Híváskezelő program teljes körű megoldással a telefonos kommunikáció optimalizálásához
Fedezd fel a legjobb call-center menedzsment programot, amely nyomon követi a hívások történetét! Kérj ingyenes konzultációt még ma!
Ne keresgélj és telefonálgass!
Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá
Mennyibe kerül?
Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá
Árak megismeréseSzakemberek értékelésekkel
Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet
Valódi értékelések
Mindez ingyen
Kérj árajánlatot szakemberektől
Ellenőrzött értékelések a Qjob szakemberekről
296 vélemény
frissítve 04 május 2025László K.
Nagyon elégedett vagyok a Róbert által végzett munkával, aki rám bízta a Híváskezelő Történet beállításait. A folyamat körülbelül 2 órát vett igénybe, és a munka minősége kiemelkedő volt. Róbert gyorsan és precízen dolgozott, így a költség mindössze 15,000 forint volt. Minden kérdésemre türelmesen válaszolt, és a végén minden tökéletesen működött. Köszönöm a segítséget!
Árajánlat kéréseHanna B.
Márk fantasztikus munkát végzett a Híváskezelő Történetemmel kapcsolatban! A projekt lebonyolítása mindössze 3 órát vett igénybe, és a költség 20,000 forint körül alakult. Márk rendkívül szakértő és segítőkész volt, minden részletre figyelt. Nagyon örülök az eredménynek, a rendszerem sokkal jobban működik.
Árajánlat kéréseAnita C.
Péter hihetetlen gyorsasággal végezte el a Híváskezelő Történetem optimalizálását. A munka mindössze 2 órát tartott, és 18,000 forintomba került. Az ő segítsége nélkül nem tudtam volna ilyen simán megoldani a problémáimat. Csak ajánlani tudom őt bárkinek!
Árajánlat kéréseBence D.
Levente nagyon segítőkész volt, amikor a Híváskezelő Történetem fejlesztéséről volt szó. A munka 4 órát tartott, és 22,000 forintba került. Levente nemcsak a technikai részletekre figyelt, hanem az ügyfél igényeit is maximálisan figyelembe vette. Köszönöm a kiváló munkát!
Árajánlat kéréseEszter E.
Dani végezte el a Híváskezelő Történetem finomhangolását. A folyamat 3 órát vett igénybe, 17,000 forintért cserébe. Dani rendkívül türelmes és részletes volt, minden kérdésemre teljes körű választ adott. Az új beállítások óriási javulást hoztak a rendszer működésében.
Árajánlat kéréseGábor F.
Beni szakértelme a Híváskezelő Történetem terén lenyűgöző volt. A munka mindössze 2 órát tartott és 25,000 forintba került. Beni teljesen átalakította a rendszerem működését, és a kommunikációs problémáim azóta megszűntek. Nagyszerű tapasztalat volt vele dolgozni!
Árajánlat kéréseNézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on
Híváskezelő Történet írása
Szia! Keresek valakit, aki segítene nekem egy híváskezelő történet megírásában. Olyan írót keresek, aki jártas a kommunikáció, ügyfélszolgálat vagy híváskezelés területén. A történet célja, hogy bemutassa, hogyan lehet hatékonyan kezelni a bejövő hívásokat és problémákat. A feladat az lenne, hogy leírj egy valósághű szituációt, ahol a híváskezelő ügyféllel kommunikál, valamint a megoldási javaslatait is beépíted a történetbe. Az írás stílusa legyen közvetlen és szórakoztató, de ugyanakkor informatív is. Ha lehetséges, szeretném, hogy a munkát online végezd el.
