Régi felhasználók számára visszafelé kompatibilitás megvalósítása

Találj szakértőt, aki biztosítja a régi felhasználók zökkenőmentes átállását! Kérj konzultációt még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Régi felhasználók támogatása

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segíteni tudna a régi felhasználóink támogatásában. Elsősorban arról van szó, hogy válaszolj a felhasználók kérdéseire, és segíts nekik a platformunkkal kapcsolatos problémák megoldásában. Fontos, hogy legyen tapasztalatod a felhasználói támogatás terén, és jól ismerd az általunk használt rendszert. A munka online is végezhető, de ha Budapesten élsz, az előny. Kérlek, írj egy rövid bemutatkozást, hogy miért te lennél a legjobb választás erre a feladatra!

Régi felhasználói problémák kezelése

Debrecen
3 hónapja

Helló! Szükségem van egy olyan szakemberre, aki képes segíteni a régi felhasználóinkkal kapcsolatos problémák kezelésében. Kérlek, segítsetek nekik a fiókjukkal és a szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdéseik megválaszolásában. Elvárás, hogy jól kommunikálj és legyen tapasztalatod a technikai támogatás terén. A munka Debrecenből is végezhető, de online is szívesen fogadom a jelentkezéseket. Kérlek, írd le, milyen tapasztalataid vannak, és hogyan tudnál hozzájárulni a csapatunkhoz.

Régi felhasználói fiókok karbantartása

Szeged
3 hónapja

Szia! Keresek valakit, aki segítene a régi felhasználói fiókok karbantartásában. Az lenne a feladatod, hogy ellenőrizd a felhasználói fiókokat, és támogasd a felhasználóinkat a bejelentkezési problémáikban. Fontos, hogy alaposan ismerd a felhasználói felületet, és legyen tapasztalatod ügyfélszolgálati munkában. A munkavégzés online is lehetséges, de ha Szegeden élsz, az előny. Kérlek, válaszolj, ha érdekel a feladat!

Régi felhasználók támogatása online

Pécs
3 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki tudna segíteni a régi felhasználóink támogatásában. A feladatod az lenne, hogy megoldásokat kínálj a felhasználók problémáira, és válaszolj a kérdéseikre. Fontos, hogy legyen tapasztalatod a tech támogatásban, és jól érts a kommunikációhoz. A munka online végezhető. Kérlek, oszd meg velem, hogy miért te lennél a legjobb választás erre a feladatra!

Régi felhasználói panaszok kezelése

Győr
3 hónapja

Szia! Keresek egy szakembert, aki képes kezelni a régi felhasználóink panaszait. A feladatod az lenne, hogy reagálj a panaszokra és támogasd őket a problémáik megoldásában. Fontos, hogy képes legyél empatikusan kommunikálni, és hogy tapasztalatod legyen a problémamegoldásban. A munka ellátása online is lehetséges, de ha Győrben tartózkodsz, az szuper lenne. Várjuk a jelentkezésed!

Régi felhasználók támogatása online

Online munka
3 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki segítene régi felhasználóink támogatásában. A feladat lényege, hogy megválaszold a kérdéseiket és segíts megoldani a felmerülő problémáikat. Kérlek, legyen tapasztalatod a felhasználók támogatásában és jó kommunikációs készségeid. A munka teljes mértékben online végezhető, ami rugalmasságot ad. Ha úgy érzed, megfelelsz a követelményeknek, kérlek, jelentkezz!

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Milyen segítséget kaphatnak a régi felhasználók, ha problémájuk van az alkalmazással?
A régi felhasználók számára többféle támogatási lehetőséget kínálunk. Elsősorban a honlapunk 'Segítség' szekciójában található útmutatók és GYIK hasznos információkat nyújtanak a gyakori problémák megoldásához. Ha további segítségre van szükség, ügyfélszolgálatunkat is elérhetik e-mailben vagy telefonon, ahol tapasztalt munkatársaink készséggel válaszolnak kérdéseikre.
Mik a leggyakoribb problémák, amikkel a régi felhasználók szembesülhetnek?
Hogyan tudnak a régi felhasználók átállni az új funkciókra?
Mire számíthatnak a régi felhasználók a jövőbeli frissítéseknél?