Chatbot integráció Zendesk-be az ügyfélkérések kezelésére

Optimalizáld ügyfélszolgálatodat chat-bot integrációval a Zendesk segítségével! Kérj ingyenes konzultációt szakértőinktől még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Zendesk Chatbot beállítása

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segíteni tud a Zendesk Chatbot beállításában. Szeretném, ha a chatbotunk hatékonyan tudná kezelni az ügyfélkérdéseket és javítaná az ügyfélszolgálatunk hatékonyságát. A szakembernek tapasztalattal kell rendelkeznie a Zendesk platformon, és ismernie kell a chatbot optimalizálási technikákat. A feladat során azt kérem, hogy a chatbotot személyre szabva, a cégünk arculatához igazodva állítsd be. Az online találkozók során történő kommunikáció elengedhetetlen, hogy át tudjuk beszélni a szükséges módosításokat.

Zendesk Chatbot fejlesztése

Debrecen
3 hónapja

Helló! Keresek egy szaktudással rendelkező embert, aki a Zendesk Chatbotunk fejlesztésében segítene. Az a célunk, hogy a chatbotunk a leggyakrabban feltett kérdéseket automatikusan kezelje, ezáltal tehermentesítve az ügyfélszolgálatot. Fontos, hogy a szakember már dolgozott hasonló projekteken, és tudja, hogyan lehet a chatbotot különböző ügyfélkérdésekhez igazítani. Kérlek, oszd meg velem, hogy mikor tudnál kezdeni és hogy online is tudunk-e tartani megbeszéléseket!

Zendesk Chatbot integráció

Szeged
3 hónapja

Szia! Szükségem van egy professzionális szakemberre, aki segíthet a Zendesk Chatbot integrálásában a meglévő ügyfélszolgálati rendszerünkkel. Az lenne a feladat, hogy a chatbot zökkenőmentesen kommunikáljon a meglévő adatbázisunkkal, és automatikusan kezelje az ügyfelek beérkező kérdéseit. Elvárás, hogy a szakember tapasztalattal rendelkezzen a Zendesk API használatában és legyen némi tapasztalata az ügyfélszolgálati rendszerek integrációjában. Online munkát preferálok, így a megbeszéléseket virtuálisan tartanánk.

Zendesk Chatbot analizálása és optimalizálása

Pécs
3 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki átnézné és optimalizálná a jelenlegi Zendesk Chatbotunk működését. Szeretném, ha megosztanád velem a tapasztalataidat, és javaslatokat tennél a chatbot teljesítményének javítására. A munkához szükséges, hogy ismerd a chatbot analitikai eszközeit, és képes legyél az adatok alapján elemzéseket végezni. Online együttműködést preferálok, így az összes kommunikációt távolról intéznénk.

Zendesk Chatbot tréning alkalmazottak számára

Győr
3 hónapja

Szia! Szükségem lenne egy szakértőre, aki oktatást tud tartani a munkatársainknak a Zendesk Chatbot hatékony használatáról. A cél, hogy mindenki tisztában legyen a chatbot működésével, és megtanulja, hogyan kell kezelni a felmerülő problémákat. Kérlek, mesélj arról, hogy milyen tapasztalataid vannak hasonló tréningekben, és hogy online tudsz-e oktatni, mivel a csapatunk különböző helyszíneken dolgozik.

Zendesk Chatbot UX tervezés

Online munka
3 hónapja

Helló! Olyan UX dizájnert keresek, aki segítene a Zendesk Chatbotunk felhasználói élményének javításában. Azt szeretném, ha a chatbot intuitív lenne, és az ügyfelek számára könnyen használható interfészt kínálna. A szakembernek rendelkeznie kell tapasztalattal chatbot dizájnban, és be kell tudnia mutatni referenciákat a munkájáról. Az összes munka online végezhető, így bármikor tudunk egyeztetni és átbeszélni a terveket.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a Zendesk Chatbot, és hogyan működik?
A Zendesk Chatbot egy automatizált ügyfélszolgálati eszköz, amely mesterséges intelligenciát használ a felhasználói kérdések megválaszolására. A chatbot képes interaktív párbeszédeket folytatni, válaszokat adni a gyakran ismételt kérdésekre, és 24/7 elérhetőséget biztosít az ügyfelek számára. A chatbotok tanítása során az ügyfélszolgálati adatok és korábbi interakciók alapján fejlődnek, így egyre jobban megértik a felhasználók igényeit.
Milyen előnyei vannak a Zendesk Chatbot használatának?
Hogyan integrálható a Zendesk Chatbot a meglévő ügyfélszolgálati rendszerekbe?
Mennyire testreszabható a Zendesk Chatbot, és milyen funkciókat kínál?