Bonyolult felhasználói kérések feldolgozásának fejlesztése

Finomítsd a bonyolult felhasználói kérések kezelését szakértő segítségével! Kérj konzultációt most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Kérések fejlesztése webalkalmazásban

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene egy webalkalmazásban a felhasználói kérések fejlesztésében. A feladatod az lenne, hogy megértsd a felhasználói élményt és a funkciókat, amiket a felhasználók kérnek, majd ezek alapján javasolj megoldásokat. Fontos, hogy rendelkezz tapasztalattal a webfejlesztésben és ismerd a legfrissebb trendeket. A munka részben távmunka is lehet, de néhány találkozóra szeretnék Budapestre jönni.

Kérések fejlesztése mobilalkalmazásban

Debrecen
3 hónapja

Helló! Olyan tapasztalt fejlesztőt keresek, aki segít a mobilalkalmazásunk felhasználói kéréseinek fejlesztésében. Az a célom, hogy a felhasználók igényeit a lehető legjobban kielégítsük, ezért szükségem van valakire, aki érti a mobilfejlesztés apróságait és képes innovatív ötleteket hozni. A munka részben online is végezhető, de szeretném, ha Debrecenben tudnánk néhány megbeszélést tartani.

Kérések fejlesztése ügyfélszolgálati rendszerben

Szeged
3 hónapja

Üdv! Szükségem van egy szakértőre, aki segít az ügyfélszolgálati rendszerünk kéréseinek fejlesztésében. Kérlek, nézd át a jelenlegi rendszert, és javasolj változtatásokat, hogy jobban tudjuk kezelni a felhasználói kéréseket. Kérlek, rendelkezz tapasztalattal ügyfélszolgálati rendszerek fejlesztésében, és tudj dolgozni csapatban. A munka végezhető online, de a szegedi főhadiszállásunkon is találkozhatunk.

Kérések fejlesztése online platformon

Pécs
3 hónapja

Kedves Fejlesztő! Az online platformunkon szeretnénk fejleszteni a felhasználói kéréseket, és ehhez keresünk egy szakembert. A feladatod az lenne, hogy gyűjtsd össze a felhasználói visszajelzéseket, és alakítsd át azokat konkrét fejlesztési javaslatokká. Fontos, hogy képes legyél önállóan dolgozni és a határidőket tartani. A munka teljes mértékben online is végezhető, így bárhonnan dolgozhatsz.

Kérések fejlesztése e-kereskedelmi rendszerben

Győr
3 hónapja

Szia! Olyan fejlesztőt keresek, aki segít az e-kereskedelmi rendszerem kéréseinek fejlesztésében. A célom, hogy a vásárlói igényeket jobban megértsük és kielégítsük. Szükségem van valakire, aki tapasztalt az e-kereskedelem területén, és szabványos megoldásokat tud ajánlani. Ha lehet, szeretném, ha Győrben találkoznál velem néhány alkalommal, de az online munka is opció.

Kérések fejlesztése CRM rendszerben

Online munka
3 hónapja

Helló! Szükségem van egy szakértőre, aki segít a CRM rendszerem kéréseinek fejlesztésében. A feladatod az lenne, hogy javaslatokat tegyél a rendszer javítására, figyelembe véve a felhasználói visszajelzéseket és a legjobb gyakorlatokat. Kérlek, rendelkezz tapasztalattal CRM rendszerek fejlesztésében, és tudj hatékonyan kommunikálni. A munka teljesen online végezhető, rugalmas időbeosztással.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mik azok a kérések fejlesztése, és miért fontos ez a folyamat?
A kérések fejlesztése egy olyan folyamat, amely során a felhasználók által megfogalmazott igények és javaslatok alapján új funkciókat, fejlesztéseket valósítunk meg. Ez a lépés kulcsfontosságú, mert segít a termék vagy szolgáltatás folyamatos javításában, és biztosítja, hogy az megfeleljen a felhasználók elvárásainak. Az ügyfelek visszajelzései segítenek abban, hogy a jövőbeni fejlesztések valóban relevánsak legyenek és értékes tapasztalatokat nyújtsanak számukra.
Hogyan gyűjthetünk hatékonyan visszajelzéseket a felhasználóktól a kérések fejlesztéséhez?
Mik a leggyakoribb kihívások a kérések fejlesztése során?
Milyen lépéseket érdemes követni a kérések fejlesztése utáni megvalósítás során?