Innovatív brand-zóna tervezése állásbörzékhez

Találd meg a tökéletes dizájnert, aki lenyűgöző márka-zónát alkot a munkaerőpiaci vásáron! Kérj árajánlatot még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Új márkaterület tervezése

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segít nekem egy új márkaterület megtervezésében. Fontos, hogy tapasztalatod legyen a márkakép kialakításában, és ismerd a legújabb trendeket. A feladatod az lenne, hogy elkészítsd a márka koncepcióját, beleértve a logót, a színpalettát és az arculati elemeket. Elvárás, hogy kreatív legyél, és tudj szoros határidőkkel dolgozni. A munka végezhető online, így nem kell Budapestre jönnöd, de örülnék, ha tudnád, hogy az időzónákra figyelnél.

Márkaterület definiálása

Debrecen
3 hónapja

Helló! Keresek egy szakértőt, aki segítene a márkaterületem definiálásában. Arra van szükségem, hogy átbeszéljük a célt és a célcsoportot, majd kidolgozzuk az arculati elemeket. Jól jönne, ha tapasztalatod lenne a digitális marketing terén, mivel a márkámat online is szeretném népszerűsíteni. Kérlek, írj pár referenciát a munkáidról, és azt is, hogy mikor tudnál nekilátni. A közös munka végezhető Debrecenből, de az online opciót is preferálom.

Márkaterület kutatás és tervezés

Szeged
3 hónapja

Sziasztok! Olyan szakembert keresek, aki képes elvégezni a márkaterületem kutatását és megtervezését. Az első lépés az lenne, hogy piackutatást végezz, hogy megértsd a versenytársakat és a célcsoport igényeit. Ezt követően várom a kreatív javaslataidat a márka stratégiájára. Kérlek, mutass be korábbi munkáidat, és jelezd, hogy online végezhető-e a munka. Szegedből is lehet dolgozni, de az online formátum lenne a legjobb.

Márkaterület stratégia kidolgozása

Pécs
3 hónapja

Helló! Keresek egy szakértőt, aki segít nekem a márkaterületem stratégiájának kidolgozásában. Fontos, hogy legyen tapasztalatod a márkák építésében és pozicionálásában. A pontos feladatod az lenne, hogy elkészítsd a márkám üzenetét és a kommunikációs tervet. Elvárás, hogy kreatív ötletekkel állj elő, és képes legyél együttműködni a csapatommal. A munkát online végezhetjük, de a személyes találkozók is hasznosak lennének Pécsen.

Digitális márkaterület megtervezése

Győr
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene a digitális márkaterületem megtervezésében. Szükségem lenne a weboldal design-jára, a szociális média arculatra, valamint a marketing anyagokra is. Kérlek, jelezd, hogy van-e tapasztalatod az online márkázásban, és hogy tudnál-e javaslatokat tenni a márkám online megjelenésére. A munka online végezhető, ezért bárhonnan dolgozhatsz.

Márkaterület kreatív koncepciójának kidolgozása

Budapest
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy kreatív szakemberre, aki segít kidolgozni a márkaterületem koncepcióját. A feladatod az lenne, hogy együttműködj velem a márka jövőbeli irányvonalainak meghatározásában, különösen a grafikai elemek és a kommunikációs stílus terén. Azt várom tőled, hogy figyelj a részletekre, és legyenek ötleteid a márkakép élénkítésére. A munkát online is végezhetjük, így akár Budapesttől távol is együtt tudunk dolgozni.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a márkaterület tervezés és miért fontos?
A márkaterület tervezés az a folyamat, amely során meghatározzuk, hogy a márkánk hogyan pozicionálódik a piacon, és milyen értékeket közvetít a fogyasztók felé. Fontos, mert segít a versenytársaktól való kiemelkedésben, és hozzájárul a fogyasztói hűség kialakításához. Amikor a tervezés jól sikerül, a márkánk könnyebben elérheti célcsoportját és erősebb piaci jelenlétet teremt.
Milyen lépések szükségesek a hatékony márkaterület tervezéshez?
Hogyan tudom mérni a márkaterület tervezés sikerét?
Milyen gyakran kell frissíteni a márkaterület tervezést?