Hangalapú bot létrehozása bejövő megkeresések kezelésére

Készítsd el saját hangrobotodat a bejövő megkeresések kezelésére! Lépj kapcsolatba szakértőinkkel és kérj árajánlatot még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Hangalapú ügyfélszolgálati rendszer fejlesztése

Budapest
3 hónapja

Szia! Szükségem lenne egy szakemberre, aki segítene nekem egy hangalapú ügyfélszolgálati rendszer kidolgozásában. Az elképzelésem az, hogy a felhasználók telefonon keresztül egyszerűen tudjanak információt kérni, és a rendszer automatikusan irányítsa őket a megfelelő osztályhoz. Olyan szakembert keresek, aki tapasztalattal rendelkezik hangalapú technológiákban, és ismeri a legújabb megoldásokat, mint például a mesterséges intelligencia. Az árajánlatodat várom, és fontos lenne, hogy a munka akár online is elvégezhető legyen.

Választható hangalapú ügyfélszolgálat létrehozása

Debrecen
3 hónapja

Helló! Szeretnék egy hangalapú ügyfélszolgálati megoldást létrehozni, ahol a felhasználók automatikusan választ kaphatnak a kérdéseikre. Olyan szakembert keresek, aki jól ismeri a hangfelismerő rendszereket, és képes testreszabni a megoldást, hogy az a mi igényeinknek megfeleljen. Fontos, hogy a rendszer képes legyen a leggyakoribb kérdések kezelésére, és hogy az adatok védelme is meg legyen oldva. Az online kommunikációt preferálom, szóval nyugodtan lehet a munka távolról.

Hangalapú ügyfélszolgálati platform tervezése

Szeged
3 hónapja

Üdvözlöm! Olyan szakembert keresek, aki segíthet nekem egy hangalapú ügyfélszolgálati platform megtervezésében. Szeretném, ha a felhasználók hangutasításokkal tudnának információt kérni különböző szolgáltatásainkról. Fontos, hogy a megoldás felhasználóbarát legyen, és könnyen integrálható legyen a meglévő rendszereinkbe. Olyan tapasztalattal rendelkező embert keresek, aki jól ismeri a piacot, és tudja, hogyan kell a rendszereket hatékonyan összekapcsolni. Az online munkavégzés számomra ideális lenne.

Hangalapú ügyfélszolgálati megoldás implementálása

Pécs
3 hónapja

Szia! Szeretném megvalósítani a hangalapú ügyfélszolgálati megoldásomat, és ehhez keresek egy tapasztalt szakembert. A feladat magában foglalja a hangalapú rendszer fejlesztését, amely képes kezelni a bejövő hívásokat és automatikusan válaszolni a gyakori kérdésekre. Kérlek, küldd el a referenciáidat, és írd meg, hogy milyen konkrét lépésekkel tudnád megvalósítani a projektet. Az online munkát preferálom, így bárhonnan tudnánk együtt dolgozni.

Hangalapú ügyfélszolgálati szoftver fejlesztése

Győr
3 hónapja

Helló! Szükségem van egy szakemberre, aki segítene nekem egy hangalapú ügyfélszolgálati szoftver kifejlesztésében. A célom az, hogy a felhasználók egyszerűen tudjanak információt kérni a szolgáltatásainkról, és a rendszer automatikusan válaszoljon. Olyan szakértőt keresek, aki ismeri a legújabb hangalapú technológiákat és képes a feladatokat határidőre elvégezni. Az online munka lehetősége számomra kedvező.

Hangalapú ügyfélszolgálati technológia bevezetése

Online munka
3 hónapja

Üdvözlöm! Szeretném bevezetni a hangalapú ügyfélszolgálati technológiát a cégnél, és ehhez keresek egy tapasztalt szakembert. A feladat az lenne, hogy megtervezze és megvalósítsa a rendszert, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy hangutasításokkal nyújtsanak be kérdéseket. Fontos, hogy a szakember rendelkezzen megfelelő tapasztalattal a hangfelismerés terén, és tudja, hogyan kell a rendszert integrálni a meglévő platformokkal. Az online munka lehetősége ideális lenne számomra.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a hangalapú ügyfélszolgálat, és hogyan működik?
A hangalapú ügyfélszolgálat, más néven IVR (Interactive Voice Response), egy olyan rendszer, amely lehetővé teszi, hogy az ügyfelek telefonon keresztül interakcióba lépjenek a vállalatokkal. A rendszer automatikus üdvözlő üzeneteket játszik le, majd lehetőségeket kínál az ügyfeleknek, például nyomják meg a 1-es gombot a számla információkhoz, a 2-est pedig a technikai támogatáshoz. Az ügyfelek választhatnak a különböző menüpontok közül, lehetővé téve, hogy gyorsan elérjék a szükséges információkat vagy szolgáltatásokat.
Milyen előnyei vannak a hangalapú ügyfélszolgálat használatának?
Hogyan segíthet a hangalapú ügyfélszolgálat az üzleti folyamatok optimalizálásában?
Milyen kihívásokkal nézhet szembe egy vállalat a hangalapú ügyfélszolgálat bevezetésekor?