Automatizált panaszkezelés kiskereskedelemben Odoo ERP integrációval

Automatizáld a panaszkezelést a kiskereskedelemben az Odoo ERP integrációjával! Kérj szakmai konzultációt még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Odoo panaszkezelés szakértő keresése

Budapest
7 napja

Üdvözlöm! Olyan szakembert keresek, aki tapasztalattal rendelkezik az Odoo rendszerben történő panaszkezelés terén. A feladatom az, hogy a meglévő ügyfélpanaszokat hatékonyan és gyorsan kezelje, nyomon kövesse a folyamatokat, és biztosítsa a megfelelő dokumentációt. Elvárás, hogy jól ismerje az Odoo felületét, legyen precíz és ügyfélközpontú. A feladat Budapest területén történik, és fontos, hogy a munkát a megadott határidőn belül végezze el. Kérem, jelentkezzen, ha van releváns tapasztalata és szívesen vállalná ezt a feladatot.

Odoo panaszkezelési rendszer fejlesztése

Budapest
5 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene nekem az Odoo panaszkezelési rendszer fejlesztésében. Fontos lenne, hogy a rendszer hatékonyan kezelje a beérkező panaszokat, és lehetőséget nyújtson a gyors válaszadásra. Az igényeim között szerepel, hogy a panaszokat könnyen lehessen nyomon követni és az ügyfél elégedettségét mérni. Kérlek, írj nekem, ha van tapasztalatod Odoo rendszerekben, és tudod, hogyan kell ezeket a funkciókat implementálni!

Panasszal kapcsolatos Odoo modul testreszabása

Debrecen
5 hónapja

Helló! Keresek egy Odoo fejlesztőt, aki képes személyre szabni a panaszkezelési modult. Szeretnék egy olyan megoldást, ami a mi vállalatunk specifikus igényeihez igazodik. Kérlek, írd le, hogy hogyan tudnád egyedi igényeinket beépíteni a rendszerbe, és milyen tapasztalataid vannak hasonló projektekkel kapcsolatban. Fontos, hogy a munka gyors ütemben haladjon, és hogy online végezhető legyen.

Odoo panaszkezelés optimalizálása

Szeged
5 hónapja

Üdv! Szükségem van egy szakemberre, aki segítene az Odoo panaszkezelési folyamataink optimalizálásában. A célom, hogy a panaszok kezelése gyorsabb és átláthatóbb legyen. Kérlek, mesélj nekem arról, hogy milyen módszerekkel tudnád javítani a rendszert, és van-e tapasztalatod hasonló feladatokkal. A munkát online szeretném végezni.

Odoo panaszkezelő rendszer auditálása

Miskolc
5 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki átvizsgálja az Odoo panaszkezelő rendszerünket, és javaslatokat tesz a fejlesztésére. Szeretném, ha részletesen megvizsgálnád a jelenlegi folyamatokat, és javaslatokat tennél a hatékonyság növelésére. Kérlek, mondj el nekem, hogy milyen tapasztalataid vannak e téren, és hogyan tudnád ezt a munkát megvalósítani. Online végezhető feladat!

Odoo panaszkezelési tréning lebonyolítása

Pécs
5 hónapja

Szia! Keresek egy Odoo szakértőt, aki tréninget tudna tartani a panaszkezelési rendszerünkről. Szeretném, ha a csapatom megértené a rendszer működését, és képes lenne hatékonyan kezelni a panaszokat. Kérlek, írd le, hogy milyen tapasztalataid vannak tréningek tartásában, és hogy milyen módszereket használnál. Online formában szeretném lebonyolítani a képzést.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az Odoo panaszkezelés és miért fontos a vállalatok számára?
Az Odoo panaszkezelés egy olyan modul az Odoo ERP rendszerében, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy kezeljék és nyomon követhessék a vásárlói panaszokat. Fontos, mert segít javítani az ügyfélélményt és növeli a vásárlói elégedettséget. Ha hatékonyan kezeljük a panaszokat, nemcsak magunkat védjük meg a jövőbeli problémáktól, hanem a vevőink bizalmát is megőrizzük.
Hogyan működik az Odoo panaszkezelési modul?
Milyen előnyöket nyújt az Odoo panaszkezelés a vállalatok számára?
Mik az Odoo panaszkezelés bevezetésének lépései?