Hangalapú bot panaszok és vélemények feldolgozására

Fedezd fel a legújabb hangalapú botot, amely hatékonyan kezeli a panaszokat és véleményeket! Kérj ingyenes konzultációt még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Panaszok Hangbotja fejlesztése

Online munka
3 hónapja

Helló! Szeretnék egy hangalapú botot készíteni, ami a panaszok kezelésére és kezelésére specializálódik. Az ötlet az, hogy a felhasználók könnyedén be tudják adni a panaszaikat, és a bot segít az ügyintézésben, válaszokat ad, és irányítja őket a megfelelő szolgáltatásokhoz. Fontos, hogy a megoldás interaktív és felhasználóbarát legyen. A szakértőnek rendelkeznie kell tapasztalattal a chatbot fejlesztésében, különösen a hangalapú megoldások terén. A munka online végezhető, a határidők rugalmasak, de szeretném, ha a bot alapverzióját minél előbb elkészítenénk.

Panaszok Hangbotja integráció

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakemberre van szükségem, aki segíthet egy hangbot integrálásában a meglévő ügyfélszolgálati rendszereinkbe. Szeretnénk, ha a bot zökkenőmentesen működne a panaszok kezelésében, és automatikusan kérdéseket tudna feltenni az ügyfeleknek, hogy pontos információkat gyűjtsön. Elvárás, hogy a szakértő ismerje a API-kat, és tapasztalata legyen a CRM rendszerek integrálásában. A projekt célja, hogy csökkentsük az élő ügyintézők munkáját, ezért sürgősen várom a megoldásokat.

Panaszkezelő chatbot fejlesztése

Debrecen
3 hónapja

Üdv! Olyan fejlesztőre van szükségem, aki segíthet egy panaszkezelő chatbot megalkotásában. A botnak képesnek kell lennie arra, hogy a felhasználók panaszait értelmezze és válaszokat adjon. Kérem, hogy a szakember tapasztalattal rendelkezzen a természetes nyelvfeldolgozás terén, és legyen jártassága a Python vagy JavaScript nyelvben. A munka online végezhető, és a határidő fontos, mert szeretnénk minél előbb bevezetni az új rendszert.

Hangalapú ügyfélszolgálati bot létrehozása

Szeged
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy szakemberre, aki elkészíti számunkra a hangalapú ügyfélszolgálati botot. A bot célja, hogy gyorsan és hatékonyan kezelje a felhasználói panaszokat. Kérlek, hogy olyan megoldást javasolj, amely könnyen integrálható a weboldalunkkal, és remélhetőleg az ügyfelek panaszainak 80%-át automatikusan kezelni tudja. Elvárás, hogy a szakember tapasztalattal rendelkezzen a beszédfelismerés terén, és ismerje a chatbot platformokat. A munka online végezhető.

Panaszok Hangbotja - UX tervezés

Pécs
3 hónapja

Szia! Keresek egy UX tervezőt, aki segítene a Panaszok Hangbotja felhasználói felületének megtervezésében. Fontos, hogy a bot egyszerűen használható legyen, és az ügyfelek számára intuitív élményt nyújtson. A szakértőnek rendelkeznie kell tapasztalattal a hangalapú interfészek tervezésében, és ismernie kell a legújabb tendenciákat a felhasználói élményben. A munka online végezhető, és szeretném, ha a tervek minél előbb elkészülnek.

AI alapú panaszkezelő rendszer fejlesztése

Budapest
3 hónapja

Üdv! Olyan szoftverfejlesztőt keresek, aki AI-t használva tud egy panaszkezelő rendszert létrehozni. A cél az, hogy a rendszer a felhasználók panaszaiból tanuljon, és folyamatosan javítsa a válaszait. A szakértőnek jártasnak kell lennie a gépi tanulásban és a természetes nyelvfeldolgozásban. A projekt online végezhető, és arra törekednék, hogy a teszteléshez szükséges prototípus minél előbb elkészüljön.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a Panaszok Hangbotja és hogyan működik?
A Panaszok Hangbotja egy innovatív digitális megoldás, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy hangalapú panaszaikat és kérdéseiket egy automatizált rendszernek adják át. A hangbot mesterséges intelligencia segítségével elemzi a beérkezett információkat, és azonnali válaszokat ad, valamint segít a problémák gyorsabb megoldásában. Az interakció során a felhasználók egyszerűen beszélnek a hangbothoz, amely az információkat feldolgozza és szükség esetén útmutatást ad a következő lépésekről.
Milyen típusú panaszokat lehet benyújtani a Panaszok Hangbotján keresztül?
Hogyan tudom elérni a Panaszok Hangbotját?
Mennyire megbízható a Panaszok Hangbotja az ügyfélszolgálati problémák kezelésében?