Biztosítási konzultációs chatbot fejlesztése

Találj biztosítási tanácsadót, aki segít eligibilis megoldásokat találni! Kérj konzultációt most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Biztosítási Chatbot fejlesztése

Budapest
3 hónapja

Szia! Szükségem lenne egy tapasztalt fejlesztőre, aki segítene létrehozni egy biztosítási chatbotot. Az lenne a feladatod, hogy egy olyan rendszert építs fel, amely képes válaszolni a különböző biztosítással kapcsolatos kérdésekre, mint például a díjak, a különböző biztosítási formák és a kárbejelentési folyamatok. Fontos, hogy a chatbot érthetően kommunikáljon, és könnyen kezelhető legyen az ügyfelek számára. Elvárás, hogy korábbi tapasztalatod legyen chatbot fejlesztésében, és tudj dolgozni a legújabb technológiákkal. A munka végezhető online is.

Biztosítási Chatbot integráció

Debrecen
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy szakemberre, aki segítene integrálni a meglévő biztosítási szolgáltatásaimat egy chatbot rendszerbe. A feladatod az lenne, hogy összekapcsold a chatbotot a meglévő adatbázisokkal és API-kkal, hogy az ügyfelek valós időben tudjanak információt kapni. Kérlek, hogy lehetőség szerint már dolgoztál hasonló projekten, és ismerd a legfrissebb integrációs megoldásokat. Az online munkát preferálom, de Debrecenben is szívesen fogadnék.

Biztosítási Chatbot marketing stratégia kidolgozása

Szeged
3 hónapja

Szia! Az a célom, hogy egy hatékony marketingstratégiát dolgozzunk ki a biztosítási chatbotom számára. Csak olyan szakembert keresek, aki ért a digitális marketinghez és tudja, hogyan lehet a chatbotot népszerűsíteni a célcsoport körében. Az elképzelésem az, hogy vonzó tartalmakkal és kampányokkal tudjuk elérni az ügyfeleket. Ha rendelkezel hasonló tapasztalattal, kérlek, jelezd. A munka végezhető online is, de szegedi szakembereket is szívesen látok.

Biztosítási Chatbot UX/UI tervezés

Pécs
3 hónapja

Helló! Olyan UX/UI tervezőt keresek, aki segít nekem megalkotni a biztosítási chatbot vizuális megjelenését és felhasználói élményét. A célom az, hogy a chatbot felhasználóbarát és vonzó legyen, ezért fontos, hogy rendelkezz tapasztalattal a chatbotok dizájnjában. Szeretném, ha közösen kidolgoznánk a felhasználói útvonalakat és a vizuális elemeket. A projekt online is végezhető, de szívesen dolgoznék helyi szakemberrel Pécsről is.

Biztosítási Chatbot tesztelés

Győr
3 hónapja

Szia! Keresek valakit, aki segítene a biztosítási chatbotom alapos tesztelésében. A feladatod az lenne, hogy különböző forgatókönyveken keresztül teszteld a chatbotot, és azonosítsd a hibákat vagy a hiányosságokat, valamint javaslatokat tegyél a javításokra. Fontos, hogy tapasztalt legyél a szoftvertesztelés terén. Online munka is lehetséges, vagy szívesen fogadnék valakit Győrben is.

Biztosítási Chatbot karbantartás

Online munka
3 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki folyamatosan karbantartaná és frissítené a biztosítási chatbotomat. A feladatok közé tartozik a rendszeres hibajavítások elvégzése, a funkciók fejlesztése és a felhasználói visszajelzések figyelembe vétele. Fontos, hogy már legyen tapasztalatod chatbot karbantartásában és hogy rugalmasan tudj dolgozni. A munka online történne, így bárhonnan elérhető vagy.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a biztosítási chatbot és hogyan működik?
A biztosítási chatbot egy mesterséges intelligencián alapuló alkalmazás, amely segít az ügyfeleknek a biztosítási kérdésekben. A chatbot képes válaszolni gyakori kérdésekre, például a különböző biztosítási termékekről, ajánlatokról vagy kárbejelentésekről. A felhasználók egyszerűen beírják a kérdéseiket, és a chatbot azonnal válaszol, ami gyorsabb és kényelmesebb megoldást jelent az ügyfélszolgálat számára.
Milyen előnyöket nyújt a biztosítási chatbot az ügyfeleknek?
Hogyan segíthet a biztosítási chatbot a kárbejelentés folyamatában?
Milyen nyelveken érhetőek el a biztosítási chatbotok?