Automatikus jelentéskészítő hangrobot

Fedezd fel a hangalapú bot erejét, amely automatikusan készíti el a hívásokról szóló jelentéseket! Kérj konzultációt szakértőinktől még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Automatikus Hívásbot létrehozása

Budapest
4 hónapja

Üdvözöllek! Szükségem lenne egy szakemberre, aki automatikus hívásbotot készít számunkra. A feladat során fontos, hogy a bot képes legyen kezelni a bejövő hívásokat, és egy egyszerű párbeszédet folytasson az ügyfelekkel. Kérlek, mesélj arról, hogyan tervezted meg a hangalapú interakciókat, és milyen eszközöket használsz az integrációhoz. Az ideális jelöltnek tapasztalatokkal kell rendelkeznie a VoIP rendszerek terén, valamint jól kell ismernie a hangkezelő szoftvereket. Az online munka lehetősége adott, de az első megbeszélést szeretném személyesen lebonyolítani.

Hívásbot automatizálás fejlesztése

Debrecen
4 hónapja

Helló! Szeretnék tőled segítséget kérni egy hívásbot automatizálási projekt kapcsán. A botnak képesnek kell lennie az alapvető információk megadása mellett, az ügyfélszolgálati kérdések kezelésére is. Fontos, hogy a fejlesztés során a bot a lehető legtermészetesebb módon kommunikáljon, ezért olyan valakit keresek, aki megértette a mesterséges intelligencia nyújtotta lehetőségeket. Az online munka teljesen rendben van, viszont a határidő szoros: egy hónapon belül szeretném befejezni a projektet.

Hangvezérelt ügyfélszolgálati hívásbot megvalósítása

Szeged
4 hónapja

Sziasztok! Ügyfélszolgálati hívásbotot szeretnék kifejleszteni, aki képes válaszolni az alapvető kérdésekre és irányítani a hívásokat az illetékes osztályhoz. Nagyon fontos számomra, hogy a bot minél hivatalosabb hangvételű legyen, és a programozás során figyeljetek a user experience-re is. Olyan szakemberre van szükségem, aki tapasztalattal rendelkezik a hívásbotok terén, és tud segíteni a hangminták optimalizálásában. Az online munka lehetősége adott, de a közös brainstormingot szívesen tartanám személyesen.

Ügyfélszolgálati automatikus hívásbot fejlesztése

Győr
4 hónapja

Kedves szakember! Szükségem lenne egy automatikus hívásbotra, amely képes kezelni a bejövő hívásokat és válaszolni az ügyfelek kérdéseire. Az elképzelésem egy egyszerű, könnyen kezelhető rendszer, amely képes az ügyfelek számára a legfontosabb információkat megadni. Kérlek, ossz meg velem referenciákat és tapasztalatokat a hasonló projektek terén. Az online munka teljesen rendben van számomra, és a munkaidőt is rugalmasan tudom kezelni.

Automatikus híváskezelő rendszer tervezése

Pécs
4 hónapja

Helló! Olyan szakembert keresek, aki segítene egy fejlett automatikus híváskezelő rendszer kidolgozásában, amely az ügyfélszolgálatunkat támogathatja. A cél az, hogy a hívásbot a leggyakoribb kérdéseket hatékonyan kezelje, és ha szükséges, átirányítsa a hívásokat az élő munkatársakhoz. Olyan megoldást szeretnénk, amely AI technológiát is használ. Kérlek, mesélj a tapasztalataidról, és hogy hogyan tervezed megvalósítani ezt a rendszert. Az online munka opciója ideális számomra.

Hívásbot fejlesztés mesterséges intelligenciával

Online munka
4 hónapja

Üdv! Szükségem lenne egy tapasztalt fejlesztőre, aki képes egy hívásbotot létrehozni mesterséges intelligencia alkalmazásával. A botnak képesnek kell lennie arra, hogy megértse és feldolgozza az ügyfelek kérdéseit, valamint zökkenőmentesen irányítsa őket a megfelelő információkhoz. A fő célom, hogy a bot megkönnyítse az ügyfélszolgálatunk munkáját. Kérlek, mondj el a korábbi projektjeidről és a használt technológiákról. A feladat elsősorban online végezhető, de a inicializáló megbeszéléshez szívesen találkozom személyesen.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az az automatikus hívásbot, és hogyan működik?
Az automatikus hívásbot egy olyan rendszer, amely képes automatikusan hívásokat indítani és fogadni, anélkül, hogy emberi beavatkozásra lenne szükség. A rendszer alapvetően hangalapú utasításokat használ, amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy interakcióba lépjenek a szolgáltatásokkal. Például, ha egy cég automatikusan értesíteni szeretné az ügyfeleit egy közelgő eseményről, a hívásbot felhívja őket, és közvetíti az üzenetet, miközben lehetőséget biztosít a kérdések feltevésére is.
Milyen előnyöket nyújt az automatikus hívásbot a vállalatok számára?
Milyen iparágakban használják leggyakrabban az automatikus hívásbotokat?
Hogyan lehet testreszabni az automatikus hívásbotokat, hogy megfeleljenek a vállalat igényeinek?