Hívásrögzítési és elemzési automatizálás

Automatizáld a hívások rögzítését és elemzését szakértő segítségével! Kérj díjmentes konzultációt most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Hívásautomata elemzés - Adatok feldolgozása

Online munka
3 hónapja

Szia! Szükségem lenne egy szakemberre, aki segítene a hívásautomata adatok alapos elemzésében. A feladat az, hogy összegyűjtsd és rendszerezd az összes hívásról szóló statisztikát, beleértve a hívások hosszát, gyakoriságát és típusaikat. Fontos, hogy érts a hívásanalitikához és használj olyan eszközöket, mint az Excel vagy más adatkezelő programok. Az elemzést a lehető leghamarabb szeretném megkapni, mert fontos a vállalkozásom működése szempontjából.

Hívásautomata elemzés - Jelentés készítése

Online munka
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy tapasztalt elemzőre, aki készítene egy részletes jelentést a hívásautomata statisztikákról. A feladatod lenne összegyűjteni az adatokat, és azokat egy könnyen értelmezhető formában prezentálni. Kérlek, használj grafikonokat és diagramokat a vizualizáláshoz. Elvárás, hogy tudj online kommunikálni, mivel gyakori visszajelzésekre lesz szükségem a folyamat során.

Hívásautomata elemzés - Kockázatelemzés

Budapest
3 hónapja

Kedves szakember! Szeretnék segítséget kérni a hívásautomata elemzésében, különös figyelmet fordítva a kockázatok feltárására. A cél, hogy megértsük a rendszer gyenge pontjait, és javaslatokat kapjunk a fejlesztésekre. Elvárás, hogy tapasztalattal rendelkezz a telekommunikáció terén, és tudj hatékonyan kommunikálni a kockázatkezelésről.

Hívásautomata elemzés - Szolgáltatások optimalizálása

Debrecen
3 hónapja

Szia! Szükségem lenne egy szakemberre, aki segít optimalizálni a hívásautomata szolgáltatásaimat. Szeretném, ha elemeznéd a hívási mintáimat, és javaslatokat tennél arra, hogyan lehetne jobban kiszolgálni az ügyfeleimet. Kérlek, tapasztalatod legyen a híváskezelésben, és tudj konkrét javaslatokat tenni a folyamatok javítására.

Hívásautomata elemzés - Trendek azonosítása

Pécs
3 hónapja

Üdv! Olyan szakembert keresek, aki képes azonosítani a hívásautomata használati trendeket az elmúlt hónapok során. A feladat során fontos, hogy a különböző adatokat elemezd és összehasonlítsd. Elvárás, hogy tapasztalt legyél az adatelemzésben és képes legyél a következtetéseidet világosan kommunikálni velem. Online munka, így otthon is végezheted a feladatot.

Hívásautomata elemzés - Ügyfélelégedettség vizsgálata

Szeged
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy szakemberre, aki segítene elemezni az ügyfelek elégedettségét a hívásautomata használata során. Kérlek, végezz felméréseket és gyűjtsd össze az adatokat, majd elemezd az eredményeket. Ezen kívül fontos, hogy tudj javaslatokat tenni a hívásautomata fejlesztésére az ügyfélelégedettség növelése érdekében. Az online munkavégzés lehetősége fontos számomra.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a hívásautomata elemzés, és miért fontos?
A hívásautomata elemzés egy olyan folyamat, amely a híváskezelési rendszerek működésének és hatékonyságának értékelésére irányul. Ezen elemzés során részletes statisztikákat gyűjtünk a hívások számáról, azok lebonyolítási idejéről és a rendszer válaszidejéről. Ez fontos, mert segít azonosítani a rendszer gyengeségeit, javítani a szolgáltatás minőségét, és optimalizálni a híváskezelési folyamatokat, ami végső soron a felhasználói élmény növelését célozza.
Hogyan zajlik a hívásautomata elemzés folyamata?
Milyen előnyökkel jár a hívásautomata rendszer elemzése a vállalatok számára?
Milyen eszközöket használhatunk a hívásautomata elemzéshez?