CRM-betegrált katalógus létrehozása

Készítsd el a katalógust, amely zökkenőmentesen integrálódik a CRM rendszeredbe! Kérj szakértői konzultációt még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

CRM Katalógus létrehozása

Budapest
3 hónapja

Szia! Szükségem lenne egy CRM katalógusra, amely segít a céges ügyfélkezelésünk optimalizálásában. A feladatod az, hogy összegyűjts és rendszerezz adatokat a meglévő ügyfeleinkről, beleértve a kapcsolattartó információkat, a vásárlási szokásokat és a kommunikációs előzményeket. Fontos, hogy könnyen használható, áttekinthető formátumban készüljön el, lehetőleg Excel táblázatként. Elvárás, hogy tapasztalattal rendelkezz CRM rendszerek kezelésében, és tudj adatokat elemezni. Online munka is megoldható.

CRM rendszer bevezetése

Debrecen
3 hónapja

Helló! Szeretnék egy szakembert, aki segít bevezetni egy CRM rendszert a cégem számára. A feladatod az, hogy felmérd a cég igényeit, kiválaszd a legmegfelelőbb CRM megoldást, és támogass minket a bevezetési folyamat során. Olyan szakembert keresek, aki jártas a CRM rendszerekben és tud tanácsot adni a legjobb gyakorlatokról. A munkavégzés helye Debrecen, de online is elérhetők vagyunk.

CRM adatbázis karbantartás

Szeged
3 hónapja

Üdv! Szükségem van egy szakemberre, aki segít a CRM adatbázisunk karbantartásában. A feladatod az lesz, hogy ellenőrizd az adatokat, frissítsd az elavult információkat és gondoskodj arról, hogy minden adat pontos és naprakész legyen. Fontos, hogy már dolgoztál hasonló projektben, és rendelkezz jó adatkezelési készségekkel. A munka online is végezhető.

CRM rendszer testreszabás

Pécs
3 hónapja

Szia! Szeretnék valakit, aki segít testreszabni a már meglévő CRM rendszerünket a cég igényeihez. A feladatod az lesz, hogy együttműködj a csapatommal a szükséges módosítások végrehajtásában, beleértve új funkciók bevezetését és a meglévő folyamatok optimalizálását. Elvárás, hogy tapasztalatod legyen CRM testreszabásban és jó kommunikációs készségeid legyenek. Online munka megoldható.

CRM képzés szervezése

Győr
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy tapasztalt szakemberre, aki CRM képzést tud szervezni a munkatársaim számára. A feladatod az, hogy kidolgozz egy képzési anyagot, ami segít a csapatnak megérteni és hatékonyan használni a CRM rendszerünket. Fontos, hogy jól tudj tanítani és legyen tapasztalatod felnőttképzésben. A munka Szegeden történik, de a képzés online is zajlhat.

CRM riportok készítése

Online munka
3 hónapja

Szia! Szeretnék egy szakembert, aki segít elkészíteni a CRM rendszerből kinyert riportokat. A feladatod az lesz, hogy elemezd az adatokat, és olyan riportokat készíts, amelyek tájékoztatják a csapatot az ügyfélkezelés teljesítményéről. Elvárás, hogy rendelkezz tapasztalattal adatelemzésben és tudjál használni különféle riportáló eszközöket. A munka online végezhető.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a CRM katalógus, és miért van rá szükség a vállalatok számára?
A CRM katalógus egy olyan rendszer, amely a vállalatok ügyfélkapcsolatainak kezelésére szolgál. Fő célja, hogy segítse a cégeket abban, hogy nyomon követhessék az ügyfeleikkel folytatott interakciókat, értékesítéseket, valamint az ügyfélszolgálati tevékenységeket. Ezzel a rendszerrel javítható az ügyfélélmény, hiszen az információk könnyen elérhetők, és lehetőség nyílik személyre szabott ajánlatok készítésére. Továbbá, a CRM katalógus segíti a vállalatokat a hatékonyabb marketing és értékesítési stratégiák kidolgozásában is.
Hogyan válasszam ki a számomra legmegfelelőbb CRM katalógust?
Mik a leggyakoribb funkciók, amelyeket egy CRM katalógus kínál?
Milyen előnyöket nyújt egy jól működő CRM katalógus a kisvállalkozások számára?