CRM-adatok alapján készült jelentéskészítő chatbot

Fedezd fel, hogyan segíthet egy chatbot a CRM-adatokról készült jelentések készítésében! Kérj ingyenes konzultációt szakértőinktől most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

CRM chatbot kialakítása

Budapest
4 hónapja

Szia! Szükségem van egy CRM chatbotra, ami segít a vásárlóinkkal való kommunikációban. Az lenne a feladatod, hogy egy olyan chatbotot fejlessz, amely képes automatizált válaszokat adni a gyakran ismételt kérdésekre, mint például a termékek elérhetősége vagy a rendelési folyamat. Kérlek, vegyél figyelembe, hogy a chatbotnak összhangban kell lennie a meglévő CRM rendszerünkkel. Olyan szakembert keresek, aki már dolgozott hasonló projekteken, és rendelkezik tapasztalattal a természetes nyelvfeldolgozás területén. A munka online végezhető, de ha Budapesten élsz, az előny!

CRM chatbot integrálása a weboldalunkra

Debrecen
4 hónapja

Helló! Szeretném, ha segítenél egy CRM chatbot integrálásában az új weboldalunkra. A chatbotnak képesnek kell lennie arra, hogy összegyűjtse a látogatóktól érkező adatokat, és azokat automatikusan a CRM rendszerünkbe töltse. Olyan szakembert keresek, aki rendelkezik tapasztalattal a chatbot fejlesztésben, és ismeri a legjobb gyakorlatokat a felhasználói élmény javítása érdekében. A munka online elvégezhető, de Debrecen környékén keresek valakit, aki közel van hozzánk a későbbi találkozókhoz.

CRM chatbot programozása

Szeged
4 hónapja

Szia! Szeretném, ha megvalósítanád az ötletünket egy CRM chatbotról, ami segít a vásárlói támogatásban. A chatbotnak képesnek kell lennie válaszolni a leggyakoribb kérdésekre, és irányítani a felhasználókat a megfelelő osztályokhoz, ha további segítségre van szükségük. Fontos, hogy a fejlesztő tudja integrálni a chatbotot a CRM rendszerünkkel. Érdekelne, hogy van-e tapasztalatod a Python vagy JavaScript használatában. A munka online is elvégezhető, de Szegeden szeretnék valakit találni, aki személyesen is segíthet, ha szükséges.

CRM chatbot tervezése és fejlesztése

Győr
4 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy szakemberre, aki segít a CRM chatbotunk tervezésében és fejlesztésében. A chatbotnak a lehető legjobban kell tükröznie a brandünket, ezért fontos, hogy a tervezés során figyelembe vedd a márkánk stílusát és hangzását. Olyan szakembert keresek, aki tapasztalt a chatbotok UX/UI tervezésében és tudja, hogy hogyan lehet javítani a felhasználói interakciókat. A projekt online végezhető, de Győr környékén előnyben részesítem azokat, akik könnyen elérhetők.

CRM chatbot karbantartása és frissítése

Pécs
4 hónapja

Szia! Éppen most indítottunk egy CRM chatbotot, és szükségünk van egy szakemberre, aki segít annak karbantartásában és frissítésében. A feladatod az lenne, hogy figyelemmel kísérd a chatbot teljesítményét, és javaslatokat tegyél a fejlesztésekre. Fontos, hogy tapasztalatod legyen a chatbot analitikájában, hogy tudj segíteni a teljesítmény javításában. A munka online végezhető, de preferálnám, ha Pécsen élnél, hogy személyesen is tudjunk egyeztetni.

CRM chatbot tesztelése

Online munka
4 hónapja

Helló! Szükségem van egy szakemberre, aki tesztelni tudja a CRM chatbotunk működését. A feladatod az lenne, hogy ellenőrizd a chatbot válaszait, és bárminemű hibát vagy problémát jelezz. Olyan emberre van szükségem, aki tapasztalt a szoftvertesztelésben, és képes azonosítani a felhasználói élmény szempontjából fontos problémákat. A feladat teljes mértékben online végezhető, így bárhonnan dolgozhatsz.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a CRM chatbot és hogyan segíthet a vállalkozásomnak?
A CRM chatbot egy olyan automatizált csevegőprogram, amely segíti a vállalatokat az ügyfélkapcsolatok kezelésében. Ez a technológia képes egyszerre több ügyfél kérdéseire válaszolni, információkat nyújtani a termékekről vagy szolgáltatásokról, és még akár ütemezni is tud találkozókat vagy emlékeztetőket. Használatával növelheti a hatékonyságát, hiszen a chatbot gyors válaszokat adhat, így Ön és csapata több időt tud szánni a komplexebb problémákra és ügyfélkapcsolatokra.
Milyen előnyökkel jár a CRM chatbot integrálása a meglévő rendszereimbe?
Hogyan tudom testreszabni a CRM chatbotomat a saját üzleti igényeimhez?
Mennyibe kerül egy CRM chatbot bevezetése, és milyen költségekkel kell számolnom?