Problémás ügyfelek azonosítására szolgáló hangalapú bot készítése

Fedezd fel a hangalapú botok világát, amelyek segítenek azonosítani a problémás ügyfeleket! Kérj konzultációt szakértőinktől most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Problémás ügyfelek kezelése

Online munka
3 hónapja

Kedves szakember! Olyan valakit keresek, aki segíthet nekem a problémás ügyfelekkel való kommunikációban. Az ügyfeleink néha nehezen érthetőek, és szeretném, ha segítenél átlátni a helyzeteket. Fontos, hogy empatikus légy, és képes legyél türelmesen meghallgatni őket. A feladatod az lenne, hogy írásban válaszolj az ügyfelek megkereséseire, és próbáld meg megoldani a problémáikat. A munkát online végezheted, ezért szükségem van egy megbízható internetkapcsolatra. Minden válaszodat ügyfélszolgálati stílusban kell megfogalmazni, és figyelj a részletekre!

Ügyfélszolgálati támogató keresése

Budapest
3 hónapja

Szia! Keresek egy ügyfélszolgálati szakembert, aki tapasztalattal bír a problémás ügyfelek kezelésében. A feladatod az lenne, hogy foglalkozz azokkal az ügyfelekkel, akik panaszkodnak, és megpróbáld megnyugtatni őket. Azt várom, hogy türelmes és megértő legyél, és képes legyél megoldásokat javasolni. A munkát Budapesten végeznénk, de ha megoldható, online is dolgozhatsz. Kérlek, a válaszaid legyenek világosak és kedvesek!

Problémás ügyfelek kezelése online

Debrecen
3 hónapja

Tisztelt szakember! Olyan megoldásokra van szükségem, amelyek segítenek a problémás ügyfelekkel való együttműködésben. Az online munkát keresem, ahol az ügyfelek kérdéseire és problémáira kell reagálnod. Fontos, hogy jó kommunikációs készségekkel rendelkezz, és képes légy a stresszes helyzetek kezelésére is. Kérlek, írd le, milyen tapasztalataid vannak ebben a témában, és hogyan tudnád segíteni a munkámat!

Problémás ügyfelek számára támogatás

Szeged
3 hónapja

Helló! Szükségem van egy hozzáértő kollégára, aki segítene nekem a problémás ügyfelek kezelésében. A feladatod az lenne, hogy figyelmesen hallgasd meg az ügyfelek panaszait, és írj válaszokat, amelyek megoldásokat kínálnak. A kommunikációnak udvariasnak és professzionálisnak kell lennie. Szegeden dolgozunk, de ha úgy kényelmesebb, online is végezheted a feladatokat. Kérlek, mondj el többet a tapasztalataidról!

Ügyfélszolgálati szaktanácsadó

Pécs
3 hónapja

Kedves szakember! Olyan ügyfélszolgálati szaktanácsadót keresek, aki tapasztalattal bír a problémás ügyfelek kezelésében. A feladatod az lesz, hogy segítséget nyújts az ügyfelek számára, akik nehezen találják meg a megoldást a problémáikra. Az elvárásaim közé tartozik, hogy empatikus legyél, és képes legyél világosan kommunikálni az ügyfelekkel. Ezt a munkát Pécsen végezzük, de online is dolgozhatsz, ha az kényelmesebb!

Ügyfélkommunikációs szakember

Online munka
3 hónapja

Helló! Keresek egy ügyfélkommunikációs szakembert, aki segít nekem a problémás ügyfelekkel való kapcsolattartásban. A feladatod az lenne, hogy írásban reagálj az ügyfelek megkereséseire, akik nehezen kifejeznek bizonyos problémákat. Fontos, hogy legyen jó íráskészséged és türelmed, mert sokszor nehézkes a kommunikáció. A munkát online végezheted, és kérem, hogy válaszaid legyenek szakmai és udvarias hangvételűek!

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a problémás ügyfelek robotja, és hogyan segíthet a vállalkozásomnak?
A problémás ügyfelek robotja egy mesterséges intelligencia alapú megoldás, amely kifejezetten a nehéz ügyfelek kezelésére lett kifejlesztve. Ez a robot képes azonosítani azokat az ügyfeleket, akik esetleg elégedetlenek a szolgáltatásainkkal, és valós időben reagálni a kérdéseikre és panaszokra. Így gyorsabban képes kezelni a problémákat, és csökkenteni az ügyfélszolgálatra háruló terheket, lehetővé téve, hogy a munkatársaink a komolyabb ügyekre koncentrálhassanak.
Milyen előnyökkel jár a problémás ügyfelek robotjának használata?
Hogyan integrálhatom a problémás ügyfelek robotját a meglévő ügyfélszolgálati rendszereimbe?
Mik a leggyakoribb kihívások a problémás ügyfelek robotjának bevezetésénél?