Ügyfélkezelő és Számlázó Alkalmazás Vállalkozásoknak: Könnyítse Meg Üzleti Életét!

Találd meg a tökéletes alkalmazást az IP-hez: egyszerűsítsd ügyfeleid nyilvántartását, költségeidet és számlázásodat! Kérj ingyenes konzultációt most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Ügyfélkezelő KKV-nak

Budapest
3 hónapja

Szükségem lenne egy ügyfélkezelő szakemberre, aki segít a KKV-m ügyfélkapcsolatainak kezelésében. Olyan valakit keresek, aki tapasztalt a CRM rendszerek használatában és képes nyomon követni az ügyféladatokat. A feladat magában foglalja az ügyfeleinkkel való kommunikációt, a panaszok kezelését és az ügyfélélmény javítását. Fontos, hogy a szakember rendelkezzen kiváló kommunikációs készségekkel és legyen képes problémákat hatékonyan megoldani. Az online munka is elfogadható.

Ügyfélkezelő KKV-nak

Debrecen
3 hónapja

Keressük azt a szakembert, aki az ügyfélkezelést magas szinten tudja végezni a KKV-nk számára. A feladathoz tartozik az ügyfeleink megkeresése, az adatok frissítése a rendszerünkben, és az ügyfélkérések megválaszolása. Elvárás, hogy a jelölt rendelkezzen legalább 2 éves tapasztalattal, és ismerje a legújabb ügyfélszolgálati trendeket. Ha lehet, szeretném, ha az online munka során állandó elérhetőség lenne.

Ügyfélkezelő KKV-nak

Szeged
3 hónapja

Szeretnék egy ügyfélkezelőt felvenni, aki segít a KKV-m ügyfélkapcsolatainak menedzsmentjében. A feladat a napi ügyfélkommunikáció lebonyolítása, az ügyfélpanaszok kezelése és a kapcsolatok ápolása. Elvárás, hogy a jelölt jól beszéljen angolul, és legyen tapasztalata ügyfélkezelési szoftverekkel. Az online munka lehetősége nagyban megkönnyítené számunkra a közös munkát.

Ügyfélkezelő KKV-nak

Pécs
3 hónapja

Keresek egy ügyfélkezelési szakértőt, aki segítene a KKV-m ügyfélkapcsolatainak optimalizálásában. A feladatok közé tartozik az ügyfélkérdések megválaszolása, valamint a visszajelzések összegyűjtése és elemzése. Olyan szakembert keresek, aki proaktívan áll a feladatokhoz, és rendelkezik erős problémamegoldó képességekkel. Az online munka lehetősége ideális lenne.

Ügyfélkezelő KKV-nak

Győr
3 hónapja

Szükségem van egy ügyfélkezelőre, aki tapasztalt a KKV szektorban. A feladat a meglévő ügyfélkapcsolatok ápolása és új ügyfelek megkeresése lenne. Fontos, hogy a szakember jól kommunikáljon, és tudjon a csapatban dolgozni. Azt is várom, hogy aktívan részt vegyen az ügyfélélmény fejlesztésében. Az online munka megoldás lenne számomra.

Ügyfélkezelő KKV-nak

Online munka
3 hónapja

Több ügyfélkezelő szakembert keresek a KKV-m számára, akik segítenek az ügyfélkapcsolatok fejlesztésében. A feladatok között szerepel az ügyfeleinktől érkező kérések és panaszok kezelése, és a folyamatos kapcsolattartás. Olyan jelöltek jelentkezését várom, akik rendelkeznek ügyfélszolgálati tapasztalattal és képesek az online felületeken való munkára.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az ügyfélkezelő szerepe a KKV-k életében?
Az ügyfélkezelő kulcsszereplője a KKV-k működésének, mivel ő felelős a vásárlói kapcsolatok ápolásáért. A legfontosabb feladata, hogy megértse a ügyfelek igényeit és elvárásait, valamint segítsen megoldani a felmerülő problémákat. Ezáltal nemcsak a vásárlói elégedettséget növeli, hanem hozzájárul a vállalkozás hírnevének javulásához is, ami hosszú távon a bevételek növekedéséhez vezethet.
Milyen készségekre van szüksége egy ügyfélkezelőnek a KKV-k számára?
Hogyan javítható az ügyfélkezelés a KKV-knál?
Mik a leggyakoribb kihívások, amelyekkel egy ügyfélkezelő szembesül a KKV-knál?