Hanghívások integrálása a legmodernebb technológiával (Agora Voice API, Voximplant)

Fedezd fel, hogyan forradalmasíthatod kommunikációdat a legújabb hanghívási integrációkkal! Kérj szakértői konzultációt még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Hívások integrációja CRM rendszerbe

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene integrálni a hívásaimat a CRM rendszerembe. Szeretném, ha minden bejövő és kimenő hívás automatikusan rögzítésre kerülne a rendszerben, hogy könnyebben nyomon tudjam követni az ügyfelekkel való kommunikációt. Fontos, hogy tapasztalattal rendelkezz a CRM rendszerek integrálásában, és ismerd a legmodernebb API megoldásokat. A munka online is végezhető, de jó lenne, ha rendszeresen tudnánk egyeztetni. Kérlek, részletezd, hogy milyen módszerekkel tudod segíteni ezt a folyamatot!

Telefonhívások automatikus rögzítése

Debrecen
3 hónapja

Helló! Egy olyan megoldásra van szükségem, ami lehetővé teszi a telefonhívásaim automatikus rögzítését és visszakeresését. A célom, hogy mindig hozzáférjek a hívásaim tartalmához, amikor szükségem van rá. Keresek egy olyan szakembert, aki jól ért a hívásintegrációhoz, lehetőleg tapasztalattal bír a VoIP telefonokkal és a kapcsolódó szoftverekkel. A munka végezhető távolról, de szeretnék egy alapos, részletes bemutatót arról, hogyan működik majd a rendszer.

Hívásközpont integráció

Szeged
3 hónapja

Üdv! Egy hívásközpont integrációjára van szükségem, amely képes összekapcsolni több csatornát, például telefon, e-mail és chat. Olyan szakembert keresek, aki jártas a híváskezelő rendszerekben, és tud nekem egy átfogó megoldást kínálni. A munka online is elvégezhető, de fontos, hogy legyen tapasztalatod a rendszerek integrálásában és a kommunikációs platformok összekapcsolásában. Kérlek, mesélj a korábbi projektjeidről!

CRM és telefonhívások integrálása

Pécs
3 hónapja

Szia! Szeretném integrálni a telefonhívásaimat a CRM szoftveremmel, hogy könnyebben tudjam kezelni az ügyfélkapcsolataimat. Olyan szakembert keresek, aki ért a CRM rendszerekhez és a telefonos kommunikációhoz egyaránt. A munka online végezhető, de fontos, hogy tudjál segíteni az adatvédelmi előírások betartásában is. Kérlek, írd le, milyen lépéseket kell megtenni, hogy sikeresen megvalósítsuk ezt a projektet.

Híváskezelési megoldás kidolgozása

Győr
3 hónapja

Helló! Híváskezelési megoldásra van szükségem a vállalkozásom számára, amely lehetővé teszi a hívások hatékonyabb kezelését. Keresek egy szakembert, aki tapasztalt a hívásintegrációban, és képes egyedi megoldásokat kínálni. A munka végezhető online, de fontos, hogy jó referenciákkal rendelkezz, és tudj segíteni a rendszerek közötti zökkenőmentes integrációban. Milyen megoldásokat tudsz ajánlani?

Hívások összegzése és riportálás

Online munka
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene összegyűjteni és riportálni a telefonhívásaim adatait. Szeretném tudni, hogy mennyi hívás történt, mikor és kivel. Kérlek, csak akkor válaszolj, ha van tapasztalatod a hívások elemzésében és riportálási rendszerekben. A munka online is végezhető, és fontos, hogy a végleges riport jól áttekinthető legyen. Kérlek, adj egy rövid leírást a referenciáidról és a megoldásaidról!

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a hívások integrációja és miért fontos ez a vállalkozások számára?
A hívások integrációja azt jelenti, hogy a telefonos kommunikációs rendszerek összekapcsolódnak más üzleti alkalmazásokkal és folyamatokkal. Ez azért fontos, mert javítja a kommunikáció hatékonyságát, lehetővé teszi az adatok valós idejű megosztását, így a munkatársak gyorsabban és pontosabban tudnak reagálni a hívásokra. Például a CRM rendszerekkel történő integráció lehetővé teszi, hogy az ügyfélinformációk azonnal elérhetők legyenek a hívás során, így a képviselők személyre szabottabb szolgáltatást nyújthatnak.
Hogyan lehet implementálni a hívások integrációját egy meglévő rendszerbe?
Milyen előnyökkel jár a hívások integrációja a vásárlói élmény szempontjából?
Milyen technológiai megoldások állnak rendelkezésre a hívások integrálásához?