DOOH Hirdetések Látványos Tervezése és Kivitelezése

Fedezd fel a DOOH hirdetések világát! Kérj ajánlatot szakértőinktől, és emeld új szintre a márkádat!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

DOOH hirdetések tervezése és fejlesztése

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene a DOOH (Digitális Különleges Hirdetés) hirdetéseim tervezésében és fejlesztésében. A feladatod az lenne, hogy kreatív, figyelemfelkeltő hirdetéseket hozz létre, amelyeket digitális kijelzőkön szeretnénk megjeleníteni. Fontos, hogy az általad készített anyagok megfeleljenek a legújabb trendeknek és technológiáknak. Olyan szakembert keresek, aki már rendelkezik tapasztalattal a digitális hirdetések fejlesztésében és tudja, hogyan lehet hatékonyan megszólítani a célcsoportot. Ha online is tudunk dolgozni, az még jobb, mert rugalmasan szeretném kezelni a feladat végrehajtását.

Digitális hirdetések grafikai tervezése

Szeged
3 hónapja

Üdv! Szükségem lenne egy grafikára szakosodott szakemberre, aki segít megtervezni a digitális hirdetési kampányaimat. Különösen érdekelnének a DOOH hirdetések, amelyek figyelemfelkeltőek és jól illeszkednek a márkám arculatához. A munkához szükséges, hogy rendelkezzen a legújabb grafikai szoftverekkel és tapasztalattal a digitális reklámok készítésében. Ha tudnál online dolgozni, az ideális lenne, mivel rugalmas időbeosztásra van szükségem.

DOOH kampányok kivitelezése és nyomon követése

Debrecen
3 hónapja

Helló! Keresek egy szakembert, aki képes lenne megvalósítani és nyomon követni a DOOH kampányaimat. A feladatod része lenne a hirdetési anyagok elkészítése, valamint a kampányok teljesítményének elemzése és optimalizálása. Fontos, hogy tapasztalatod legyen a digitális reklámok terén, és tudj jól dolgozni elemző eszközökkel. Ha ezt a feladatot online is tudod végezni, akkor az nagyszerű lenne, mivel így könnyebben tudunk együttműködni.

Kreatív DOOH hirdetések kidolgozása

Pécs
3 hónapja

Szia! Olyan kreatív szakembert keresek, aki segítene új, figyelemfelkeltő DOOH hirdetéseket kidolgozni. A célom, hogy a digitális plakátokon a legújabb trendek és technológiák szerint jelenjenek meg a hirdetéseim. Nagyon fontos számomra, hogy a szakember rendelkezzen tapasztalattal és portfólióval, amely bemutatja a korábbi munkáit. Ha online is tudnál segíteni, az ideális lenne, mivel így rugalmasan tudnánk egyeztetni.

DOOH hirdetési stratégiák kidolgozása

Győr
3 hónapja

Üdvözöllek! Olyan szakembert keresek, aki képes kidolgozni a DOOH hirdetési stratégiámat. Szükségem lenne szakértelemre a célcsoport meghatározásában, a hirdetési helyszínek kiválasztásában, és a legjobb időpontok és formátumok keresésében. Fontos, hogy tudj dolgozni adat- és piackutatási eszközökkel. Ha ez a munka online is végezhető, az nagyszerűen illeszkedne az időbeosztásomhoz.

DOOH hirdetések tesztelése és optimalizálása

Online munka
3 hónapja

Helló! Keresek egy szakembert, aki segíthet a DOOH hirdetéseim tesztelésében és optimalizálásában. A feladat magában foglalja a kampányok hatékonyságának kiértékelését, a hirdetési anyagok finomítását és a legjobb gyakorlatok alkalmazását. Itt fontos, hogy tapasztalatod legyen a digitális marketing terén, és tudj elemezni. Az online munka lehetősége miatt rugalmasan tudnánk együttműködni.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a DOOH hirdetés, és hogyan különbözik a hagyományos hirdetésektől?
A DOOH, vagyis Digitális Kültéri Hirdetés, olyan hirdetési forma, amely digitális kijelzőkön jelenik meg a nyílt térben, mint például LED vagy LCD panelek. A hagyományos hirdetésekkel ellentétben, amelyek statikusak és előre meghatározott időszakra készülnek, a DOOH hirdetések dinamikusak, könnyen frissíthetők és lehetővé teszik a célzott tartalom megjelenítését a közönség viselkedése vagy az időjárási körülmények alapján. Ezáltal hatékonyabbak lehetnek, hiszen gyakran valós időben reagálnak a környezeti változásokra.
Milyen előnyei vannak a DOOH hirdetéseknek a marketing stratégiám szempontjából?
Milyen technológiai megoldások segítik a DOOH hirdetések fejlesztését?
Hogyan mérhetjük a DOOH hirdetések hatékonyságát?