Hívások automatikus fogadása hangalapú bot segítségével

Automatizáld a telefonhívásaidat egy intelligens hangrobot segítségével! Kérj ingyenes konzultációt még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Hívások automatizálása vállalati környezetben

Budapest
4 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segíthet hívások automatizálásában a cégünknél. A feladatod az lenne, hogy integráld a híváskezelő rendszerünket egy automatizált megoldással, ami elősegíti a hatékonyabb ügyfélszolgálatot. Fontos, hogy tapasztalatod legyen VoIP rendszerekben és a híváskezelő szoftverekben. A munka főleg online történne, de helyszíni konzultációkra is szükség lehet. Kérlek, mondj árat és néhány referenciát is!

Automatizált híváskezelési rendszer kidolgozása

Debrecen
4 hónapja

Helló! Cégünk szeretné felgyorsítani a hívások kezelését, ezért keresünk egy szakértőt, aki képes automatizálni ezt a folyamatot. A feladat magában foglalja az ügyfélszolgálati hívások rögzítését, irányítását és az automatikus válaszadó rendszerek bevezetését. Kérlek, oszd meg, milyen szoftverekkel dolgoztál már, és milyen megoldásokat javasolnál. Lehetőség szerint online munkát szeretnénk, de néhány találkozóra is szükség lehet. Várom a válaszod!

Hívások automatizálása CRM rendszerbe

Szeged
4 hónapja

Üdv! Szükségem van egy szakemberre, aki segít a hívások automatizálásában a CRM rendszerünkbe való integrálással. A cél az, hogy a bejövő hívásokat automatikusan rögzítse a rendszer, így csökkentve az adminisztratív terheket. Olyan jelentkezőt keresek, aki rendelkezik tapasztalattal CRM rendszerekben és híváskezelő szoftverekben. Minden munkát online végeznénk, de igény esetén egy-két megbeszélés is lehetséges. Kérlek, jelezd a díjaidat és a tapasztalataidat!

Hívások automatizálása chatbot integrálásával

Pécs
4 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki segíteni tud a hívások automatizálásában chatbot rendszerünk integrálásával. Az elképzelésem az, hogy a chatbot képes legyen automatikusan kezelni a gyakori kérdéseket, így csökkentve a beérkező hívások számát. Fontos, hogy tapasztalatod legyen chatbot fejlesztésben, és ismerd a híváskezelési folyamatokat. A munka online történne, de a projekt kezdetén egy konzultációra szükség lehet. Kérlek, írd meg az árakat és a portfóliódat!

Hívások automatizálása mesterséges intelligencia segítségével

Győr
4 hónapja

Szia! Keresek egy szakembert, aki mesterséges intelligencia alkalmazásával tudna segíteni a hívások automatizálásában. A cél az, hogy a rendszer képes legyen az ügyfélszolgálati hívások intelligens kezelésére és irányítására. Fontos, hogy rendelkezz tapasztalattal gépi tanulásban és híváskezelő rendszerek integrálásában. A munka online is végezhető lenne, de szükség esetén tartanánk egy-két találkozót is. Kérlek, adj árajánlatot és referenciákat!

Hívások automatizálása a meglévő rendszerhez

Online munka
4 hónapja

Üdvözöllek! Olyan szakembert keresek, aki segíteni tud nekünk a hívások automatizálásában a meglévő ügyfélkezelő rendszerünk optimalizálása révén. A feladat az lenne, hogy kifejlessz egy megoldást, ami lehetővé teszi, hogy a hívások automatikusan át legyenek irányítva a megfelelő osztályokra. Kérlek, oszd meg, milyen tapasztalataid vannak ezen a területen, és hogy milyen megoldásokat tudnál javasolni. A munka online végezhető, de néhány megbeszélésre szükség lehet. Válaszodat várom!

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mit jelent a hívások automatizálása, és hogyan működik?
A hívások automatizálása egy olyan folyamat, amely lehetővé teszi, hogy a telefonos hívásokat automatizált rendszerek kezeljék. Ezáltal csökkenthető a manuális munka, és javítható a hatékonyság. Az automatizált rendszerek előre megírt forgatókönyvek vagy paraméterek alapján működnek, így képesek válaszolni a hívásokra, információkat adni vagy átirányítani a hívásokat a megfelelő személyekhez.
Milyen előnyei vannak a hívások automatizálásának egy vállalkozás számára?
Milyen szoftverek vagy eszközök segíthetik a hívások automatizálását?
Milyen kihívásokkal járhat a hívások automatizálása?