Chatbot alapú ügyféltámogatás automatizálása

Automatizáld ügyfélszolgálatodat chat-bot segítségével! Kérj konzultációt szakértőinktől még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Automatikus ügyféltámogatás bevezetése

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene bevezetni egy automatikus ügyféltámogatási rendszert a cégünknél. Fontos, hogy jól ismerd az aktuális technológiákat és platformokat, mint például a chatbots vagy az AI alapú ügyféltámogatási szoftverek. A feladatod az lenne, hogy elemezd a jelenlegi ügyféltámogatási folyamatainkat, és javasolj egy hatékony automatikus megoldást. Az elvárásom az, hogy a kiválasztott rendszer csökkentse a válaszidőt és javítsa az ügyfélélményt. Online munka is lehetséges.

Chatbot fejlesztése ügyféltámogatásra

Debrecen
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy tapasztalt fejlesztőre, aki létrehozhat egy chatbotot az ügyféltámogatási csapatunk számára. Olyan megoldással szeretnénk előrukkolni, amely képes kezelni a gyakori kérdéseket, és csökkenteni a humán erőforrások terhelését. Kérem, hogy a chatbot integrálható legyen a meglévő rendszereinkkel, például az email és a weboldalunkkal. Elvárás, hogy a fejlesztés során figyelembe vedd a felhasználói élményt és a könnyű használhatóságot. Online munka is megfelelő.

Automatizált e-mail válaszrendszer kialakítása

Szeged
3 hónapja

Sziasztok! Olyan szakembert keresek, aki segítene nekünk létrehozni egy automatizált e-mail válaszrendszert. A feladatod az lenne, hogy megtervezd a bejövő ügyfélelégedettségi e-mailek feldolgozását, és automatikus válaszokat készíts a leggyakoribb kérdésekre. Fontos, hogy a válaszok barátságosak és informatívak legyenek. Szükséges, hogy a rendszer könnyen kezelhető legyen, és integrálható legyen a CRM rendszerünkkel. Online munkát preferálom.

KI-alapú ügyféltámogatási rendszer kidolgozása

Miskolc
3 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki ki tudja dolgozni a cégünk számára egy KI-alapú ügyféltámogatási rendszert. Szükségem lenne arra, hogy a rendszer képes legyen tanulni a korábbi interakciókból, és folyamatosan javítani a válaszait. Fontos, hogy tapasztalatod legyen a gépi tanulásban és a természetes nyelvfeldolgozásban. Kérlek, teremts egy prototípust, amelyet tesztelni tudunk a meglévő ügyfélszolgálati csapatunkkal. Online munka is megoldható.

Ügyféltámogatási folyamatok automatizálása

Győr
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segíthet automatizálni a vállalatunk ügyféltámogatási folyamatait. Szeretnénk csökkenteni a válaszidőt és javítani az általános ügyfélélményt. Az általad javasolt megoldásnak integrálódnia kell a jelenlegi rendszereinkkel. Kérlek, nézd át a működésünket, és javasolj egy lépésről lépésre tervet az automatizálás végrehajtására. Online munka lehetséges.

Automatikus ügyféltámogatási eszközök implementálása

Pécs
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy szakemberre, aki tapasztalt az automatikus ügyféltámogatási eszközök kiválasztásában és implementálásában. A feladatod az lenne, hogy azonosítsd a legmegfelelőbb eszközöket a cégünk igényeihez, és segítesz az implementálásukban. Fontos, hogy a kiválasztott megoldások skálázhatóak legyenek és a legújabb trendeknek is megfeleljenek. Kérlek, adj tanácsot az eszközök integrálásához is. Online munkát is elfogadok.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az automatikus ügyféltámogatás és hogyan működik?
Az automatikus ügyféltámogatás egy olyan rendszert jelent, amely automatizált eszközök és technológiák segítségével kezeli az ügyfelek kérdéseit és problémáit. Ez magában foglalhat chatbots-t, önkiszolgáló portálokat és intelligens válaszrendszereket, amelyek képesek 24/7 elérhetőek lenni. Ezek a megoldások képesek a gyakran ismételt kérdésekre gyors válaszokat adni, és irányítani az ügyfeleket a megfelelő erőforrásokhoz, megkönnyítve ezzel a folyamatokat és felszabadítva az emberi ügyfélszolgálati munkatársak idejét a bonyolultabb problémákra.
Milyen előnyei vannak az automatikus ügyféltámogatásnak?
Van-e hátránya az automatikus ügyféltámogatásnak?
Hogyan lehet hatékonyan implementálni az automatikus ügyféltámogatást a vállalatban?