Ügyfélkezelő és Számlázó Alkalmazás Vállalkozásoknak: Könnyítse Meg Üzleti Életét!

Találd meg a tökéletes alkalmazást az IP-hez: egyszerűsítsd ügyfeleid nyilvántartását, költségeidet és számlázásodat! Kérj ingyenes konzultációt most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Ügyfélkezelő KKV-nak

Budapest
4 napja

Sziasztok! Egy kisvállalkozás tulajdonosaként keresek egy szakembert, aki segít az ügyfélkezelésben. Az a feladatom, hogy hatékonyan kommunikáljak az ügyfelekkel, válaszoljak kérdéseikre, és biztosítsam a jó ügyfélélményt. Olyan személyt keresek, aki tapasztalt az ügyfélkapcsolatok kezelésében, kedves, türelmes és kiváló kommunikációs képességekkel rendelkezik. A munka Budapesten, az irodában vagy távoli munkában is végezhető, de fontos, hogy pontosan és időben végezze el a feladatokat. Elvárás, hogy a szakember jól ismerje a KKV-k működését és az ügyfélkezelési stratégiákat.

Ügyfélkezelő KKV-nak

Budapest
5 hónapja

Szükségem lenne egy ügyfélkezelő szakemberre, aki segít a KKV-m ügyfélkapcsolatainak kezelésében. Olyan valakit keresek, aki tapasztalt a CRM rendszerek használatában és képes nyomon követni az ügyféladatokat. A feladat magában foglalja az ügyfeleinkkel való kommunikációt, a panaszok kezelését és az ügyfélélmény javítását. Fontos, hogy a szakember rendelkezzen kiváló kommunikációs készségekkel és legyen képes problémákat hatékonyan megoldani. Az online munka is elfogadható.

Ügyfélkezelő KKV-nak

Debrecen
5 hónapja

Keressük azt a szakembert, aki az ügyfélkezelést magas szinten tudja végezni a KKV-nk számára. A feladathoz tartozik az ügyfeleink megkeresése, az adatok frissítése a rendszerünkben, és az ügyfélkérések megválaszolása. Elvárás, hogy a jelölt rendelkezzen legalább 2 éves tapasztalattal, és ismerje a legújabb ügyfélszolgálati trendeket. Ha lehet, szeretném, ha az online munka során állandó elérhetőség lenne.

Ügyfélkezelő KKV-nak

Szeged
5 hónapja

Szeretnék egy ügyfélkezelőt felvenni, aki segít a KKV-m ügyfélkapcsolatainak menedzsmentjében. A feladat a napi ügyfélkommunikáció lebonyolítása, az ügyfélpanaszok kezelése és a kapcsolatok ápolása. Elvárás, hogy a jelölt jól beszéljen angolul, és legyen tapasztalata ügyfélkezelési szoftverekkel. Az online munka lehetősége nagyban megkönnyítené számunkra a közös munkát.

Ügyfélkezelő KKV-nak

Pécs
5 hónapja

Keresek egy ügyfélkezelési szakértőt, aki segítene a KKV-m ügyfélkapcsolatainak optimalizálásában. A feladatok közé tartozik az ügyfélkérdések megválaszolása, valamint a visszajelzések összegyűjtése és elemzése. Olyan szakembert keresek, aki proaktívan áll a feladatokhoz, és rendelkezik erős problémamegoldó képességekkel. Az online munka lehetősége ideális lenne.

Ügyfélkezelő KKV-nak

Győr
5 hónapja

Szükségem van egy ügyfélkezelőre, aki tapasztalt a KKV szektorban. A feladat a meglévő ügyfélkapcsolatok ápolása és új ügyfelek megkeresése lenne. Fontos, hogy a szakember jól kommunikáljon, és tudjon a csapatban dolgozni. Azt is várom, hogy aktívan részt vegyen az ügyfélélmény fejlesztésében. Az online munka megoldás lenne számomra.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az ügyfélkezelő szerepe a KKV-k életében?
Az ügyfélkezelő kulcsszereplője a KKV-k működésének, mivel ő felelős a vásárlói kapcsolatok ápolásáért. A legfontosabb feladata, hogy megértse a ügyfelek igényeit és elvárásait, valamint segítsen megoldani a felmerülő problémákat. Ezáltal nemcsak a vásárlói elégedettséget növeli, hanem hozzájárul a vállalkozás hírnevének javulásához is, ami hosszú távon a bevételek növekedéséhez vezethet.
Milyen készségekre van szüksége egy ügyfélkezelőnek a KKV-k számára?
Hogyan javítható az ügyfélkezelés a KKV-knál?
Mik a leggyakoribb kihívások, amelyekkel egy ügyfélkezelő szembesül a KKV-knál?