Gépelés
Feladat információi
Paraméterek
Fizetési módok
A feladat részletei
- 67468
- A feladat létrehozva: 11 ápr. 06:45-kor
- Frissítve: egy éve
Feladat létrehozója

- +36 20 230 ** **Nem ellenőrzött
- pontasan*********@g****.***Ellenőrzött
- Csak chates kommunikáció
26 szakember válaszolt

- (3 értékelés)
- 1 500 Ft
További feladatok ebben a kategóriában
- 6 szakember válaszolt
Van egy kb 100 slide-ból álló canva oktatási anyagom. Egy része arculati elemekkel már rendelkezik, a többsége nyers szöveg. > Ezt kellene arculatnak megfelelően rendezni, dizájnolni, néhány képpel, illusztrációval ellátni, animálni. > Illetve szeretnék bele a tartalomhoz igazodó kb 20 db figyelemfelkeltő, akár humoros GIF-et insertálni. Ha canva preziben jártas vagy, szívesen ötletelsz újat és ezt a kreativitásodat a slide-okon megjeleníted, írj nekem! Ha képzési/oktatási anyagok szerkesztésében otthonosan mozogsz, az külön előnyt jelent :) Határidő: 03.24 adnám át és 04.02-ig szeretnék végeredményt kapni. Ez alatt 3 körös véleményezéssel, ha szükséges online egyeztetéssel dolgozhatunk együtt.
- 11 szakember válaszolt
Független pénzügyi tanácsadóként dolgozom és ehhez keresek asszisztenst. Elsősorban biztosítói portálokon kellene megadott paraméterek alapján kalkulációkat készíteni (ezek általában 24-48 órás átfutási idővel, ha megoldható). Ezen felül közösségi médiákban pénzügyi tanácsadói témákhoz is jöhetnek ötletek, valamint a tanácsadó által kiadott kutatói munkák elvégzése az interneten (pl.: mennyit költenek az emberek egészségügyre, vagy nyugdíj témával kapcsolatos cikkek gyűjtése és rövid összefoglalása, stb). Amennyiben van videóvágásos tapasztalata és kreatív ezen a téren is, akkor ebben is tudnék feladatokat adni, mivel tiktok csatornával is rendelkezem, és tervben van a cég részéről youtube, FB, instagram oldalak felépítése is, valamint hírlevélrendszer összeállítása és elindítása.
- 2100, Gödöllő
- 13 szakember válaszolt
Adminisztrációs feladat, termékfeltöltés shoprenteres webshopba.
- 0 szakember válaszolt
Ügyfélkapcsolati munkatárs (Hibrid munkavégzési hely) Cégünk 14 éve végez lakossági akadálymentesítési feladatokat, saját fejlesztésű és gyártású termékével. A növekedés következtében szükségessé vált az ügyfélszolgálati munkakör bővítése magyar, cseh és szlovák nyelvterületen, ezért fontos, hogy mind a három nyelvet folyékonyan beszéld. Főbb feladatok: Telefonos ügyfélszolgálati feladatok ellátása, Vásárlói élmény fejlesztésében való részvétel, Hatékonyság növelő projektek támogatása, Megrendelések, ütemezésének ellenőrzése, adatbekérés, Nyilvántartások vezetése, kimutatások készítése, Napi irodai folyamatok operatív támogatása. Téged keresünk, ha jól kommunikálsz és proaktív vagy, nem jelent számodra problémát az önálló munkavégzés, műszaki és kreatív szemlélettel rendelkezel, jó a problémamegoldó készséged. Előny: ügyfélszolgálati, asszisztensi körben szerzett tapasztalat, alapvető számlázási ismeretek. Amit kínálunk: hosszú távú munkalehetőség, versenyképes jövedelem, modern munkahelyi környezet. Bérezés projektindítási időszakban óradíjas alapon, később akár alapbér+jutalék Munkavégzés helye: Budapest, iroda, home office - hibrid Munkakezdés ideje: 1-2 hónapon belül esedékes Betanítási időszak, kb 2 hét
- 4031, Debrecen
- 2 szakember válaszolt
Alpin favágás
- 10 szakember válaszolt
Google/facebook céges profil véleményezése volna a feladatkör, pár perces művelet, a díjazás mellett ha volna rá igény ingyen visszaértékelek. :)
- 9 szakember válaszolt
heti 2-4 reklàmszösszenet, a weblappal idöpontfoglalàsi és fizetési lehetöség felkinàlàsa, tervezett workshop felépitett reklàmozàsa, hogy min 16 fö fizetö vendég legyen
- 5 szakember válaszolt
Facebook, instagram, youtube reklàmok elkészitése, feltöltése, honlap kialakitàsa webshoppal, online idöpontfoglalàsi és fizatési lehetöséggel