Automatikus interakció megrendelőkkel szabadúszó platformokon

Automatikus interakciók ügyfelekkel a szabadúszó platformokon – lépj kapcsolatba szakértőnkkel, és tudd meg, hogyan növelheted a bevételeidet! Kérj konzultációt még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Automatizált ügyfélkapcsolati rendszer fejlesztése

Online munka
3 hónapja

Üdvözlöm! Szükségem lenne egy szakemberre, aki képes kifejleszteni egy automatizált ügyfélkapcsolati rendszert. A feladatod az lenne, hogy egy olyan platformot hozz létre, amely képes kezelni az ügyfélkapcsolatokat különböző csatornákon, mint például e-mail, chat és közösségi média. Fontos, hogy a rendszer képes legyen integrálódni a meglévő CRM rendszerünkkel, és automatikusan nyújtson válaszokat a gyakran ismételt kérdésekre. Nagyon fontos számomra, hogy a fejlesztés során figyelembe vedd a felhasználói élményt, és a rendszer könnyen kezelhető legyen. Kérlek, csak akkor jelentkezz, ha van tapasztalatod hasonló projektekben, és tudsz referenciát mutatni.

Chatbot beállítása ügyfélszolgálathoz

Online munka
3 hónapja

Kedves Jelentkező! Az ügyfélszolgálati tevékenységünket szeretnénk hatékonyabbá tenni egy chatbot segítségével. A feladatod az lenne, hogy egy működő chatbotot készíts, amely képes kezelni az alapvető ügyfélkérdéseket és problémákat. A chatbotnak integrálódnia kell a weboldalunkra, és a válaszoknak személyre szabottaknak kell lenniük az ügyfél igényei szerint. Kérlek, jelezd, ha van tapasztalatod AI és chatbot fejlesztés terén, és oszd meg a portfóliódat is, hogy láthassuk a munkáidat!

Automatikus válaszadó rendszer kiépítése

Online munka
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segíthet nekem egy automatikus válaszadó rendszer kiépítésében, amely képes válaszolni a beérkező e-mailekre és üzenetekre. A rendszernek egyszerűen használhatónak kell lennie, és gyorsan kell válaszolnia a beérkező levelekre. Kérlek, írj egy rövid leírást arról, hogy milyen megoldásokat javasolsz, illetve milyen tapasztalataid vannak hasonló rendszerek kiépítésében. Az is fontos, hogy a válaszadások személyre szabottak legyenek.

Ügyfélszolgálati folyamatok automatizálása

Online munka
3 hónapja

Helló! Szeretnék automatizálni néhány ügyfélszolgálati folyamatot, és ehhez keresek egy tapasztalt szakembert. A feladatod lenne átvilágítani a jelenlegi folyamatokat, és javaslatot tenni arra, hogyan lehetne azokat automatizálni. Fontos, hogy a megoldás ne csak hatékony legyen, hanem költséghatékony is. Kérlek, oszd meg velem korábbi tapasztalataidat és a legjobb megoldásaidat, amit másoknál már alkalmaztál.

Ügyfélkapcsolati alkalmazás mobilra

Online munka
3 hónapja

Kedves Fejlesztő! Szükségünk van egy szakemberre, aki képes lenne kifejleszteni egy mobil alkalmazást, amely az ügyfélkapcsolatainkat segítené. Az alkalmazásnak lehetővé kell tennie az ügyfelek számára, hogy könnyen kapcsolatba lépjenek velünk, kérdéseikre gyorsan választ kapjanak, és nyomon követhessék a problémáik megoldását. Kérlek, küldd el a referenciáidat, valamint egy rövid ajánlást arról, hogyan képzeled el a fejlesztést.

CRM rendszer fejlesztése és integrálása

Online munka
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segíthet egy új CRM rendszer kidolgozásában és a meglévő rendszerünkkel való integrálásában. Célunk, hogy javítsuk az ügyfélkapcsolatainkat, és az új rendszernek minden szükséges funkcióval rendelkeznie kell. Elvárás, hogy a rendszer felhasználóbarát legyen, és képes legyen az automatikus értesítések küldésére is. Kérlek, oszd meg, milyen megoldásokat tudnál kínálni, és milyen tapasztalataid vannak CRM rendszerek terén.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az automatikus ügyfélkapcsolat lényege?
Az automatikus ügyfélkapcsolat lényege, hogy a vállalkozások automatizálják az ügyfélkapcsolati folyamatokat, így gyorsabb és hatékonyabb szolgáltatást tudnak nyújtani. Ez magában foglalhatja az ügyfélszolgálati chatbotokat, az automatikus e-mail válaszokat és a rendszeres információküldést. Az automatikus rendszerek képesek a gyakori kérdések megválaszolására és a problémák előzetes azonosítására, ezzel csökkentve az ügyfél várakozási idejét.
Milyen előnyei vannak az automatikus ügyfélkapcsolati rendszereknek?
Hogyan válasszam ki a megfelelő automatikus ügyfélkapcsolati rendszert a cégem számára?
Milyen hátrányai lehetnek az automatikus ügyfélkapcsolatoknak?