Kandidátok telefonos megkeresésének automatizálása

Automatizáld a jelöltek hívását, és spórolj időt! Kérj ingyenes konzultációt szakértőnktől még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Hívásautomatizálási rendszer kiépítése

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki képes kiépíteni egy hívásautomatizálási rendszert a cégünk számára. A feladatod az lenne, hogy megtervezd és implementáld a folyamatokat, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy automatizáljuk a bejövő és kimenő hívásainkat. Fontos, hogy tapasztalatod legyen különböző híváskezelő szoftverekkel, és érts a VoIP rendszerekhez is. Ideális esetben az online munkavégzés is lehetséges, de van lehetőség helyszíni munkára is. Kérlek, hogy a megvalósításhoz szükséges időt és költségeket is tüntesd fel!

Hívásautomatizálás szoftver fejlesztése

Debrecen
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy olyan fejlesztőre, aki hívásautomatizáló szoftvert tud készíteni számunkra. A rendszer célja, hogy hatékonyan kezelje a telefonhívásokat, és segítsen a munkafolyamataink optimalizálásában. Kérlek, részletezd, hogy milyen technológiai ismereteid vannak, és hogy mikor tudnád megkezdeni a munkát. Az online munkavégzés előny, de ha Debrecenben tudsz dolgozni, az is jó lenne!

Hívásautomatizálási rendszer auditálása

Online munka
3 hónapja

Üdvözöllek! Olyan szakembert keresek, aki szakértője a hívásautomatizálási rendszereknek, és képes lenne auditálni a jelenlegi rendszerünket. Szeretném, ha átnéznéd a beállításokat, és ajánlanál javításokat, amelyek segíthetnek a hatékonyság növelésében. Fontos, hogy tapasztalt legyél a területen, és tudj javaslatokat tenni a legjobb gyakorlatokra. Az auditálás online keretek között történne, így kérem, ezt is vedd figyelembe.

Hívásautomatizálás oktatása

Szeged
3 hónapja

Szia! Szegeden keresek egy oktatót, aki segíthet a hívásautomatizálás alapjainak elsajátításában. Célom, hogy a csapatom teljes mértékben megértse a rendszer működését, ezért részletes és érthető oktatásra van szükség. Kérlek, írd le, hogy milyen tapasztalataid vannak az oktatás terén, és hogy milyen témákat szeretnél érinteni. Az online oktatás is szóba jöhet, ha az jobban megfelel számodra.

Hívásautomatizálás integrálása meglévő rendszerekbe

Pécs
3 hónapja

Kedves Szpecialista! Pécsi irodánkban szeretnénk integrálni a hívásautomatizálást a meglévő CRM rendszerünkkel. Keresünk egy olyan szakembert, aki tapasztalattal rendelkezik ezen a területen, és képes lenne megvalósítani a zökkenőmentes integrációt. Kérlek, írd le a tapasztalataidat és a várható folyamatot. Online munkavégzés is lehetséges, ha az kényelmesebb számodra.

Hívásautomatizálási megoldások kutatása

Online munka
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki képes alapos kutatást végezni a legjobb hívásautomatizálási megoldásokról. Szeretném, ha összeállítanál egy listát a piacon elérhető lehetőségekről, azok előnyeiről és hátrányairól. Fontos, hogy érts a területhez, és tudj hiteles forrásokból dolgozni. Az online kutatás ideális lenne, így kérlek, oszd meg, milyen időkeretben tudnál végezni a munkával.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a hívásautomatizálás és hogyan működik?
A hívásautomatizálás egy olyan rendszer, amely automatikusan kezeli a telefonos hívásokat, például a hívások fogadását, irányítását vagy nyilvántartását. Alapvetően egy szoftver vagy hardver megoldás, amely lehetővé teszi, hogy a hívásokat előre programozott szabályok szerint kezeljük. Ezen rendszerek beépített intelligenciával rendelkezhetnek, például VI (virtuális asszisztens) segítségével, amely a hívásokat a megfelelő személyhez irányítja, vagy információt ad a hívó félnek anélkül, hogy emberi beavatkozásra lenne szükség.
Milyen előnyei vannak a hívásautomatizálásnak a vállalatok számára?
Milyen típusú hívásautomatizáló rendszerek léteznek?
Hogyan válasszunk hívásautomatizálási megoldást a vállalatunk számára?