Híváskezelési szcenárió kidolgozása
Helló! Szükségem van egy szakemberre, aki segítene kidolgozni egy híváskezelési szcenáriót. Olyan embert keresek, aki tapasztalt a telefonos ügyfélszolgálatban, és jól ismeri a híváskezelés technikáit. Az lenne a feladatod, hogy egy részletes szcenáriót írj, amelyben különböző típusú hívásokat kell kezelni, és megoldásokat kell adni az ügyfelek problémáira. Kérlek, tartsd szem előtt, hogy a szcenáriónak konkrét példákat kell tartalmaznia, és a híváskezelési lépéseket részletezni kell. Szeretném, ha ezt az egész folyamatot online végeznéd!
Híváskezelő esettanulmány írása
Üdv! A segítségedre lenne szükségem egy híváskezelő esettanulmány megírásában. Olyan szakértőt keresek, aki valóban ért a híváskezeléshez, és tudja, hogyan kell hatékonyan kommunikálni az ügyfelekkel. Az esettanulmányban szeretném, ha bemutatnál egy nehéz helyzetet, amelyet a híváskezelő sikeresen megoldott, kiemelve a kulcsfontosságú lépéseket és technikákat. Kérlek, figyelj arra, hogy az írás részletes és tanulságos legyen. Online végezhető munkát keresek, így a helyszín nem számít.
Híváskezelő történet írásának támogatása
Szia! Olyan írót keresek, aki segítene nekem egy híváskezelő történet megírásában. Az lenne a feladatod, hogy egy valósághű és tanulságos híváskezelési szituációt dolgozz ki, amelyben az ügyfél kérdéseire és problémáira reagálunk. Fontos, hogy a történet bemutassa a híváskezelő készségeit, és azt, hogyan kezelheti a különböző helyzeteket. Kérlek, használd a saját tapasztalataidat is, és tedd érdekessé a leírást! Az online munka nekem teljesen megfelelő.
Híváskezelési stratégiák kidolgozása
Helló! Keresek valakit, aki szakértője a híváskezelésnek, és segítene egy híváskezelési történet megalkotásában. A cél az lenne, hogy bemutassuk, hogyan lehet kreatívan és hatékonyan megoldani az ügyfelek problémáit telefonon. Kérlek, dolgozz ki egy részletes szkriptet, amely tartalmazza a híváskezelő és az ügyfél közti párbeszédet. Továbbá, szeretném, ha bemutatnád a híváskezelési stratégiákat is, amelyeket alkalmazni lehet. A munkát online végezheted.
Híváskezelő történet megírása
Üdvözlöm! Olyan szakembert keresek, aki tapasztalattal bír a telefonos ügyfélszolgálat terén, és segítene nekem egy híváskezelő történet írásában. A feladat az lenne, hogy alkossunk együtt egy olyan narratívát, amely bemutatja, hogyan kezeli a híváskezelő a különböző ügyféligényeket és problémákat. Kérlek, vedd figyelembe az empátiát és a türelmet, amikor a karaktereket életre kelted. A projekt online módon valósul meg, így teljes mértékben rugalmas vagy a munkahelyszínnel kapcsolatban.
Lásd még
- Gyógyszertári Fejlesztés
- Többvalutás Raktár
- Gépjavítás nyilvántartás
- Szerződés emlékeztető
- Ajánlatok Programja
- Magániskola Program
- Autósiskola Program
- Belső Jelentés Program
- Munkavállalói nyilvántartás
- Akciókezelő Rendszer
- Kivitelezői Program
- Pénzügyi Modell Program
- Múzeumi nyilvántartás
- KPI Számító Program
- Automatikus HR szoftver
- Biometrikus Ellenőrzés
- Automatikus számozás
- Eszközleltár
- Üzleti mutatók követése
- Feladatkövető Program
- Szerződéskezelő Rendszer
- Mobil Scanner Program
- Márkás QR-generátor
- Szabadúszó Program
- Munkaszüneti naptár
- Mérőórák nyilvántartása
- Építési fázisok vizualizálása
- Konferencia nyilvántartó
- Készletnyilvántartó program
- Cégszerződés-nyilvántartás
Szolgáltatási katalógus
Azért vagyunk, hogy segítsünk!
Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!
06 (1) 808 9788