Akciós márkaövezetek létrehozása és fejlesztése

Fedezd fel az akciós márkaterületek varázsát! Kérj szakértői konzultációt és tudd meg, hogyan emelheted ki a márkádat most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Márkafejlesztés szakértőt keresek

Budapest
7 napja

Üdvözlöm! Egy olyan szakértőt keresek, aki segítene a márkám fejlesztésében Budapesten. A feladat magában foglalja egy erős és egyedi márkaidentitás kialakítását, beleértve a logó, arculati elemek és márkaüzenetek kidolgozását. Elvárás, hogy a jelölt rendelkezzen tapasztalattal márkázásban, portfólióban bemutatva hasonló projekteket, és kreatív, stratégiára alapozott megközelítéssel dolgozzon. A munka helyszíne Budapesten, és a feladatot rugalmas időbeosztásban kell elvégezni, a határidő egyeztetés szerint.

Márkastratégia kidolgozása

Online munka
5 hónapja

Sziasztok! Olyan szakértőt keresek, aki segítene a márkafejlesztésünkben. Szeretnénk egy átfogó márkastratégiát kidolgozni, ami magába foglalja a célpiacok azonosítását, a versenytársak elemzését és az egyedi értékajánlatunk megfogalmazását. Elvárás, hogy tapasztalt legyél a márkafejlesztés terén, és tudj konkrét példákat hozni a korábbi munkáidból. A munka online történne, így rugalmas az időbeosztás is.

Logó és arculati elemek tervezése

Budapest
5 hónapja

Helló! Keresek egy kreatív grafikust, aki segítene megtervezni a cégünk új logóját és arculati elemeit. A feladat az lenne, hogy a márkánk identitását tükröző vizuális elemeket hozz létre. Fontos, hogy a logó modern és figyelemfelkeltő legyen. Kérlek, küldj egy portfóliót a korábbi munkáidról. A munka helyszíne Budapest, de az első ötletelések online is történhetnek.

Társadalmi média stratégia kidolgozása

Debrecen
5 hónapja

Üdv! Szükségem van egy tapasztalt szakemberre, aki segítene kidolgozni a társadalmi média stratégiánkat. A feladatod lenne megtervezni a tartalmak típusait, a posztok időzítését és a célzott hirdetéseket. Olyan valakit keresek, aki érti a közönségünket és a legújabb trendeket. Debrecenben szeretném, ha a találkozók történnének, de az előkészítő munka online is végezhető.

Weboldal redesign

Szeged
5 hónapja

Sziasztok! Szükségem lenne egy webfejlesztőre, aki áttervezné a cégünk weboldalát. A célunk, hogy a felhasználói élményt javítsuk, és a márkánk modern megjelenést kapjon. Elvárás, hogy tapasztalatod legyen a felhasználói felületek tervezésében és a SEO optimalizálásban. Szegeden szeretném, ha a megbeszéléseink zajlanának, de a fejlesztés online is végezhető.

Kutatás és elemzés a márkához

Pécs
5 hónapja

Helló! Olyan kutatót keresek, aki segítene a márkánk piackutatásában. A feladatod lenne a versenytársak és a célcsoportunk alapos elemzése, valamint a trendek azonosítása. Fontos, hogy tapasztalt legyél a marketingkutatás terén, és tudj részletes jelentést készíteni az eredményekről. Pécsen szeretném a megbeszéléseket tartani, de a kutatás online is végezhető.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a márkafejlesztés és miért fontos?
A márkafejlesztés a folyamat, amely során egy vállalat vagy termék márkáját alakítjuk, erősítjük és megkülönböztetjük a versenytársaktól. Fontos, mert egy erős márka segít az ügyfélkapcsolatok kiépítésében, növeli a vásárlói lojalitást és segít a piaci részesedés növelésében. Egy jól kialakított márka történetet mesél el, amely lehetővé teszi, hogy a fogyasztók kapcsolatba lépjenek vele, és így könnyebben azonosuljanak vele.
Mik a márkafejlesztés legfontosabb lépései?
Hogyan mérhető a márkafejlesztés sikeressége?
Mik a leggyakoribb hibák a márkafejlesztés során?