Hiba gyűjtő chatbot fejlesztése és IT részlegnek való továbbítása

Fedezd fel a felhasználói hibák hatékony gyűjtésének titkait egy okos chat-bottal! Kérj ingyenes konzultációt most!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Hibajelentő Chatbot fejlesztése

Budapest
4 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene egy hibajelentő chatbotot fejleszteni. A chatbotnak képesnek kell lennie a felhasználók által bejelentett hibák és problémák automatikus feldolgozására. Fontos, hogy a chatbot interaktív és felhasználóbarát legyen, a válaszok pedig a leggyakrabban előforduló problémákra vonatkozzanak. Elvárás, hogy legyen tapasztalatod a mesterséges intelligencia alapú chatbotok fejlesztésében, és tudj olyan platformokat használni, mint a Dialogflow vagy az Rasa. A munkát előnyösen online szeretném végezni, így bármelyik városból dolgozhatsz!

Chatbot integráció a hibajelentő rendszerbe

Szeged
4 hónapja

Helló! Számomra fontos, hogy egy új hibajelentő chatbotot hozzak létre, amely zökkenőmentesen integrálható a meglévő hibajelentő rendszerünkkel. Olyan szakemberre van szükségem, aki rendelkezik tapasztalattal API-k integrálásában és tudja, hogyan kell a chatbotot a felhasználók igényeihez igazítani. Minden információt, amely szükséges a hatékony munkához, biztosítok, de fontos, hogy a munkát online végezd, így bármilyen helyszínről dolgozhatsz!

Felhasználói tesztelés a hibajelentő chatbothoz

Debrecen
4 hónapja

Üdv! Egy hibajelentő chatbotot fejlesztünk, és keresünk egy szakembert, aki segítene a felhasználói tesztelés lebonyolításában. A feladatod az lenne, hogy visszajelzéseket gyűjts a chatbot használhatóságáról és teljesítményéről. Fontos, hogy tapasztalt legyél a felhasználói élmény (UX) tesztelésében és tudj javaslatokat tenni a fejlesztésre. A tesztelés online történik, így a világ bármely pontjáról részt tudsz venni benne.

Hibajelentő chatbot nyelvi finomítása

Pécs
4 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki segítene a hibajelentő chatbot nyelvi finomításában. A chatbot jelenleg működik, de szeretnénk, ha a válaszai még természetesebbek és pontosabbak lennének. Különösen fontos, hogy tapasztalattal rendelkezz a nyelvfeldolgozás (NLP) területén, és tudj javaslatokat tenni a chatbot szövegeinek javítására. A munka online történik, így bármely településről dolgozhatsz.

Chatbot karbantartás és frissítés

Győr
4 hónapja

Helló! A hibajelentő chatbotunkkal kapcsolatban keresek egy szakembert, aki végzi a karbantartást és frissítéseket. A chatbot folyamatosan fejlődik, és szükség van rá, hogy az új funkciókat beépítsük, valamint a felhasználói visszajelzések alapján javítsuk a meglévőket. Kérlek, ha van tapasztalatod a chatbotok karbantartásában, jelentkezz! A feladat online végezhető, így rugalmasan tudsz dolgozni.

Hibajelentő chatbot marketing és promóció

Online munka
4 hónapja

Üdv! Az a célom, hogy a hibajelentő chatbotunkat minél szélesebb körben megismertessük. Olyan szakembert keresek, aki segítene a chatbot marketing és promóciós stratégiájának kidolgozásában. Fontos, hogy tapasztalattal rendelkezz a digitális marketing területén, és legyenek ötleteid arra, hogyan tudnánk a chatbotot hatékonyan népszerűsíteni. A munka online végezhető, így bárhonnan dolgozhatsz!

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a hibajelentő chatbot és hogyan működik?
A hibajelentő chatbot egy olyan automatikus rendszer, amely segít a felhasználóknak a különböző technikai problémák jelentésében és kezelésében. Ezek a chatbotok mesterséges intelligenciát használnak, hogy értelmezzék a felhasználók kérdéseit, majd gyors és hatékony válaszokat adjanak. A működésük lényege, hogy a felhasználó beírja a problémáját, a chatbot pedig többnyire azonnal válaszol, vagy részletes útmutatót ad arra vonatkozóan, hogyan léphetnek tovább a hiba megoldása érdekében.
Milyen előnyei vannak a hibajelentő chatbotok használatának?
Mik a leggyakoribb hibák, amelyeket a hibajelentő chatbotok kezelnek?
Hogyan lehet egy hibajelentő chatbotot implementálni a vállalkozásomban?