Chatbot csatlakoztatása az Odoo ERP-hez

Kapcsolj be egy chatbotot az Odoo ERP-hez, és növeld vállalkozásod hatékonyságát! Kérj konzultációt szakértőinktől még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Chatbot fejlesztése Odoo-hoz

Online munka
3 hónapja

Szia! Szeretnék egy olyan chatbotot fejleszteni, amely integrálva van az Odoo rendszeremmel. Az lenne a célom, hogy a vásárlók tudjanak kérdéseket feltenni, és azonnali válaszokat kapjanak a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban. Fontos, hogy a chatbot jól kommunikáljon, és képes legyen kezelni a gyakran ismételt kérdéseket. Elvárás, hogy tapasztalatod legyen az Odoo platformban, és ismerd a chatbot fejlesztés legjobb gyakorlatait. A munkát online szeretném végeztetni, és rugalmas időbeosztást tudok biztosítani.

Odoo integrált chatbot tervezése

Budapest
3 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki segítene megtervezni egy Odoo-hoz integrált chatbotot. A célom az, hogy javítsam az ügyfélszolgálatot, és szeretnék egy felhasználóbarát megoldást, amely automatikusan válaszol az ügyfelek kérdéseire. Kérlek, mond el, milyen tapasztalataid vannak az Odoo-val és a chatbot technológiával. A munka helye Budapest, de ha szükséges, lehetőség van online együttműködésre is.

Chatbot funkcionalitások kialakítása Odoo-hoz

Online munka
3 hónapja

Sziasztok! Szükségem lenne egy tapasztalt fejlesztőre, aki segítene a chatbot funkcionalitások kialakításában az Odoo rendszeremhez. Arra van szükségem, hogy a chatbot képes legyen automatikusan kezelni az ügyfélszolgálati kéréseket, valamint a termékek információjának megadására. Kérlek, írd le a tapasztalataidat, és milyen technológiákat használsz a chatbot fejlesztéshez! A munka online végezhető, így bárhonnan dolgozhatsz.

Chatbot implementálása Odoo rendszerbe

Debrecen
3 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki tapasztalt a chatbotok implementálásában, különösen Odoo rendszerekben. Szeretnék egy olyan megoldást, ami segít az ügyfeleimnek a termékek keresésében és a vásárlási folyamatokban. Fontos, hogy a chatbot nyelvezete barátságos legyen, és könnyen érthető válaszokat adjon. Ha van nálad tapasztalat ezen a téren, kélek, jelentkezz! A feladat Debrecenben végezhető, de online megoldást is elfogadok.

Chatbot fejlesztési projekt Odoo-hoz

Online munka
3 hónapja

Szia! Szeretném, ha segítenél egy chatbot fejlesztési projektben, amely Odoo-hoz kapcsolódik. A célom az, hogy a chatbot a weboldalamon keresztül támogassa a vásárlókat. Elvárom, hogy érts az Odoo rendszerhez és rendelkezz tapasztalattal a chatbot technológiákban. Kérlek, oszd meg velem, milyen projetkeken dolgoztál eddig! A munka online történik, így rugalmasan tudsz dolgozni.

Odoo-hoz készült chatbot optimalizálása

Szeged
3 hónapja

Kedves Fejlesztő! Olyan szakembert keresek, aki segíthet az Odoo-hoz készült chatbotom optimalizálásában. A célom az ügyfélélmény javítása, és szeretném, ha a chatbot pontosabban és gyorsabban tudna válaszolni. Fontos, hogy tapasztalatod legyen az Odoo rendszerben, és ismerd a chatbotok működését. A munka helye Szeged, de online is elérhető. Várom a jelentkezésed!

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a chatbot és hogyan működik az Odoo rendszerében?
A chatbot egy olyan szoftveralkalmazás, amely képes automatikusan válaszolni a felhasználók kérdéseire, gyakran a mesterséges intelligencia segítségével. Az Odoo-ban a chatbotok integrálhatók az ügyfélszolgálati és értékesítési folyamatokba, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy gyors válaszokat kapjanak a gyakori kérdéseikre. Az Odoo rendszerében a chatbotok a weboldalakon, az e-mailekben vagy akár a közösségi média csatornákon keresztül is működhetnek, segítve a cégek ügyfélszolgálatát és javítva az ügyfélélményt.
Milyen előnyökkel jár, ha chatbotot integrálunk az Odoo rendszerbe?
Hogyan állíthatom be a chatbotot az Odoo rendszeremben?
Mik a legjobb gyakorlatok a chatbot használatával az Odoo-ban?