Ikonák készítése médiavállalatok számára

Hozd létre a tökéletes arculatot médiavállalatod számára! Kérj konzultációt még ma!

Ne keresgélj és telefonálgass!

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Mennyibe kerül?

Ismertesd röviden a feladatot, mi pedig elküldjük azt a megfelelő szakembereknek, akik ajánlatot fognak tenni rá

Árak megismerése

Szakemberek értékelésekkel

Beszélj a szakemberekkel, hasonlítsd össze az értékeléseiket és tapasztalukat, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet

Valódi értékelések

Mindez ingyen

Kérj árajánlatot szakemberektől

Nézd meg, mások mit rendelnek a Qjob-on

Médiavállalatok ikonikus logójának tervezése

Budapest
3 hónapja

Szia! Olyan grafikust keresek, aki segítene nekem egy mediavállalat ikonikus logójának megtervezésében. Szeretném, ha a logó tükrözné a cégünk stílusát és értékeit, ezért fontos, hogy van tapasztalatod a hasonló területen. A projekt teljes egészében online történik, tehát nem szükséges a személyes találkozás. Kérlek, küldj el referenciákat a korábbi munkáidról, és mondd el, mennyi idő alatt tudnád megvalósítani a logót!

Médiavállalat ikonikus grafikájának megalkotása

Debrecen
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy kreatív grafikustól, aki egy médiavállalat ikonját tervezheti meg. A cél az, hogy a grafika egyedi és emlékezetes legyen, ezért fontos számomra, hogy tudj különböző stílusokban dolgozni. Az anyagokat digitálisan kell benyújtani, és a határidő egy hónap múlva esedékes. Kérlek, írd meg, hogyan tervezed a folyamatot és milyen eszközöket használsz a munkádhoz.

Ikonikus médiavállalati szimbólum tervezése

Szeged
3 hónapja

Sziasztok! Olyan grafikus szakembert keresek, aki képes egyedi ikonikus szimbólumot tervezni a médiavállalatunk számára. Fontos, hogy a szimbólum a mai trendeket kövesse, és tükrözze a vállalatunk identitását. A munkát online végeznénk, tehát rugalmas időbeosztásban tudunk dolgozni. Kérlek, oszd meg velem az ötleteidet, és ne felejtsd el csatolni a portfóliódat!

Médiavállalatok ikonjainak újratervezése

Pécs
3 hónapja

Helló! Egy olyan grafikust keresek, aki segíthet a médiavállalatunk ikonikus elemeinek modernizálásában. Fontos lenne, hogy az új dizájn friss és vonzó legyen, de mégis megőrizze az eredeti elemek lényegét. A projekt teljes mértékben online fog zajlani, és szeretném, ha a munka a lehető leghamarabb elkezdődhetne. Kérlek, vázold fel, hogyan tervezed megközelíteni ezt a feladatot!

Médiavállalat logójának új arculata

Győr
3 hónapja

Szia! Olyan dizájnert keresek, aki képes lenne teljesen új arculatot tervezni a médiavállalatunk logójának. A célunk, hogy egy modern és figyelemfelkeltő megjelenést kapjunk, ami jól tükrözi a márkánkat. A munkát online szeretném lebonyolítani, tehát nem szükséges a személyes találkozó. Kérlek, küldj egy rövid összefoglalót arról, hogyan képzeled el a folyamatot!

Médiavállalatok ikonikus vizuális identitásának kidolgozása

Budapest
3 hónapja

Helló! Szükségem lenne egy tapasztalt grafikusra, aki kidolgozza a médiavállalatunk ikonikus vizuális identitását. Fontos, hogy az új dizájn vonzó legyen a célközönség számára és igazodjon a legújabb trendekhez. A munkát online végeznénk, így rugalmas időpontot tudunk egyeztetni. Kérlek, írd meg, hogyan szeretnéd megközelíteni a feladatot, és csatolj referenciákat a korábbi munkáidról!

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra! Elérhetőek vagyunk éjjel-nappal. Hívj minket most!

06 (1) 808 9788
Mik azok a médiavállalatok ikonái, és miért fontosak?
A médiavállalatok ikonái általában azok a jelképek, logók vagy szimbólumok, amelyek a vállalatok brandjének részét képezik. Ezek az ikonok segítenek a közönségnek azonosítani a médiatartalmakat, és a vállalatok hírnevét is tükrözik. Fontosak, mert a vizuális azonosítók segítik a fogyasztókat abban, hogy gyorsan felismerjék a márkákat, és érzelmi kapcsolatot alakítsanak ki velük.
Hogyan alakítják ki a médiavállalatok az ikonjaikat?
Mi a szerepe a médiavállalatok ikonainak a digitális térben?
Milyen trendek figyelhetők meg a médiavállalatok ikonainak tervezésében?