd fel az interaktív reklámfelületek világát! Kérj konzultációt szakértőinktől még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Interaktív hirdetések készítése

Budapest
4 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene nekem interaktív hirdetések készítésében. Fontos, hogy a hirdetések figyelemfelkeltőek és kreatívak legyenek, mivel szeretném, ha a potenciális ügyfelek azonnali reakciót mutatnának. Az elkészített anyagnak funkcionálisnak kell lennie a közösségi médiában, így kérem, hogy tapasztalataidat és referencia munkáidat oszd meg velem. A munka elvégezhető online, szóval bárhonnan dolgozhatsz, de fontos, hogy az időkeretet tartsuk. Kérlek, mutasd meg, hogy milyen ötleteid vannak!

Interaktív hirdetési kampány tervezése

Debrecen
4 hónapja

Helló! Jelenleg egy interaktív hirdetési kampányt tervezek, és szükségem van egy szakemberre, aki segít a kreatív koncepció kidolgozásában. Szeretném, ha a hirdetések érdekes és vonzó elemeket tartalmaznának, például játékos kvízeket vagy szavazásokat, amik ösztönzik a közönséget a részvételre. Kérlek, biztosítsd, hogy van tapasztalatod hasonló kampányokban, és írd le, milyen platformokon szeretnéd elhelyezni a hirdetéseket. A munka online végezhető, így nem számít, hol vagy. Köszönöm!

Weboldalhoz interaktív hirdetések készítése

Szeged
4 hónapja

Sziasztok! Egy weboldalhoz keresek szakembert, aki képes interaktív hirdetéseket készíteni. Az a célom, hogy a látogatók aktívan részt vegyenek a hirdetésekben, így érdekelne, milyen ötleteid vannak friss és modern megoldásokra. Fontos, hogy a hirdetések összhangban legyenek a weboldal stílusával, és hogy azokat a legjobb minőségben tudjuk megvalósítani. Elvárás, hogy a munka online végezhető legyen, és szívesen várom a portfóliód bemutatását is!

Interaktív hirdetések tesztelése

Pécs
4 hónapja

Helló! Szükségem van egy szakemberre, aki interaktív hirdetéseket tud tesztelni, mielőtt élesbe állítanánk őket. Fontos, hogy a hirdetések funkcióit és teljesítményét alaposan átnézd, és javaslatokat tegyél a fejlesztésekre. Kérlek, ha van tapasztalatod A/B tesztelésben, az nagy előny lenne. A munka online végezhető, és határidőt is szeretnék meghatározni, így arra is figyelj, hogy rugalmas legyél. Várom a válaszod!

Interaktív hirdetések elemzése

Győr
4 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki képes elemezni az interaktív hirdetéseink teljesítményét. Szeretnénk megérteni, hogy mely elemek működnek jól, és hol van szükség a javításokra, hogy a következő kampányunk még sikeresebb legyen. Elvárás, hogy tudj használni különböző analitikai eszközöket, és tudj javaslatokat tenni a stratégiánk finomítására. Az elemzés online végezhető, így kérlek, jelezd, hogy mikor tudsz kezdeni. Köszönöm előre is!

Interaktív hirdetések vizuális tervezése

Online munka
4 hónapja

Helló! Szükségem van egy kreatív grafikára, aki interaktív hirdetéseink vizuális elemeit megtervezi. Várom, hogy milyen ötleteid vannak a hirdetések színes, vonzó, és figyelemfelkeltő megjelenésére. Fontos, hogy tapasztalattal rendelkezz a grafikai tervezés terén, és ismerd a legújabb trendeket. A munka online végezhető, így bárhonnan dolgozhatsz, de várom a portfóliód is, hogy láthassam a munkáidat. Kérlek, írd meg, mikor tudnál kezdeni!

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az interaktív hirdetések fő előnye?
Az interaktív hirdetések lehetőséget adnak a felhasználóknak arra, hogy aktívan részt vegyenek a hirdetésben, szemben a hagyományos passzív hirdetésekkel. Ez azt jelenti, hogy a látogatók nemcsak nézik a hirdetést, hanem interakcióba is lépnek vele, például játékok, szavazások vagy kérdőívek révén. Ez fokozza az elköteleződést és növeli a márkával való kapcsolatot, ami hosszú távon pozitívan befolyásolja a vásárlási döntéseket.
Mik azok az eszközök, amelyeket interaktív hirdetésekhez használhatunk?
Hogyan mérhetjük az interaktív hirdetések hatékonyságát?
Mik a legjobb gyakorlatok interaktív hirdetések készítéséhez?