Hívásstatisztikai és elemző programunkkal optimalizálja call centerének teljesítményét!

Fedezd fel a legjobb statisztikai és elemző szakértőket, akik optimalizálják a call center hívások teljesítményét! Kérj ingyenes konzultációt még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Hívásstatisztika program kidolgozása

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan szakembert keresek, aki képes egy hívásstatisztika programot kidolgozni a cégem számára. A célom az, hogy nyomon követhessem a bejövő és kimenő hívások statisztikáit, és ezeket grafikus formában jelenítse meg. Fontos, hogy a program a meglévő CRM rendszerünkkel összeköthető legyen, és lehetőség legyen a különböző szűrők alkalmazására az adatok megjelenítésénél. Kérlek, csak akkor jelentkezz, ha van tapasztalatod ehhez hasonló projektekben, és meg tudod határozni a munka várható időtartamát.

Hívásstatisztikai jelentés készítése

Debrecen
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy szakemberre, aki készítene egy hívásstatisztikai jelentést az elmúlt hat hónap hívásainak elemzésével. A jelentésnek tartalmaznia kell az átlagos hívásidőt, a leggyakoribb hívásokat, valamint a legaktívabb időszakokat. Elvárás, hogy a jelentést érthető formában készítsd el, lehetőleg vizuális elemekkel is, mint grafikonok és diagramok. Kérlek jelezd, hogy mennyi időt vennél igénybe a feladat elvégzésére, és ha vannak referenciáid, azokat is oszd meg velem!

Hívásstatisztika elemzés és javaslatok

Szeged
3 hónapja

Üdv! Olyan elemzőt keresek, aki segíteni tudna a hívások statisztikai adatainak alapos elemzésében, és javaslatokat tenne a hatékonyság növelésére. Szeretném, ha a szakember megvizsgálná a legutóbbi évünk hívásainak adatait, és a gyenge pontokat kiemelné. Kérlek, töltsd ki a jelentkezési űrlapot, ha rendelkezel tapasztalattal statisztikai elemzések terén, és jelezd, milyen módszereket használnál az adatok kiértékelésére.

Hívásstatisztikai szoftver fejlesztése

Pécs
3 hónapja

Szia! Szoftverfejlesztőt keresek, aki tudna segíteni egy hívásstatisztikai szoftver kifejlesztésében. A programnak képesnek kell lennie a hívások adatainak feldolgozására, valamint a riportok automatikus generálására. Elvárás, hogy a szoftver felhasználóbarát legyen, és a különböző felhasználói jogosultságokat kezelni tudja. Ha van tapasztalatod hasonló projektekben, kérlek, oszd meg velem a referenciáidat, és írj egy becsült időkeretet is a fejlesztésre.

Hívásstatisztikai dashboard készítése

Győr
3 hónapja

Helló! Olyan adatvizualizáló szakembert keresek, aki képes lenne egy hívásstatisztikai dashboardot létrehozni a cégünk számára. A dashboardnak valós idejű adatokat kellene megjelenítenie, és tartalmaznia kellene különböző mutatókat, mint a hívások számát, az átlagos válaszidőt, és a leggyakoribb okokat. A célom, hogy a csapatunk könnyen kezelhesse az adatokat, így fontos, hogy a felület intuitív legyen. Amennyiben rendelkezésedre állnak már hasonló munkák, kérlek, oszd meg azokat is!

Hívásstatisztikai adatok elemzése

Online munka
3 hónapja

Üdvözöllek! Olyan elemzőt keresek, aki online tudna segíteni a hívásstatisztikai adatok elemzésében. Az adatok a legutóbbi három hónap hívásainak részleteit tartalmazzák, és szeretném, ha a szakember meg tudná határozni a trendeket illetve javaslatokat tenne a folyamatok javítására. Kérni fogom a részletes riportot, amely tartalmazza az észrevételeidet és javaslataidat. Kérlek, jelezd, hogy mikor tudnád elkezdeni a munkát, és oszd meg velem az eddigi tapasztalataidat!

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mi az a hívásstatisztika program és mire használják?
A hívásstatisztika program egy szoftver, amely lehetővé teszi a telefonhívások részletes nyomon követését és elemzését. Ezt a programot elsősorban vállalatok használják, hogy megértsék a hívások forgalmát, az ügyfélszolgálat teljesítményét, és az ügyfelek igényeit. Segítségével láthatjuk, hány hívást kaptunk, mikor voltak csúcsidők, és az átlagos hívásidőt is. Ezáltal könnyen azonosíthatjuk a fejlesztési lehetőségeket és a hatékonyság javítását célzó intézkedéseket hozhatunk.
Hogyan segíthet egy hívásstatisztika program a vállalatoknak?
Milyen funkciókat kínálnak a hívásstatisztika programok?
Hogyan lehet a legjobban kihasználni a hívásstatisztika program adatait?