Esemény márkája alapján kialakított figyelemfelkeltő reklámkoncepció készítése

Fedezd fel, hogyan alakíthatod át rendezvényed márkáját egy figyelemfelkeltő reklámkoncepcióval! Kérj szakértői konzultációt még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Esemény márkafejlesztés tervezése

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segít egy esemény márkafejlesztésében. A feladatod az lenne, hogy kitalálj egy kreatív koncepciót az eseményhez, amely tükrözi a márka értékeit és céljait. Fontos, hogy figyelembe vedd a célközönséget és az esemény helyszínét. Kérlek, készíts részletes javaslatot, beleértve a marketing stratégiát is, hogy hogyan lehetne megszólítani a potenciális résztvevőket. Elvárás, hogy tapasztalatod legyen hasonló projekteken, és tudj példákat hozni a munkáidból.

Esemény márkázás és promóció

Debrecen
3 hónapja

Helló! Az eseményünkhoz keresek egy szakértőt, aki segít a márkázás és promóció kidolgozásában. A feladatod az, hogy a márkához illő promóciós anyagokat készíts, mint például plakátok, szórólapok vagy közösségi média tartalmak. Fontos, hogy a stílus modern és figyelemfelkeltő legyen. Kérlek, küldd el az eddigi munkáidat is, hogy lássam, milyen stílusban dolgozol. Az esemény időpontját figyelembe véve, a határidő szoros, tehát gyorsan kell dolgoznunk.

Esemény márkafejlesztési workshop

Szeged
3 hónapja

Szia! Szeretném megszervezni az esemény márkafejlesztési workshopját, és ehhez keresek egy tapasztalt facilitátort. A feladatod az lenne, hogy irányítsd a workshopot, és segíts a résztvevőknek a márkájuk kiépítésében. Különösen fontos, hogy interaktív és inspiráló környezetet teremts. Kérlek, ossz meg tapasztalatokat az eddigi workshopjaidról, és milyen módszereket használsz. Az esemény online zajlik, így a technikai feltételek biztosítása is a te feladatod lesz.

Esemény márkastratégia kidolgozása

Pécs
3 hónapja

Helló! Esemény márkastratégia kidolgozásához keresek szakembert. A feladatod az lenne, hogy ismertesd a márka üzenetét a célközönséggel, és ossz meg ötleteket, hogyan érhetjük el ezt a legjobban. Kérlek, készíts egy részletes tervet, amely tartalmazza a márkakommunikációs csatornákat és a kampány menetrendjét. Nagyra értékelem, ha van tapasztalatod hasonló projekteknél, és tudsz referenciákat mutatni.

Esemény identitásának megteremtése

Győr
3 hónapja

Szia! Szükségem van egy szakemberre, aki segít az eseményem identitásának megteremtésében. Szeretnék egy olyan arculatot, amely összhangban van a márkám filozófiájával. A te feladatod lenne a logó, a színek és a vizuális elemek megtervezése, amik tükrözik a márka értékeit. Fontos, hogy kreatív és innovatív ötleteid legyenek. Kérlek, mutasd be az eddigi munkáidat, és hogy milyen stílusban dolgoztál korábban.

Esemény utáni visszajelzés és márkafejlesztés

Budapest
3 hónapja

Helló! Az eseményem után szeretnék visszajelzéseket gyűjteni, és ehhez keresek egy szakembert, aki segít elemezni a résztvevők véleményét, hogy hogyan tudnánk fejleszteni a márkát. A feladatod az lesz, hogy kidolgozz egy kérdőívet, amely a legfontosabb szempontokat tartalmazza, és akár interjúkat is szervezel a résztvevőkkel. Fontos számomra, hogy a kapott visszajelzéseket a márkafejlesztési stratégiába beépítsd. Kérlek, mutasd be az eddigi tapasztalataidat a hasonló területen.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az esemény márkafejlesztés, és miért fontos?
Az esemény márkafejlesztés a vállalatok és szervezetek által használt módszer, amely során különböző eseményeket, mint például konferenciákat, workshopokat vagy rendezvényeket szerveznek a márkájuk népszerűsítésére és erősítésére. Fontos, mert lehetőséget ad a célközönség közvetlen elérésére, lehetővé teszi a személyes kapcsolatok kialakítását, valamint a márka történetének és értékeinek bemutatását, ami hozzájárul a márka hűségének növeléséhez.
Hogyan lehet sikeresen megvalósítani egy esemény márkafejlesztést?
Milyen típusú események a legmegfelelőbbek a márkafejlesztéshez?
Milyen mértékben befolyásolja az esemény a márka imidzsét?