ID 110799

Motor, sebességváltó diagnosztikája és javítása

  • Ajánlatkérésre zárva
  • Egyedi megállapodás
  • 7122, Kakasd

Feladat információi

kakasdi mazdanál egy mada 6 átvizsgálása vétel szándék miatt

Fizetési módok

Megállapodás szerint

A feladat részletei

  • 110799
  • A feladat létrehozva: 15 okt. 11:19-kor
  • Frissítve: 10 hónapja

Feladat létrehozója

iván
  • +36 30 786 ** **
    Ellenőrzött
  • izs***@y****.***
    Nem ellenőrzött
  • Csak telefonos kommunikáció

További feladatok ebben a kategóriában

udv hengerfejet steretnék javiratni
  • 0 szakember válaszolt

Udv 1.9 pdtdi pasat henger fejet szeretnék nyomás probáztatni

Motor, sebességváltó diagnosztikája és javítása
  • 8000, Szfvár
  • 0 szakember válaszolt

eelektromos utó

Motor, sebességváltó diagnosztikája és javítása
  • 6133, Jászszentlászló
  • 0 szakember válaszolt

Nehezen kapcsol fel ,illetve nem kapcsolja a negyedik fokozatot. Hiba jel a műszer falon , kiolvasott hiba : fokozat hiba .

Motor, sebességváltó diagnosztikája és javítása
  • 3508, Miskolc
  • 0 szakember válaszolt

Motorolaj csere

Volkswagen autó váltó hiba
  • Nyíregyháza
  • 0 szakember válaszolt

Volkswagen autó váltója nem veszi be a tolatást.

Motor, sebességváltó diagnosztikája és javítása
  • 7342, Mágocs
  • 0 szakember válaszolt

elektromos szervo probléma

Motor, sebességváltó diagnosztikája és javítása
  • 7627, Pécs
  • 0 szakember válaszolt

Kidobja az 5.sebbeséget terhelés alatt

Motor, sebességváltó diagnosztikája és javítása
  • 4400, Nyíregyháza
  • 0 szakember válaszolt

Multitronic váltó Kuplung csúszást hirtelen gyorsitaskor be remeg az autó nem akar menni

Motor, sebességváltó diagnosztikája és javítása
  • 9000, Győr
  • 0 szakember válaszolt

bontott automata váltó a csere után nem indul. (Chevrolet Captiva 2012) = Opel Antara

Almera N16 4-es henger leállt
  • 6727, 28, Sólya utca, Szeged
  • 0 szakember válaszolt

Üdvözlöm. Péntek este, autópályán való előzéskor a 4-es henger motorrángatás kíséretében leállt. Trafócsere és gyertyacsere után is a 4-es henger nem működött. Injektort kiszedni s tesztelni nem tudtam az út szélén. Az autó Szegeden van és járóképes, mikor lenne alkalmas, hogy megvizsgálják? Más: Hengerfejtömítés-csere és szelepszárszimmering-csere is érdekelne (elkezdte enni az olajat, csipegetni a hűtővizet); ezen kívül gyanítom, hogy a kipuff.cső is kifúj valahol a leömlő alatt (csattogó hang negyedikben és ötödikben kis sebességről való gyorsításkor, a bemelegítéssel múlik a hang). Ezekre szeretnék kérni egy korrekt bevizsgálást és külön ajánlatot. Köszönettel: Mach Ervin

Motor, sebességváltó diagnosztikája és javítása
  • 2220, Vecsés
  • 0 szakember válaszolt

vw bora 1.6 16v 2002 kézi váltó kb.2500 fordulatszámon gyorsításkor kissé felsír. Alacsonyabb ill. magasabb fordulaton nem.

Motor, sebességváltó diagnosztikája és javítása
  • 3744, Múcsony
  • 10 szakember válaszolt

Tünet: Egy Fiat Ducato-m van, ami megállt kétszer is alattam. Elment az erő, motorlámpa világít, az automata sebességváltó  3-as sebességben ragadt be. Ezen kívül veszi a nullát, a parkolást és a hátramenet is működik, viszont D-ben csak a hármas fokozat megy, erő nélkül. Sokat járkálok Svájc és Magyarország között, először ez Svájcban történt meg. Elvittem egy svájci Fiat márkaszervízbe, ott a váltó vezérlése kapott egy új szoftvert, legalábbis ezt mondták nekem. Az autó tünetmentes volt ezután, elindultam vele Magyarországra, kb 400 km után München mellett ugyanazzal a tünetekkel az autó megint megadta magát. Szerencsére nem messze voltam egy német Fiat márkaszervíztől, lassan elgurultam odáig. Két hét után azt a választ kaptam, hogy valószínűleg el van tömődve a részecskeszűrő, de a váltóolajban fémreszelék van, ezért váltót kell cserélni. A kérdésre, hogy nem-e lehet a váltót megjavítani azt a választ kaptam, hogy ők nem nyúlnak bele, nem is annyira értenek az automata váltóhoz. Úgy döntöttem, hogy traileren elviszem Magyarországra az autót, mert Magyarországon még esélyes, hogy nem csak felületes diagnosztikát kapok, és javítanak is, nem csak cserélnek egyből mindent. Egy fuvarozós ismerősöm műhelyében landolt az autó Múcsonyban, ahol a srácok (sajnos csak alapszintű lehetőséggel) megnézték az autót. Itt azt a választ kaptam, hogy tényleg van fémreszelék a váltóolajban, de az minimális, és náluk amikor a váltót áttették manuális üzemmódba, mind a 8 sebességet vette és erő is volt benne (érdekes, hogy nálam előtte ez nem ment, pedig próbáltam). Automata üzemmódban viszont továbbra sem megy. Szóval az a gondolatom volt, hogy egy hozzáértő profi diagnosztikással át kellene nézetni az autót, aki tényleg alaposan utánajár ennek az "alomániának", hátha valamilyen teljesen más okból szabályoz le az autó.