Hívások és találkozók statisztikai összegyűjtésére szolgáló Android alkalmazás fejlesztése

Találj olyan Android-fejlesztőt, aki segít a hívások és találkozók statisztikáinak hatékony gyűjtésében! Kérj konzultációt még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Hívásstatisztikai elemzés készítése

Budapest
3 hónapja

Szia! Szükségem lenne egy szakemberre, aki segítene nekem a hívásstatisztikám elemzésében. Az a feladatod, hogy összegyűjtsd és elemezd a hívásaim adatait, majd egy részletes jelentést készíts az eredményekről. Olyan valakit keresek, aki jártas a statisztikai elemzésekben és ismeri a híváskezelő rendszereket. Az elemzésnek tartalmaznia kell a hívások számát, időtartamát, gyakoriságát és a leggyakoribb kapcsolatok listáját. Online munka formájában szeretném elvégezni, tehát nem szükséges, hogy személyesen találkozzunk. Kérlek, jelezd, ha érdekel a feladat!

Hívásstatisztika riport készítése

Debrecen
3 hónapja

Helló! Olyan szakértőt keresek, aki készítene számomra egy részletes hívásstatisztikai riportot. A feladatod az lenne, hogy elemezd az elmúlt három hónap hívásadatait, és készíts egy prezentációt az eredményekről. Fontos, hogy a statisztikákat vizualizáld is, így az könnyen áttekinthető legyen. Elvárásom, hogy tapasztalt legyél a hívásstatisztikai elemzések terén, és tudj használni különböző analitikai eszközöket. Az online munka lehetősége miatt bármilyen városból dolgozhatsz!

Hívásstatisztikai adatok rendszerezése

Szeged
3 hónapja

Üdv! Keresek egy szakembert, aki segítene a hívásstatisztikai adatok rendszerezésében és elemzésében. A feladatod az lenne, hogy áttekintsd a rendelkezésre álló adatokat, rendszerezd őket, és javaslatokat tegyél a hatékonyság javítására. Fontos, hogy érts a statisztikához és tapasztalataid legyenek a híváskezelés terén. Az elemzés időpontja rugalmas, de online kell végezni. Kérlek, írj, ha érdekel!

Hívásstatisztikai elemzés és optimalizálás

Pécs
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki elvégezné a hívásstatisztikám elemzését és optimalizálást javasolna. A célom, hogy jobban megértsem a hívási szokásaimat és javítsak a kommunikációs stratégiámon. Szükségem van a hívások számának és időtartamának részletes vizsgálatára, valamint a leggyakoribb hívott számok azonosítására. Szeretném, ha online tudnád végezni a munkát, és előnyben részesítem azokat, akik már dolgoztak hasonló projekteken. Várom a jelentkezésed!

Hívásstatisztikai adatok elemzése és jelentéskészítés

Győr
3 hónapja

Helló! Keresek egy hívásstatisztikai analitikus szakembert, aki segítene nekem az adataim elemzésében. A feladatod az lenne, hogy átnézd a hívásaimat, és egy részletes jelentést készíts az előzményekről: hívások időtartama, gyakoriság és leggyakoribb érdeklődők. Fontos, hogy tapasztalattal rendelkezz a híváskezelés vagy a kommunikáció terén, és hogy tudj online dolgozni. Kérlek, jelezd, ha tudnál segíteni!

Hívásstatisztikai adatok feldolgozása

Békéscsaba
3 hónapja

Szia! Olyan szakértőt keresek, aki segítene nekem a hívásstatisztikai adataim feldolgozásában. A feladatod az lenne, hogy az adatokat rendszerezd és elemezd, majd javaslatot tegyél a jövőbeli hívásaim optimalizálására. Fontos, hogy rendelkezz tapasztalattal a statisztikai elemzés terén, és tudjál kézben tartani különböző analitikai programokat. Online munka keretében szeretném elvégezni, tehát nem szükséges a személyes találkozás.

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a hívásstatisztika és miért fontos?
A hívásstatisztika a telefonhívásokról gyűjtött adatok összessége, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy nyomon követhessék a hívások számát, időtartamát és forrását. Fontos, mert segít az ügyfélszolgálati teljesítmény javításában, az erőforrások hatékonyabb elosztásában és a szolgáltatások optimalizálásában, végső soron pedig a vásárlói elégedettség növelésében.
Hogyan gyűjthetjük a hívásstatisztikai adatokat?
Mik azok a kulcsfontosságú mutatók, amelyeket a hívásstatisztikában figyelni kell?
Hogyan használhatjuk fel a hívásstatisztika elemzését a döntéshozatal során?